Vielä on pari läskipäätä maksamatta. Reiska sanoi myyvänsä lippunne Hohto-foorumilaisille, jos hillot eivät ole huomenna tilillä. Tapahtumaan on muutama irtopaikka jäljellä.
EKEK 2: Return of the Sika Säkissä 7.6. at Kino Engel
MAKSOIN VASTA ÄSKEN, DEAR REISKA, ÄLÄ LUOVUTA MUN LIPPUA KELLEKÄÄN!

Mikon lippu taisi Reiskan mukaan valitettavasti jo lähteä thehunter ‑nimiselle tyypille.
Reiska käski myös lähettää seuraaville tyypeille karhuamisterveisiä:
Pitkä humanisti
Tokoirannan rakkikoira
Vantaan takkutukka
Voin mä jättää tän väliinkin... Haluan rahat tosin takaisin, kuten viimeksikin.
Voin mä jättää tän väliinkin... Haluan rahat tosin takaisin, kuten viimeksikin.
Rahasi ovat kuulema jo menneet "yleiskustannuksiin".
Heh heh. Sitten tulen ja paskon engelin kokolattiamatolle niin saatte lisäkustannuksia.
Maksan kun palaan Hkiin pankkitunnusten äärelle.
Maksan tänään jos muistan mut voi mennä pari pankkipäivää. Kukas muuten toi vantaan takkutukka on?
Reiska oli pistänyt mun Moskovan reissun aikana sähköpostia, että pari lippua on vapautunut myyntiin. Nyt alkaa olla ihan vikat tsargat päästä mukaan näihin cembaloihin. Yhteydet elokuvakulttuuri ät gmail dot com.
Moneltakos tämä starttaa?
Hmm, maksoin jo Back to Basicissa, mutta lisätiedot jäi tulematta. Vain se alkuviesti jossa kerrottiin näin "KKK informoi maksun maksaneita tänään s-postitse". Täytyykö nyt pelästyä? :S
Jos on maksanut ja ei ole saanut yhteydenottoa spostitse eilen tai viime yönä, niin kannattaa huolestua. Poikkeuksena seuraavat henkilöt: Jasso, tinsku, torvleaf, r2d2, koska he varmaan osaavat systeemit ilman sen kummempia infojakin. Pistäkää älinät vaikka tuonne elokuvakulttuuri ‑spostiosoitteeseen, niin Reiska voi koordinoida hommaa helpommin.
Huom! Jos sähköpostiosoitteestanne ei selviä oikea nimenne, niin kertokaa se viestissä! Maksaneiden listalla ihmiset ovat ns. kristityillä nimillään ei millään masterofreality/bringeroftorture/godhatesusall ‑tyyppisillä nickeillä.