Blood Ceremony Magazine

Bitnik 29.2.2008 16:35

Täytyy tilata yksi kappale ton saitin kautta, kestotilaus kuulostaa vähän riskivaihtoehdolta kun tuntee nämä pienlehdet... Toinen Vaihtoehto on ainoa josta uskallan maksaa vaikka parikymmentä numeroa etukäteen.





Hassua että just aamulla mietin että mitäköhän tälle projektille kuuluu.
Sami Haavisto 29.2.2008 21:05

Syytetyn puheenvuoro...





Tänään piti olla Akateemisissa ja Stockalla myynnissä (no, onpahan edes Pienessä Leffakaupassa).

Painon kanssa oli pieniä haasteita ja kaikki ei mennyt niinkuin elokuvissa. Ehkäpä sitten huomenna

tai viimeistään maanantaina on noissa muissakin jakelupisteissä?



Palatetta ja kommentteja otetaan vastaan enemmän kuin mielellään (hammassuojat on jo suussa

ja vaseliinia poskipäissä, eli antaa palaa;). Ja jos haluaa parantaa lehden tasoa, niin kirjoittajia mahtuu

mukaan kyllä.



‑Sami-
Spaddu 1.3.2008 15:29

Eilen tuli postissa. Hyvältä näyttää! Ingrid Pitt- ja Splattenstein ‑haastatteluista suurta plussaa. Sen sijaan Kaledonian kauhea kannibaali ‑juttuun ympätyt seiskamaiset hehkutukset, mm. "ensin koko revohka riisuttiin alasti ja ruoskittiin perinpohjaisesti. Miehiltä ja pojilta leikattiin irti penikset, jotka heitettiin liekkeihin" voisi jättää pois ensi kerralla. Jos näissä oli joku satiristinen tarkoitus, niin se ei tekstistä välity. Koko juttu oikeastaan tuntui aika irralliselta muuhun lehden materiaaliin nähden. Mutta hienon näköinen lehti kaiken kaikkiaan, täytyykin pistää neljän numeron setti tilaukseen!

smile.gif
Antti Näyhä 3.3.2008 10:53
Spaddu ( 1.3.2008 15:30)
seiskamaiset hehkutukset, mm. "ensin koko revohka riisuttiin alasti ja ruoskittiin perinpohjaisesti. Miehiltä ja pojilta leikattiin irti penikset, jotka heitettiin liekkeihin"


Enemmän tämmöistä juttua Seiskaan
Sami Haavisto 3.3.2008 19:35

True... Väsymys taisi iskeä lehteä taittaessa ja muutaman vuorokauden jälkeen "boxit" tuntuivat hyvältä idealta – eivät enää sen jälkeen kun lehti tuli painosta

unsure.gif

Palautetta vastaan otetaan kuitenkin enemmän kuin mielellään ja sitä on meilitse jo jonkin verran tullut. Näistä on hyvä ottaa opiksi (ainakin osasta palautteita;)



‑Sami-
Bitnik 9.3.2008 14:23

Kyllähän tätä on tullut ahkerasti luettua vessassa ja sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Pääasiassa hyvin mielenkiintoista kamaa ja varmasti tulee tulevatkin numerot ostettua.





Oikolukuun voisi kiinnittää hieman enemmän huomiota, muuten tekstin taso on ihan kelpoa. Hienoa että arvosteluja oli kerätty teemoittain (Hammer), varsinkin jos käsiteltävät elokuvat ovat sellaisia mitä ei ole arvosteltu GH:ssa tai Elitistissä niin vielä hienompaa. Toki uudetkin mielipiteet ja arviot kiinnostaa joten satunnaiset päällekkäisyydet ei haittaa.



Ingrid Pittin haastis oli vähän masentava mutta ei teidän takianne, muija vaan ei tuntunut kovinkaan ylpeältä tai edes innostuneelta omasta työstään.



En tunne kovinkaan paljon findie-kenttää joten haastiksissa voisi noviiseja varten kysyä aina että mitä elokuvaa ryhmä pitää parhaanaan jos pitäisi näyttää vain yksi elokuva omasta tuotannosta. Team Splattensteinin kohdalla se olisi varmaan Il Ultimo Silenzio, ainakin rivien välistä pääteltynä. Muistakin tunnetuista ryhmistä, vaikka Trash Videosta ja Insane Bastardsista, voisi tulla juttua. Haastisten lisäksi myös vaikkapa kaikkien porukan töiden arvosteleminen voisi olla ihan nastaa.
Spaddu 10.3.2008 02:34
Bitnik ( 9.3.2008 14:24)
Ingrid Pittin haastis oli vähän masentava mutta ei teidän takianne, muija vaan ei tuntunut kovinkaan ylpeältä tai edes innostuneelta omasta työstään.




Tossa oli muutenkin sellainen ongelma, että kysymykset veivät aivan liian paljon tilaa.
Sami Haavisto 8.5.2008 20:20

Lehti numero 2 lähti tänään aamulla painoon. Paljon ollaan koitettu virheistä oppia, mutta lopullinen



tuomiohan tulee taas lukijoilta. Painotalon perkele meni sitten nostamaan hintojaan, joten jouduimme

painattamaan lehden sisäsivut pikkuisen ohuemmalle paperille, jotta saimme hinnan pidettyä samana.

About 2 viikon kuluttua lärpäke olisi taas saatavilla ja tuttuun tapaan palaute on enemmän kuin paikallaan...

Ja mahtuupa mukaan vielä kirjoittajiakin jos luomisen tuska riivaa ja haluaa saada äänensä kuuluville

painetun sanan avulla aihepiirejä koskien;)







Luvassa tällä kertaa mm:

‑Teemana Slasher elokuvat koulujen päättymisen kunniaksi

‑Gialloja, kauhua ja erotiikkaa, eli teinintappajaisia italialaisittain

‑Rob Zombien elokuvien maailma

‑Indietä maailmalta: Lab of Madness haastattelu

‑Sarjamurhaajat, artikkelisarjan toinen osa – Päätöntä menoa

‑Elokuva-arvosteluita – suuri kattaus Slasher elokuvaa, leffoja Aasiasta

sekä Indie/UG elokuvia maailmalta

‑SpecialFX palsta: Kirvestä kehiin

Etc...



Ja ne Seiska tyyppiset boxit ovat nyt sarjamurhaajapuolella historiaa whistling.gif
Murasami 8.5.2008 21:01

Asiallisen tuntuinen läpyskä, muutaman kerran tullut luettua läpi ja ei oikeastaan voi valittaa mistään mitä aiemmin ei olisi jo mainittu. Tälläistä toimintaa pitää aina tukea joten kyllä tulee jatkossakin ostettua.

Sami Haavisto 20.5.2008 17:51

Noudin juuri laatikot UPS:ltä ja postitukset alkavat huomenna. Täytyy sanoa, että sydän itki verta, kun näin minkälainen ero oli tällä uudella paperilla verrattuna edellisen numeron paperiin

sad.gif

Pakko koettaa löytää jokunen mainostaja lisää, niin pääsemme palaamaan alkuperäiseen laatuun paperin suhteen – hintaakaan ei haluaisi lähteä nostamaan perkele!



‑Sami-
JariM 30.5.2008 15:27

Hyvältä vaikuttava kakkosnumero.



Sellainen pieni moka tosi löytyi, että Miiken Graveyard of Honor:in arvostelun yhteydessä on kuva Fukasakun GoH:n DVD-julkaisun kannesta.



typo
Sami Haavisto 5.9.2008 21:27
Ave fellows!



Kävin tänään viemässä Pieneen leffakauppaan ja Akateemisen/Stocmanin

varastoon lätyskä numero kolmosen. Lyhyesti – KANNIBAALEJA...


Paperilaadussa palasimme taas siihen parempaan ja jotta lehti tuntuisi

tutummalta, on mukana ainakin yksi räikeä kiroitusvirhe;)







Ps: Muutama hyvä kirjoittaja mahtuisi vielä joukkoon, jotta saisimme lehdestä

entistä monipuolisemman. Luvassa Famousia ja Glooriaa, sillä kirjoituspalkkioita

emme valitettavasti pysty maksamaan (vieläkään). Lehti kyntää sen verran

raskaasti vielä tappiolla, että moiseen ei ole mahdollisuuksia. päätarkoitushan

on kuitenkin levittää kauhun, roskan ja indien ilosanomaa thumbsup.gif



Jos on intoa ja aikaa lähteä tekemään elokuva-arvioita, tai jopa artikkeleita, niin

ota yhteyttä allekirjoittaneeseen meilitse sami(a)bloodceremony.net



‑Sami-
Rantala 12.9.2008 18:06

Huh tämä kolmosnumero kyllä räjäytti lopullisesti pankin! Näin kovaa kannibaaliluettavaa en muista lukeneeni edes Gorehoundin kulta-aikoina. Loistosaavutus! Lapsentaudeista on mun nähdäkseni päästy (ei jaksa muutamasta kirjotusvirheestä lässyttää) ja kaikin puolin hyvän näkönen paketti. Ehdottomasti noin provosoivia kansikuvia kaivataan kirjaston lukusaleihin mummoja hätistelemään. Ja tilaajalahja oli hieno yllätys

wink.gif
Griffin 12.9.2008 18:31

Piti laittaa itsellekin lehti tulemaan räyhäkkään kansikuvan houkuttelemana. Tai oikeastaan kaikki ilmestyneet numerot, kun kommenttien perusteella vaikuttaa asialliselta lukemistolta. Katsotaan innostuuko ihan tilaamaan.

amato 20.9.2008 10:25

Akateemisessa on näköjään lehden kannen verisimmän kohdan päälle laitettu sensuuritarrat joissa lukee jotain siihen suuntaan että "Irroita tarra vasta kotona, mutta varovasti ettei lehtesi tärvelly".