Tuosta voisi järjestää gallupin:
Kummalla on pöljemmät naamanilmeet Tohkalla vai Timosella?
Ääni Tohkalle.
Tuosta voisi järjestää gallupin:
Janne Timonen (24.9.2004 11:20)Tuosta voisi järjestää gallupin:
Ääni Tohkalle.
!!!
Tohka ja Timonen avajaisissa.
Heart is Deceitful.. – Huomattava parannus Scarlet Divasta. Etenkin Bennetin suoritus yksi parhaista lapsirooleista pitkään aikaan. ***½
Spiritual Boxer (24.9.2004 14:01)Sunnuntaina luultavasti pitäis vielä käydä Gozua katsomassa (tässähän on nyt tekstit? Uusi printti vai heitetäänkö tekstit jollain lisäprojektorilla..?).
Johannes Kinnunen (jonninen)
keskiviikkona 22. syyskuuta 2004, klo 09:45
Gozu tekstitetään siten, että olemme hankkineet paikalle japaninkielen taitoisen henkilön, joka manuaalisesti hoitaa oikeat tekstit oikeaan paikkaan. Eli katsoo leffaa ja painaa nappia aina sopivalla hetkellä.
Tekstit tuli Japseista Word-dokumentteina, joista väkerrettiin Power Point ‑esitys. Tekstit heijastetaan APPLE MACINTOSH 17" PowerBook G4 lap top ‑tietokonetta ja videotykkiä hyväksi käyttäen ja tekstien oikeaoppinen rytmitys hoidetaan manuaalisesti.
Janne Timonen (24.9.2004 12:41)Tekstit tuli Japseista Word-dokumentteina, joista väkerrettiin Power Point ‑esitys. Tekstit heijastetaan APPLE MACINTOSH 17" PowerBook G4 lap top ‑tietokonetta ja videotykkiä hyväksi käyttäen ja tekstien oikeaoppinen rytmitys hoidetaan manuaalisesti.
Metodia testataan parhaillaan Forumissa ja virallinen tieto aiheesta lähtee, kunhan testit on testattu.
Jumalauta, mitä palvelua.
Ei mulla ole noin päheetä laitetta (vielä).
Janne Timonen (24.9.2004 13:20)Tuosta voisi järjestää gallupin:
Janne Timonen (24.9.2004 14:41)heijastetaan APPLE MACINTOSH 17" PowerBook G4 lap top ‑tietokonetta ja
Mä olen se tyhjäntoimittaja ja product placement oli kieli poskessa harkittu. Homman nimi on se, että Timosen pitää saada G5 läppäri heti kun se ilmestyy markkinoille. Muuten tulee suru puseroon.
Torremolinos 73 on tosiaankin mainio elokuva. Keljuttaa suunnattomasti, kun en osannut ajoissa pihistää lippua eiliseen näytökseen. Olisi ollut mukava nähdä se teatterissa. CM tuo sen kuulemma suoraan DVDlle.