Täytyy tilata yksi kappale ton saitin kautta, kestotilaus kuulostaa vähän riskivaihtoehdolta kun tuntee nämä pienlehdet... Toinen Vaihtoehto on ainoa josta uskallan maksaa vaikka parikymmentä numeroa etukäteen.
Hassua että just aamulla mietin että mitäköhän tälle projektille kuuluu.

