Blood Ceremony Magazine

Artisan 13.3.2009 08:29

Sain lehden eilen käsiini ja koetan ehtiä lukea viikonloppuna. Natsielokuvat ovat hieno aihe, mutta pikaisesti vilkuilemalla olin hieman pettynyt miten ne kuitenkin lytättiin arvioissa, tai ainakin niiden tähdityksissä.

confused.gif Episodikin antaa korkeampia tähdityksiä, esim. Beast in Heatille 4 tähteä jolle BC antoi vain 3, ja Gestapo's Last Orgylle 5 jota BC ei edes arvioinut.
Spaddu 13.3.2009 16:13

Pekka Siitoin ‑haastattelu oli mahtava! Tosin haastattelusta eniten palstatilaa on sivarihaastattelijoilta kulunut Siitoimen sivarivastaisuuteen, joka kuitenkin aina häviää älyttömyydessään Pekan mm. rasismi- tai okkultismitölväisyille. Kuvatkin olivat helvetin hauskoja, etenkin se Pekka sarvet päässä ja pirunristi kädessä ‑poseeraus. Hyvä, että tällaisia vanhempia harvinaisuuksia on älytty kaivaa esiin ja julkaista kokonaisessa muodossaan. Caligula- ja Ilsa-artikkelit ja jotkut arvostelut on myös tähän mennessä luettu, hyvää settiä, jatkakaa samaan malliin!

Disco Studd 8.6.2009 16:27

Uusin numero odotti tänään eteisen lattialla. Voiko viikko paremmin alkaa.





Henenlotterin menneet tekemiset ja nykyiset kuulumiset on hyvä päivittää, ja Freaks-juttunne ajoitus ei olisi voinut olla paljon täydellisempi Teeman tv-esityksen lähestyessä. Jason on ehkä aiheena vähän puhkikaluttu, mutta näitä juttuja kannattaa toki pitää yllä lehden nuorinta lukijakuntaa ajatellen.
Romero 9.6.2009 09:51

Uusin numero pamahti tosiaan eilen laatikkoon kuin puun takaa. Sisällössä ei mitään valittamista, mielenkiintoista tavaraa, Friday The 13th-tiiliskiven olemassaolon oikeutti se että mukana oli paljon pikkuinformaatiota mitä ei noissa miljoonissa aiemmissa jutuissa ole ainakaan omiin silmiini sattunut.

Disco Studd 10.9.2009 16:12

Uusi numero tuli taas tänään. Pelkästään nopean selauksen perusteella tekisi mieli julistaa tämä lehti yhdeksi parhaimmista numeroistanne. Namsploitaatiospesiaali, Jack Hill, Trash video, Child's Play...

Rantala 15.9.2009 08:35

Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...

Yotsuya 15.9.2009 12:30
Rantala ( 15.9.2009 08:36)
Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...




Oli muuten komea se amazonit vs. astronautit ‑stilli. Koska leffa valmistuu?
Rantala 16.9.2009 10:40
Yotsuya ( 15.9.2009 12:31)
Rantala ( 15.9.2009 08:36)
Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...




Oli muuten komea se amazonit vs. astronautit ‑stilli. Koska leffa valmistuu?




Tampereen lyhytelokuvafestivaaleille 2010. www.venus-movie.net (ei vielä mitään, mutta traileri tulossa lähiaikoina)
theremin 16.9.2009 20:03
Rantala ( 15.9.2009 08:36)
Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...




Täytyi tämän ketjun innoittamana pistää viime viikolla lehti tilaukseen ja samalla ostaa jo ilmestyneet julkaisutkin. Herätehankinta mutta pakko sen on sitten hyvä olla!
Rantala 27.11.2009 16:34
Rantala ( 16.9.2009 10:40)
Yotsuya ( 15.9.2009 12:31)
Rantala ( 15.9.2009 08:36)
Kyllä tämä vaan numero numerolta parantaa tasoaan! Viidakkosotaexploitaatiojuttu oli parasta tähän mennessä. Mistähän kirjoittaja on saanut lähteensä? Ihmettelen jos löytyy vielä elitistejä jolle tämä ei vielä tule...




Oli muuten komea se amazonit vs. astronautit ‑stilli. Koska leffa valmistuu?




Tampereen lyhytelokuvafestivaaleille 2010. www.venus-movie.net (ei vielä mitään, mutta traileri tulossa lähiaikoina)




Noin, katsokaapa nyt teaser traileri elokuvasta The Last Starship to Venus osoitteesta: http://www.venus-movie.net/
Disco Studd 29.11.2009 23:01

BCM:n omat sivut paljastavat, että seuraava numero ilmestyy ensi viikolla. Teemana tällä kertaa Saatana.



http://www.bloodceremony.net/html/body_lehti.html
mr_bungle 3.12.2009 14:32

Tilasin nuo viime vuoden numerot ja kyllähän tämä pääosin on ollut makoisaa aamukahvilukemista. Taitto ja ulkoasu ovat melko kotikutoisen näköistä ja välillä tuleekin tunne, että kunpa pääsisi itse taittamaan tätä, mutta sehän ei haittaa kunhan sisältö on asiaa. Täytyypä ruveta tilaajaksi.

Sami Haavisto 4.12.2009 07:01
mr_bungle ( 3.12.2009 14:32)
Tilasin nuo viime vuoden numerot ja kyllähän tämä pääosin on ollut makoisaa aamukahvilukemista. Taitto ja ulkoasu ovat melko kotikutoisen näköistä ja välillä tuleekin tunne, että kunpa pääsisi itse taittamaan tätä...




Kyllähän meille ammattitaitoinen taittaja aina kelpaa jos motivaatio & työnäytteet ovat kunnossa thumbsup.gif Luvassa on helvetisti duunia ja ainakaan näillä näkymin palkkaakaan ei ole luvassa, hyvä kun saadaan lehti pidettyä hädin tuskin hengissä... Jos taitto on kotikutoisen näköistä, niin se johtuu siitä että lehti kudotaan kotona kasaan. Hirmuinen homma on ollut sen opettelun parissa, sillä aikaisempaa kokemusta taittajalla (allekirjoittaneella) ole. Kun lehden perustamispäätös aikoinaan tehtiin, niin samalla tilattiin sitä varten taitto-ohjelmat. Käy tännössä lehti pistettiin pakettiin ideasta painotuotteeksi 6-7 viikossa.



Mottivaatio = Tehdä töitä tiukoilla aikatauluilla ja sitoutuu mukaan tähän "vapaaehtois hulluuteen" pidemmäksi aikaa. Ei taita vain yhtä lehteä ja totea, että "hiisi, nyt ei aika riittänytkään, kun (keksi tähän sopiva syy)"



Tällä hetkellä operaattorin meilipalvelin on nurin (ollut jo 1,5 viikkoa), mutta puhelimitse tavoittaa jos aiheesta haluaa keskustella lisää (0400-731177). Työnäytteet kannattaa lähettää osoitteeseen: Blood Ceremony Magazine/Sami Haavisto, Satulakuja 6 D 29, 01200 Vantaa



Ps: Myös hyviä artikkeleita otetaan vastaan!
Disco Studd 4.12.2009 22:48
Sami Haavisto ( 4.12.2009 07:01)
Tällä hetkellä operaattorin meilipalvelin on nurin (ollut jo 1,5 viikkoa)


Eli mun osoitteenmuutosilomoitus ei ole varmaan tullut perille?
mr_bungle 7.12.2009 11:05
Sami Haavisto ( 4.12.2009 07:01)
Kyllähän meille ammattitaitoinen taittaja aina kelpaa jos motivaatio & työnäytteet ovat kunnossa thumbsup.gif Luvassa on helvetisti duunia ja ainakaan näillä näkymin palkkaakaan ei ole luvassa, hyvä kun saadaan lehti pidettyä hädin tuskin hengissä... Jos taitto on kotikutoisen näköistä, niin se johtuu siitä että lehti kudotaan kotona kasaan. Hirmuinen homma on ollut sen opettelun parissa, sillä aikaisempaa kokemusta taittajalla (allekirjoittaneella) ole. Kun lehden perustamispäätös aikoinaan tehtiin, niin samalla tilattiin sitä varten taitto-ohjelmat. Käy tännössä lehti pistettiin pakettiin ideasta painotuotteeksi 6-7 viikossa.




Kyllä tuon hyvin ymmärränkin, sillä en sen antanut häiritäkään smile.gif Mielellään osallistuisi jotenkin lehden tekoon, mutta ei tällä hetkellä varsinaisilta töiltä ehtisi mitenkään tekemään lisätaittohommia kotopuolessa. Kaikki peukut täältä ylös, tiedän että varmasti on ollut kiireistä hommaa, jos taitto-ohjelmatkin on vielä pitänyt opetella samaan rytinään!