Hesari:
Lapin Kansan nykyinen päätoimittaja: Julkilesbon vaikea olla päätoimittajana"Minusta olisi aika erikoista, jos tässä olisi julkilesbo. Jokuhan voi olla kaappilesbo tai homo, niitähän on varmasti."
Hesari:
Lapin Kansan nykyinen päätoimittaja: Julkilesbon vaikea olla päätoimittajana"Minusta olisi aika erikoista, jos tässä olisi julkilesbo. Jokuhan voi olla kaappilesbo tai homo, niitähän on varmasti."
There's no bad publicity?
...se että Korhonen oli valehdellut haastiksessa puolisoaan ei-poliittiseksi henkilöksi tarjosi sitten hyvän tekosyyn...
Itsekin olen todella yllättynyt tästä Lapin Kansa-keissistä. Tsemiä Korhoselle.
Kalevi Perälä, Hesarin mielipidepalsta (3.10.2008)Alma Media teki oikein
Kiitos Alma Medialle ja Kai Telanteelle. On hyvä, että joku pitää tässä maassa vielä hyviä ja oikeita perheasioita kunniassa nykyajan lepsuilun aikana.
Tässä Johanna Korhosen asiassa Alma Media on esimerkkinä myös nuorille. Hyvät arvot kunniaan.
KALEVI PERÄLÄ
Helsinki
Hyvä ettei tarvinnut naputella tuota itse tänne, meinasin jo.
Tapauksen todellisella uhrilla eli Telanteella on Aamulehden mukaan kotonaan jo turvamiehet koska häntä on uhkailtu Korhosen potkujen takia.
Tapauksen todellisella uhrilla eli Telanteella on Aamulehden mukaan kotonaan jo turvamiehet koska häntä on uhkailtu Korhosen potkujen takia.
On syytäkin olla varuillaan, ehkä ne tulee ja pussaa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/....asp?id=1597949
Itse uskon, että tapahtumat ovat menneet valtaosin Korhosen kuvailemalla tavalla, kuitenkin sillä erolla, että tämä on aika varmasti tahallaan pitäytynyt mainitsemasta kumppaninsa sukupuolta. Tämän seikan merkitystähän hän on alusta asti vähätellyt ja voin hyvin kuvitella että sen huomaamatta jääminen on jälkeenpäin sapettanut Alma Median porukkaa. Varsinaisesti kyse ei siis olisi valehtelemisesta vaan valikoivasta totuuden kertomisesta. Tuo puolison politikointijuttu nyt on niin naurettava että on selvästi keksitty vain jälkikäteen hätäpäissään tekosyyksi.
Itse uskon, että tapahtumat ovat menneet valtaosin Korhosen kuvailemalla tavalla, kuitenkin sillä erolla, että tämä on aika varmasti tahallaan pitäytynyt mainitsemasta kumppaninsa sukupuolta. Tämän seikan merkitystähän hän on alusta asti vähätellyt ja voin hyvin kuvitella että sen huomaamatta jääminen on jälkeenpäin sapettanut Alma Median porukkaa. Varsinaisesti kyse ei siis olisi valehtelemisesta vaan valikoivasta totuuden kertomisesta.
No onhan toi nyt kumma. Kertoiko edes lastensa sukupuolia? Tai jättänyt tahallaan jotain muuta kertomatta, mikä ei asiaan liity millään tavalla.