Lehti luettuna. Hieno numero oli jälleen, vaikka pääkirjoitus antoikin aihetta pieneen pettymykseen ensi vuotta ajatellen. Lisäksi LaVey ja Paholaiselokuva-artikkelien välillä oli vähän liikaa toistoa kun ottaa huomioon ettei sitä tilaa lehdessä liiaksi asti ole. Kuitenkin jälleen kerran lehti antoi aihetta päivittää elokuvaostoslistaa. Omasta puolesta indie-osio on edelleen turha, mutta kaippa se hyvä on että edes jossain nämäkin pääsevät esille.
Blood Ceremony Magazine
Selailin uudestaan noita BC-lehtiä ja on kyllä harmillista, jos homma ei saada kannattamaan. En tiedä millainen diili teillä on teidän painon kanssa. Monet pienet kotimaiset sarjakuvakustantajat näyttävät käyttävän Virolaisia painoja. Hinnat on kuulemma karkeasti puolet kotimaisesta. Esim Tallinalainen Raamatutrükikoja OÜ http://www.trt.ee/fi/ on kuulemma edullinen ja hyvä. Eikä kannata säikähtää ”raamattu”-sanaa firman nimessä. Kaikki kirjat on raamattuja virossa. Pornokirjat on pornoraamattuja.
Uusi numero on ilmestynyt, joten kaikki tilailemaan hophop.

AnnoDemoni #9 – Vampyyriekstra :
‑Elizabeth Bathoryn tarina: Kosmetiikkateollisuuden uran uurtaja, näitä kauneudenhoitotuotteita ei ole testattu koe-eläimillä!
‑Jean Rollin: Verenerotiikan mestari. Heitä Hollywood ‑lasit nurkkaan ja ota rohkea, ennakkoluuloton askel kohti ranskalaista vampyyrielokuvaa
‑Lyhyt oppimärä verenimijöiden kulttuurihistoriaan
‑Düsseldorfin vampyyri on valmis upottamaan hampaat kaulaasi – vielä vuosikymmenienkin takaa!
‑Huom: Tässä lehdessä ei ole artikkeliakaan Twilight ‑elokuvasta!!!
‑Ja tietenkin kelpo kattaus kauhuelokuvaa arvioitavana tämän lehden teeman mukaisesti!!!
– yms jne etc..
Lehteä voi tilata osoitteesta www.horror-shop.net ja sitä saa myös: Pienestä Leffakaupasta, Viidentähden Elokuvadivarista, että myös Tapiolan, Jumbon, Itäkeskuskuksen, Helsingin, Tampereen, Turun ja Oulu Akateemisista sekä Stockmannin tavaratalon lehtiosastolta Helsingistä.
Seuraavia numeroita suunnitellaan jo ja 2011 vuoden ensimmäisessä numerossa tullaan näillä näkymin pureutumaan mm. VooDoon ihmeelliseen maailmaan... Juttutoiveita saa esittää edelleen ja otamme vastaan myös kelpo kirjoituksia sekä artikkeleita (toimituskuntaan mahtuu aina hyviä kirjoittajia!)
‑Sami-
Eilen tuli postilaatikkoon. Kiitos kaunis. Vampyyriaiheet eivät kuulu suosikkeihini ja siksi BCM:n teemanumero oli miellyttävä laadukas ja kiinnostava yllätys.
Jeps. Tipahti luukusta huomiotaherättämättömässä kirjekuoressa. Kirjekuori onkin ihan paikallaan, koska tän selailu vois kyl viedä yöunia talouden alle kymmenvuotiailta, vaikka ovatkin luurankoihin ja muihin morbideihin dekoraatio-elementteihin saaneet jo ikänsä tottua. Ja siis tää kehuna lehden ulkoasusta *thumbs up*