Löytyykö elitistejä, jotka uskaltautuvat lähteä katsomaan naistenleffoja?
http://www.artichoke.lasipalatsi.fi/
Minä en ole vielä ihan varma, uskaultaudunko minä. Osaako joku suositella jotain
leffaa kun en osaa päättää...
Löytyykö elitistejä, jotka uskaltautuvat lähteä katsomaan naistenleffoja?
pitäisiköhän tuota Utopiaa harkita? Noiduttu kannattaa tietysti katsoa jos sitä ei ole nähnyt mutta että naiselokuva?
Enpä nyt osaa varsinaisesti suositella, mutta juuri Globejakin haalinut Sofia Coppolan Lost In Translation kiinnostaa varovaisesti.
"19.00 KISS OF LIFE 86 min
Oon stadissa ton viikonlopun, Stormy Weather on ainoa joka sopii aikatauluun mutta
Imdb (5.7/10) ei paljoa lupaile...IMDB antaa saman arvosanan myös mm. Crashille...
Kiitti vinkeistä. Täytyy vielä harkita. Lost in Translationin katson todennäköisesti vasta kun tulee normaaliin proggikseen.
Lost in Translation on kylla hyva leffa. Boikotoisin kuitenkin tapahtumaa totaalisen hirvean nimen (ja teeman) vuoksi.
Tapahtumaa voisi boikotoida myös siksi, että LiT:tä kutsutaan festariesittelyssä "visuaaliseksi esseeksi". Visuaalinen essee. Visuaalinen essee. Visuaalinen essee. Voi hyvää päivää ja vittu perkele, eikö sanat enää tarkoita mitään. Elokuvat ovat yleensä visuaalisia verrattuina kirjallisiin (?) esseisiin, toisaalta LiT:llä ei ole kyllä yhtään mitään tekemistä esseen kanssa.
Tajuaisin suurinpiirtein mitä tuolla sanaparilla haettaisiin jos sitä käytettäisiin esim. Wellesin F for Faken yhteydessä... LiT on vielä näkemättä.
Antti Näyhä (28.1.2004 13:24)Tajuaisin suurinpiirtein mitä tuolla sanaparilla haettaisiin jos sitä käytettäisiin esim. Wellesin F for Faken yhteydessä...
Muistaako joku mistä tuo festarin nimi tuli? Oliko se jostain leffasta... en oo varma.
Kaiken takana on Federico:
Kyllä joku elokuva voi olla visuaalinen essee jostain asiasta. Mutta LiT nyt ei ainakaan ole. Enemmänkin juuri päinvastoin.
voi vitun paivaa. voisiko taman keskustelun lopettaa ja topicin poistaa. paiva on jo pilalle, enka haluaisi pilata huomista.