Elokuvan tyhmin kohtaus lainattiin sellaisenaan elokuvaan Mies ja alaston ase.
Kohdassa 2.05
Mukana V-V Salminen ja Bronson opettamassa suomalaisille statistilapsille lätkää.
Elokuvan tyhmin kohtaus lainattiin sellaisenaan elokuvaan Mies ja alaston ase.
Eikö Don Siegelin ohjaamasta ja Charles Bronsonin tähdittämästä Telefonista ole tosiaankaan DVD-julkaisua? Pikaisella etsimisellä en ainakaan löytänyt.
Muistaakseni varsin mainio elokuva, vaikka katsomisesta onkin jo aikaa. Joskus männävuosina tuli televisiosta. Tämähän on siis se elokuva, jossa ovat pikkurooleissa mm. Åke Lindman, Ansa Ikonen ja Ville-Veikko Salminen.
Telefon on mainio ja tv-esityskin elonetin mukaan jo 1991, tämä on melkein yksinään syy miksi nauhuri on kaapissa edelleen toimintakunnossa. Kirjakin puolustaa paikkaansa kylmän sodan jännärinä.
Oon kyllä ihan salvetti että olis tullu aikasemminkin telkkarista sillä muuten olisin luonnollisesti noteerannut Bronsonin. Tai sitten olen nähnyt joskus skidinä vuokravideon, onko semmoista olemassa?
Oon kyllä ihan salvetti että olis tullu aikasemminkin telkkarista sillä muuten olisin luonnollisesti noteerannut Bronsonin. Tai sitten olen nähnyt joskus skidinä vuokravideon, onko semmoista olemassa?
Komea juliste oli myös Orionin seinällä Kylmä sota Helsingissä sarjan aikaan. Mutta en minäkään muista tuota koko mainoslausetta.
Bronsonin Telefon tulee jenkeissä pihalle toukokuussa double featurena St. Ivesin kanssa.
Miliuksen Dillinger. Mistä vai eikö mistään?
Miliuksen Dillinger. Mistä vai eikö mistään?
Oukei.
Onko Jim O'Connollyn ohjaama
Berserk vuodelta 1967 julkaistu dvd:llä?Löytyykö Ursula Andressin
Spogliamoci così senza pudor aka Sex with a Smile (1976) englantitekstitettynä (tai dubattuna englanniksi) dvd:llä?