Sain lehden eilen käsiini ja koetan ehtiä lukea viikonloppuna. Natsielokuvat ovat hieno aihe, mutta pikaisesti vilkuilemalla olin hieman pettynyt miten ne kuitenkin lytättiin arvioissa, tai ainakin niiden tähdityksissä.
Blood Ceremony Magazine
Pekka Siitoin ‑haastattelu oli mahtava! Tosin haastattelusta eniten palstatilaa on sivarihaastattelijoilta kulunut Siitoimen sivarivastaisuuteen, joka kuitenkin aina häviää älyttömyydessään Pekan mm. rasismi- tai okkultismitölväisyille. Kuvatkin olivat helvetin hauskoja, etenkin se Pekka sarvet päässä ja pirunristi kädessä ‑poseeraus. Hyvä, että tällaisia vanhempia harvinaisuuksia on älytty kaivaa esiin ja julkaista kokonaisessa muodossaan. Caligula- ja Ilsa-artikkelit ja jotkut arvostelut on myös tähän mennessä luettu, hyvää settiä, jatkakaa samaan malliin!
Uusin numero odotti tänään eteisen lattialla. Voiko viikko paremmin alkaa.
Henenlotterin menneet tekemiset ja nykyiset kuulumiset on hyvä päivittää, ja Freaks-juttunne ajoitus ei olisi voinut olla paljon täydellisempi Teeman tv-esityksen lähestyessä. Jason on ehkä aiheena vähän puhkikaluttu, mutta näitä juttuja kannattaa toki pitää yllä lehden nuorinta lukijakuntaa ajatellen.
Uusin numero pamahti tosiaan eilen laatikkoon kuin puun takaa. Sisällössä ei mitään valittamista, mielenkiintoista tavaraa, Friday The 13th-tiiliskiven olemassaolon oikeutti se että mukana oli paljon pikkuinformaatiota mitä ei noissa miljoonissa aiemmissa jutuissa ole ainakaan omiin silmiini sattunut.
Uusi numero tuli taas tänään. Pelkästään nopean selauksen perusteella tekisi mieli julistaa tämä lehti yhdeksi parhaimmista numeroistanne. Namsploitaatiospesiaali, Jack Hill, Trash video, Child's Play...
Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...
Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...
Oli muuten komea se amazonit vs. astronautit ‑stilli. Koska leffa valmistuu?
Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...
Oli muuten komea se amazonit vs. astronautit ‑stilli. Koska leffa valmistuu?
Tampereen lyhytelokuvafestivaaleille 2010. www.venus-movie.net (ei vielä mitään, mutta traileri tulossa lähiaikoina)
Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...
Oli muuten komea se amazonit vs. astronautit ‑stilli. Koska leffa valmistuu?
Tampereen lyhytelokuvafestivaaleille 2010. www.venus-movie.net (ei vielä mitään, mutta traileri tulossa lähiaikoina)
Noin, katsokaapa nyt teaser traileri elokuvasta The Last Starship to Venus osoitteesta: http://www.venus-movie.net/
BCM:n omat sivut paljastavat, että seuraava numero ilmestyy ensi viikolla. Teemana tällä kertaa Saatana.
http://www.bloodceremony.net/html/body_lehti.html
Tilasin nuo viime vuoden numerot ja kyllähän tämä pääosin on ollut makoisaa aamukahvilukemista. Taitto ja ulkoasu ovat melko kotikutoisen näköistä ja välillä tuleekin tunne, että kunpa pääsisi itse taittamaan tätä, mutta sehän ei haittaa kunhan sisältö on asiaa. Täytyypä ruveta tilaajaksi.
Tilasin nuo viime vuoden numerot ja kyllähän tämä pääosin on ollut makoisaa aamukahvilukemista. Taitto ja ulkoasu ovat melko kotikutoisen näköistä ja välillä tuleekin tunne, että kunpa pääsisi itse taittamaan tätä...
Kyllähän meille ammattitaitoinen taittaja aina kelpaa jos motivaatio & työnäytteet ovat kunnossa
Mottivaatio = Tehdä töitä tiukoilla aikatauluilla ja sitoutuu mukaan tähän "vapaaehtois hulluuteen" pidemmäksi aikaa. Ei taita vain yhtä lehteä ja totea, että "hiisi, nyt ei aika riittänytkään, kun (keksi tähän sopiva syy)"
Tällä hetkellä operaattorin meilipalvelin on nurin (ollut jo 1,5 viikkoa), mutta puhelimitse tavoittaa jos aiheesta haluaa keskustella lisää (0400-731177). Työnäytteet kannattaa lähettää osoitteeseen: Blood Ceremony Magazine/Sami Haavisto, Satulakuja 6 D 29, 01200 Vantaa
Ps: Myös hyviä artikkeleita otetaan vastaan!
Kyllähän meille ammattitaitoinen taittaja aina kelpaa jos motivaatio & työnäytteet ovat kunnossaLuvassa on helvetisti duunia ja ainakaan näillä näkymin palkkaakaan ei ole luvassa, hyvä kun saadaan lehti pidettyä hädin tuskin hengissä... Jos taitto on kotikutoisen näköistä, niin se johtuu siitä että lehti kudotaan kotona kasaan. Hirmuinen homma on ollut sen opettelun parissa, sillä aikaisempaa kokemusta taittajalla (allekirjoittaneella) ole. Kun lehden perustamispäätös aikoinaan tehtiin, niin samalla tilattiin sitä varten taitto-ohjelmat. Käy tännössä lehti pistettiin pakettiin ideasta painotuotteeksi 6-7 viikossa.
Kyllä tuon hyvin ymmärränkin, sillä en sen antanut häiritäkään