Blood Ceremony Magazine

theremin 16.12.2009 10:22

Lehti luettuna. Hieno numero oli jälleen, vaikka pääkirjoitus antoikin aihetta pieneen pettymykseen ensi vuotta ajatellen. Lisäksi LaVey ja Paholaiselokuva-artikkelien välillä oli vähän liikaa toistoa kun ottaa huomioon ettei sitä tilaa lehdessä liiaksi asti ole. Kuitenkin jälleen kerran lehti antoi aihetta päivittää elokuvaostoslistaa. Omasta puolesta indie-osio on edelleen turha, mutta kaippa se hyvä on että edes jossain nämäkin pääsevät esille.

dodo 23.7.2010 12:51

Selailin uudestaan noita BC-lehtiä ja on kyllä harmillista, jos homma ei saada kannattamaan. En tiedä millainen diili teillä on teidän painon kanssa. Monet pienet kotimaiset sarjakuvakustantajat näyttävät käyttävän Virolaisia painoja. Hinnat on kuulemma karkeasti puolet kotimaisesta. Esim Tallinalainen Raamatutrükikoja OÜ http://www.trt.ee/fi/ on kuulemma edullinen ja hyvä. Eikä kannata säikähtää ”raamattu”-sanaa firman nimessä. Kaikki kirjat on raamattuja virossa. Pornokirjat on pornoraamattuja.

devil2.gif:)' />
mr_bungle 14.9.2010 11:14

Uusi numero on ilmestynyt, joten kaikki tilailemaan hophop.

Sami Haavisto 26.10.2010 06:44
Kamppailu hengissä pysymisen kanssa jatkuu ja uusi numero on pukattu pihalle. Tänä vuonna ilmestyy vain yksi numero – vuonna 2011 pyrimme tiivistämään ilmestymisaikataulua...







AnnoDemoni #9 – Vampyyriekstra :

‑Elizabeth Bathoryn tarina: Kosmetiikkateollisuuden uran uurtaja, näitä kauneudenhoitotuotteita ei ole testattu koe-eläimillä!

‑Jean Rollin: Verenerotiikan mestari. Heitä Hollywood ‑lasit nurkkaan ja ota rohkea, ennakkoluuloton askel kohti ranskalaista vampyyrielokuvaa

‑Lyhyt oppimärä verenimijöiden kulttuurihistoriaan

‑Düsseldorfin vampyyri on valmis upottamaan hampaat kaulaasi – vielä vuosikymmenienkin takaa!

‑Huom: Tässä lehdessä ei ole artikkeliakaan Twilight ‑elokuvasta!!!

‑Ja tietenkin kelpo kattaus kauhuelokuvaa arvioitavana tämän lehden teeman mukaisesti!!!

– yms jne etc..





Lehteä voi tilata osoitteesta www.horror-shop.net ja sitä saa myös: Pienestä Leffakaupasta, Viidentähden Elokuvadivarista, että myös Tapiolan, Jumbon, Itäkeskuskuksen, Helsingin, Tampereen, Turun ja Oulu Akateemisista sekä Stockmannin tavaratalon lehtiosastolta Helsingistä.
Sami Haavisto 26.10.2010 06:47

Seuraavia numeroita suunnitellaan jo ja 2011 vuoden ensimmäisessä numerossa tullaan näillä näkymin pureutumaan mm. VooDoon ihmeelliseen maailmaan... Juttutoiveita saa esittää edelleen ja otamme vastaan myös kelpo kirjoituksia sekä artikkeleita (toimituskuntaan mahtuu aina hyviä kirjoittajia!)





‑Sami-
Disco Studd 26.10.2010 15:12

Eilen tuli postilaatikkoon. Kiitos kaunis. Vampyyriaiheet eivät kuulu suosikkeihini ja siksi BCM:n teemanumero oli miellyttävä laadukas ja kiinnostava yllätys.

Ommo 27.10.2010 14:17

Jeps. Tipahti luukusta huomiotaherättämättömässä kirjekuoressa. Kirjekuori onkin ihan paikallaan, koska tän selailu vois kyl viedä yöunia talouden alle kymmenvuotiailta, vaikka ovatkin luurankoihin ja muihin morbideihin dekoraatio-elementteihin saaneet jo ikänsä tottua. Ja siis tää kehuna lehden ulkoasusta *thumbs up*