Minulla oli ensimmäinen numero mukana työpaikan kuntosalilla. Tarkoitus oli lueskella sitä samalla kun polkee stepperiä. Työkaveri sattui paikalle, näki lehden ja kiinnostui välittömästi. Samalla hän paljasti olevansa Gorehoundin kestolukija ensimmäisistä monisteista lähtien ja päätti tilata BCM:n ennen kuin oli edes selannut lehteä. Sana on lähtenyt kiertoon kavereille. Kohta Blood Ceremonylla on koko Pohjois-Savo hallussa.
Blood Ceremony Magazine
Lukeeko tyyppi myös Elitistiä?
En muistanut kysyä.
Creepings!
Joulukuun numero jäi tänne postaamatta helvetillisen kiireen vuoksi, mutta ensiviikolla ilmestyvän lätyskän kansi ja sisältö tänne oli pakko tunkea, sillä olen tuosta paketista sen verran tohkeissani! Kaikista yrityksistä huolimatta ei sivumäärää tai ilmestymistiheyttä olla saatu nostettua (taloudelliset kysymykset – lehti kyntää vieläkin rankasti tappiota tuottaen *prkl*), mutta koitetaan panostaa sitten sitäkin enemmän sisältöön tiiviimmässä muodossa tämänkin vuoden ajan ja katsotaan mikä on tilanne vuoden päästä.
Sisälmyksiä uutukaisesta tulee löytymään seuraavasti:
‑Tarinaa Ilsa elokuvista ála "Synkkä" Jukka Lappi
‑Caligula elokuvat syynissä (Olihan Rooman valtakunta varsin suuri innoittaja monessa asiassa koskien Adolfin mikämikämaata...)
‑Rakkauden koelaboratoriot – Jari Mustonen esittelee genreä ja sen historiaa
‑Jouni Hokkasen artikkeli todellisesta natsieksploitaatiosta, eli historiallinen katsauksen kolmannen valtakunnan elokuvateollisuuteen
‑Janne Fredrikssonin ihastuttava ja vihastutttava sarjamurhaaja ‑osio kertoo miten virnistelevästä pikku Bepposta kasvoi kuoleman enkelinäkin tunnettu Mr.Mengele
‑Sekä todellinen haastatteluharvinaisuus – Pekka Siitoimen ennen julkaisemattoman haastattelu valokuvineen, missä otetaan kantaa Naantalin paikallispolitiikasta ties mihin aiheisiin!!!
‑Lisäksi kelpo kattaus arvosteluita aiheeseen liittyen
– yms yms...
Palautetta otetaan taas vastaan enenmmän kuin mielellään ja jos joku intoutuu aiheesta niin paljon, että haluaa olla mukana tätä läpyskää kanssamme tekemässä vaikkapa artikkeleja tai arviota kirjoittaen, niin mukaan mahtuu vielä!
‑Sami-
Ainakin kansi on hienoin tähän asti.
Saakohan tämäkin kansi sensuuritarrat päälle Akateemisen hyllyllä...
Ei ollut edellinen joulunumero vaan sitä edellinen kannibaalinumero.
(taloudelliset kysymykset – lehti kyntää vieläkin rankasti tappiota tuottaen *prkl*)
Tehkää kuten Harlin ja Selin, ja myykää seuraavaa numeroa jo nyt ennakkoon 50 eurolla kaikille halukkaille ennen kuin olette kirjoittaneet sanaakaan. Jos ne onnistuu siinä vedätyksessä, niin varmasti tekin.
Onhan tuo aika rankka veto tuommoinen ennakkoon myyminen – moniko ajattelee, että mitäpä sitten, jos elokuva ei valmistukaan? Saako rahat takaisin vai onko kyseessä riskinotto lippua ostaessa?
Eikä myö moiseen markkinointitapaan viitsitä lähteä... Luotetaan siihen, että ehkäpä joskus lehti alkaa pyörimään omillaan ja jos oikein hyvin käy, niin saa edes osan rahoista takaisin mitä siihen on sijoittanut. Loppupeleissä lukijathan sen päättävät onko lehdellä olemassaolon edellytyksiä. Tavoite olisi kuitenkin se, että ei tarvitsisi enää omaa rahaa painokuluihin syytää vuoden loppuun mennessä
Olemme myös alkaneet tukemaan kotimaista työllisyyttä siirtämällä lehden painatuksen Suomeen. Lähtölaukaus tälle tapahtui siinä, kun Saksalainen painotalo kieltäytyi painamasta uutta lehteä
Sami Haavisto
Kannattaa muuten hakea kulttuurilehtitukea (tms), jos ette ole vielä hakeneet. Gorehound sai sitä ainakin sen verran aikoinaan, että pahemmilta persnetoilta vältyttiin.
Jos et ole lehteemme vielä tutustunut, niin voin laittaa randomina ilmaisen näytenumeron tulemaan postitse (se numero mikä postissa tulee, niin siihen et voi vaikuttaa). Jos siis lätyskään haluat tutustua, niin laita meiliä osoitteeseen orders(a)bloodceremony.net ja kirjoita meiliin nimesi, osoitteesi ja maininta "Free Elitisti" niin laitan pakettia postiin!
‑Sami-
Toivottavasti ylläpito ei häiriinny moisesta häpeämättömästä mainonnasta ja jos häiriintyy, niin ainahan viestin voi poistaa...
Ps. Valtion elokuvataiteen toimikuntaan lähetettiin hakemus, mutta eivät pitäneet julkaisuamme tuen arvoisena... Täytyy tsekata myös tuo kulttuurilehtituki!
Olemme myös alkaneet tukemaan kotimaista työllisyyttä siirtämällä lehden painatuksen Suomeen. Lähtölaukaus tälle tapahtui siinä, kun Saksalainen painotalo kieltäytyi painamasta uutta lehteä![]()
Sami Haavisto
Saksassa ollaan niin herkkiä noiden natsijuttujen suhteen. Taitaa olla jopa jossainmäärin kiellettyä painattaa esim. hakaristin kuvia (poislukien oppikirjat).
Olisi vaikea kuvitella tästä enää Elitistisempää elokuvalehteä. Enää ei tarvitse haikailla Gorggari aikakauden perään sillä Blood Cerenomy on enemmän Gorehound kuin Gorehound konsanaan! Kuitenkaan ei toisteta vanhoja Fulci/Romero ‑ylistyksiä vaan artikkeleissa on paljon tuoreutta esim Natsinumeron Ilsa- ja Galigula artikkelit olivat gutaa! Pekka Siitoin haastattelu oli hauska huumoripläjäys! Lissäälisssääää