Maailman uutisia

Korson Antti 15.8.2005 14:19

Ruotsalainen?

Antti Tohka 15.8.2005 14:19
Korson Antti (15.8.2005 12:20)
Ruotsalainen?

ai niin, äh.
theremin 15.8.2005 14:43

Missä nuo seksikkäät hyväksikäyttäjäopettajat olivat silloin, kun minä kävin yläastetta?

confused.gif
Janne Timonen 15.8.2005 15:08
theremin (15.8.2005 14:44)
Missä nuo seksikkäät hyväksikäyttäjäopettajat olivat silloin, kun minä kävin yläastetta?  confused.gif

Amerikassa vissiin, kuten tämä kyseinen Pamela.

Länsi-Virginiassa olisi tälläistä opeherkkua ollut tarjolla:

Antti Tohka 15.8.2005 15:12

no olihan täällä keväällä (?) uutinen siitä hottischicksistä jossain jenkeissä, joka oli kanssa bylsinyt 14 vuotiasta. Ei ollut toi sun postaama hottis Kalevi.

wicked clown 15.8.2005 16:02
Antti Tohka (15.8.2005 15:13)
no olihan täällä keväällä (?) uutinen siitä hottischicksistä jossain jenkeissä, joka oli kanssa bylsinyt 14 vuotiasta. Ei ollut toi sun postaama hottis Kalevi.

Mun mielestä toi aftonbladetin artikkeli koskee juuri tätä kyseistä tapausta:

Pamela Rogers, 28, arbetade som idrottslärare på en grundskola i småstaden Centertown i Tennessee, USA.
Humphrey Bogart 15.8.2005 20:41
wicked clown (15.8.2005 16:03)
Antti Tohka (15.8.2005 15:13)

Mun mielestä toi aftonbladetin artikkeli koskee juuri tätä kyseistä tapausta:

Pamela Rogers, 28, arbetade som idrottslärare på en grundskola i småstaden Centertown i Tennessee, USA.

Se taisi olla tuo Debra LaFave josta oli aikaisemmin juttua.

Lisää tuhmia opettajattaria
KCrimso 15.8.2005 23:09

Christopher Walkenista maailman mahtavin mies:

Walken lähtee mukaan presidenttipeliin
kongon oskari 17.8.2005 09:02

Eläimistä älykkäin?

Tietokonekauppaa
Jamais 17.8.2005 12:50
Älykkyys laskee.
Young Hova 18.8.2005 00:18

En huomannut että täällä olisi thread hyville uutisille mutta missäpä olisi.

Anyway. Hesarista just äsken.

Helsinki hauskemmaksi ‑tunnustuspalkinto Uskalille ja Rantaselle

Julkaistu 0:01

Helsinki. Jos ravintoloitsija Tim Uskali olisi presidentti, hän määräisi kapakat auki kello kuuteen. Uskali sai keskiviikkona Art goes kapakka ‑festivaalin vuotuisen Helsinki hauskemmaksi palkinnon yhdessä Toni "Lil'Tony" Rantasen kanssa.

"Himoittaisi löytää Helsingistäkin hyviä tiloja, joissa naapurit eivät valittaisi. Kapakat voisivat olla auki kolmeen ja klubit kuuteen aamulla", Uskali sanoo.

Uskali ja Rantanen ovat järjestäneet Helsingissä nk. warehouse-klubeja 1990-luvulta saakka ja rakentaneet ravintoloita. Heidän ovat olleet Soda, Kerma ja Kuula ja yhä ovat Åbo, ja Oujee ja Rose Garden.

Uskali kertoo saaneensa oppinsa "Ibizan bailukoulussa". Ulkoilmabileet siirtyivät Suomen suven taivaan alle muun muassa ravintola Victorsiin Etelärannassa.

"Kannoimme sinne ensin pienet kaiuttimet, joista sitten pikkuhiljaa kasvoivatkin aika isot kaiuttimet", Uskali kuvaa kehityksen suuntaa.

Art goes kapakan tunnustuspalkinto jaetaan vuosittain henkilölle, joka on palkinnon myöntäjän mukaan puhaltanut lisää henkeä Helsinkiin. Se jaettiin tänä vuonna kuudennen kerran.

Uskali kertoo olevansa oikeasti ilahtunut tunnustuksesta. Semminkin kun se on alan ammattilaisten jakama.

"Ollaan pitkään tehty näitä hommia. Meillä on ollut hauskaa, ja kiva, jos muillakin on ollut", Uskali sanoo.
Janne Timonen 18.8.2005 11:29

Olen sitä mieltä, että kapakinpitäjien, kauppiaiden ynnä muiden huseeraajien tulisi saada itse päättää mihin vuorokaudenaikaan pitävät kioskejaan auki.

Samoin ihmisten tulisi saada vapaasti päättää mihin aikaan nukkuvat tai hippaavat.

Timonen presidentiksi.
LSD 18.8.2005 21:10
'Satanist' dances on Reagan's grave

The Freak Kingdom answers his critics
mjokio 23.8.2005 09:58
Mutaa varkaille tämähän on tuttua jo Studio Julmahuvista
psilocybianth 23.8.2005 12:19
Iron Maidenille paskaa niskaan Ozzfesteilla