26.10.2004 20:51
Jee mä voitin R&A-arvonnassa! Tosin jossain nyt on jotain mätää. Viestin mukaan "Voittajille on ilmoitettu palkintovaihtoehdoista sähköpostitse." Vielä ei ole tullut mitään informaatiota...
Jee mä voitin R&A-arvonnassa! Tosin jossain nyt on jotain mätää. Viestin mukaan "Voittajille on ilmoitettu palkintovaihtoehdoista sähköpostitse." Vielä ei ole tullut mitään informaatiota...
Red Right Hand (26.10.2004 20:52)Jee mä voitin R&A-arvonnassa! Tosin jossain nyt on jotain mätää. Viestin mukaan "Voittajille on ilmoitettu palkintovaihtoehdoista sähköpostitse." Vielä ei ole tullut mitään informaatiota...
Minä voitin kanssa (ellei se sitten ollut kaimani), mutta mitään ilmoitusta ei ole tullut. Enkä muista, että olisin mitään dvd:tä jo valinnut.
Huijaavat varmaan. Tai sitten Timonen on pöllinyt kaikki arvontaleffat kännipäissään.
No haistakaahan jo paskaa. En o sitapaitsi dokannut aikoihin enka ole jurrissakaan varas.
Minäkin voitin ja sain ilmoituksen sähköpostitse (vasta) tänään puoli yhden aikoihin.
No tulihan ne listat sieltä vihdoin. Mikäköhän noista nyt olisi hyllyyn ottamisen arvoinen? Roy Andersson ‑tupla on ainakin hyvä ehdokas.