17.1.2008 08:17
Maailman uutisia
17.1.2008 23:36
Mika Lahtonen: Spede uhkaili toimittajia Mustan Käden kostolla
Julkaistu: 22:02
helsingin sanomat
Mika Lahtonen: Spede uhkaili toimittajia Mustan Käden kostolla
Pertti "Spede" Pasanen uhkaili toimittajia "Mustan Käden kostolla", entinen paparazzi, nykyinen Alibi-lehden päätoimittaja Mika Lahtonen kertoo perjantaina ilmestyvän Nyt-liitteen haastattelussa.
"Speden mukaan Musta Käsi oli järjestö, jonka tarkoitus oli pitää 'pahat toimittajat' kurissa. Minä olin hänen mukaansa järjestön mustan listan vitossijalla. Ykkösenä oli toimittajalegenda Isto Lysmä", Lahtonen kertoo.
Lahtosen mukaan Pasanen uhkaili häntä muun muassa ollessaan juontajana Seinäjoen Tangomarkkinoilla.
"Spede huomasi minut yleisön joukossa ja kiihtyi silminnähden. Hän rupesi osoittelemaan minua sormella ja kehotti yleisöä varomaan minua. Sitten hän alkoi seurailla minua festivaalialueella puhuen jatkuvasti Mustasta Kädestä. Illalla eksyimme samoihin juhliin. Spede tuli luokseni yhä kiihdyksissä ja kertoi, että hetkeni oli koittanut. Hän oli kuulemma tilannut miehiä hukuttamaan minut."
Lahtonen kertoo ottaneensa uhkauksen jälkeen yhteyttä virkavaltaan. Uhkaus oli menossa oikeuteen, mutta Lahtosen mukaan Pasasen lakimies sovitteli sen viime hetkellä.
19.1.2008 21:55
"Tarkoituksena on herättää keskustelua kiperästä ja arasta aiheesta myös Suomessa, Yle tiedottaa"
mä en kyllä tajua mitä herätettävää tuossa keskustelun aiheessa on... olis hauska kuulla hieman perusteluita. Auttaako julkinen keskustelu kuolevaa tai hänen perhettään?
Jokseenkin sairas formaatti.
Jos tekijät ovat ajatelleet, että nykyään ollaan vieraannuttu kuoleman kohtaamisesta ja kuolemasta luonnollisena asiana, niin ehkä sitten tällä on tarkoituksensa.
19.1.2008 22:23
Paljon yksinkertaisempaa olisi vain näyttää Faces of Death televisiossa parhaaseen katseluaikaan, sillähän tuo sama asia hoituisi.
20.1.2008 13:51
21.1.2008 17:50
Paljon yksinkertaisempaa olisi vain näyttää Faces of Death televisiossa parhaaseen katseluaikaan, sillähän tuo sama asia hoituisi.
Siinähän on hirveän uskonnollinen ja kuoleman jälkeistä elämää lupaileva loppu. Ei hyvä. Vaikka kyllä samaa toiveikkuutta saadaan varmasti kuulla myös tuossa tulevassa ohjelmassakin.
22.1.2008 21:06
22.1.2008 22:10
23.1.2008 05:16
Onkohan tämä jo ollut täällä, eli
top 100 fundamentalisti-kristittyä lausahdusta."Gravity: Doesn't exist."
23.1.2008 05:59
Onkohan tämä jo ollut täällä, eli top 100 fundamentalisti-kristittyä lausahdusta.
"Deoxyribonucleic Acid, for example... sounds impressive, right? But have you ever seen what happens if you put something in acid? It dissolves! If we had all this acid in our cells, we'd all dissolve! So much for the Theory of Evolution, Check MATE!"
Well, you got me convinced...
26.1.2008 01:51
26.1.2008 11:20
30.1.2008 18:40
30.1.2008 19:55
Rätätätätätä.