Voehan rähmä! Paikalla ollaan joskin Martinin katselu samassa teatterissa Martinin kanssa hieman pelottaa.
BACK vittu TO muthafukin BASICS saatana!
IHAN TÖRKEÄN KOVA UUSI UUTUUSNIMIKE TULOSSA LISTOILLE!!!!
Pakkohan tuonne on taas tulla, mutta mielummin oikeastaan valvoisin molemmat yöt sinne puolenpäivän paikkeille asti.
Alustava leffalista tällä hetkellä on kertakaikkisen ihana!
(mutta oho, perjantaina menee päällekkäin Tampereella esiintyvän Clan of Xymoxin kanssa)
PE-SU lippu 55e = 12 elokuvaa, 5kpl pe-la ja 7kpl la-su.
PE-SU lippu huomenna klubialennushintaan Club Mosaiikki goes Night Visions and meets GG Allin, eli överialehintaan 50e! Toi on alle kaikkien kuviteltavissa olevien kustannusten, eli sijoittamalla huomenna pe-su lippuun SÄÄSTÄT JOPA TUHANSIA EUROJA. Lippuja myydään ainoastaan klubivieraille tavalla, joka selviää sitten paikanpäällä
Kuten arvata saattoi, sarjikset menivät eilen kuin kuumille kiville! Eli nyt kannattaa todellakin ruveta hoitamaan pilettejä haltuun, jos ylipäätänsä koko tapahtuma kiinnostaa.
Koska julkaistaan lopullinen ohjelmisto ja tarkka aikataulu?
Jotta me savolaiset tiedämme kannattaako sinne Hesaan asti tulla molemmiksi öiksi vai riittääkö vain toinen yö. Tai siis itse tod.näk. vedän molemmat yöt, mutta puolisoni niheilee. Pitäisi siis tietää aikataulu ennen kuin voidaan panna asiamiehet lipunostohommiin. Se postimyyntihomma ei taida pelittää tänäkään vuonna.
Jotta me savolaiset tiedämme kannattaako sinne Hesaan asti tulla molemmiksi öiksi vai riittääkö vain toinen yö. Tai siis itse tod.näk. vedän molemmat yöt, mutta puolisoni niheilee. Pitäisi siis tietää aikataulu ennen kuin voidaan panna asiamiehet lipunostohommiin. Se postimyyntihomma ei taida pelittää tänäkään vuonna.
No jos haluat nähdä about kaikki elokuvat, niin tulet kahdeksi yöksi. Jos haluat nähdä noin puolet, tulet yhdeksi.
Mä oon jo ekan valvotun yön jälkeen ihan rytmihäiriöissä ja spasmeissa, toka yö varmaan katkeaa sydäriin tai aivoveritulppaan. Miten mahtaa kestää herrojen järjestäjien kunto tällaisen valvomismaratonin? Ikäkin alkaa jo painaa...