Blood Ceremony Magazine

Disco Studd 7.10.2008 17:47

Minulla oli ensimmäinen numero mukana työpaikan kuntosalilla. Tarkoitus oli lueskella sitä samalla kun polkee stepperiä. Työkaveri sattui paikalle, näki lehden ja kiinnostui välittömästi. Samalla hän paljasti olevansa Gorehoundin kestolukija ensimmäisistä monisteista lähtien ja päätti tilata BCM:n ennen kuin oli edes selannut lehteä. Sana on lähtenyt kiertoon kavereille. Kohta Blood Ceremonylla on koko Pohjois-Savo hallussa.





Spoileri
Sama kaveri kertoi myös tilanneensa Hohtoa ja Episodia, mutta haukkui viimeksimainitun ihan paskaksi.
Humphrey Bogart 7.10.2008 18:21

Lukeeko tyyppi myös Elitistiä?

Disco Studd 7.10.2008 18:31

En muistanut kysyä.

Sami Haavisto 28.2.2009 12:14

Creepings!





Joulukuun numero jäi tänne postaamatta helvetillisen kiireen vuoksi, mutta ensiviikolla ilmestyvän lätyskän kansi ja sisältö tänne oli pakko tunkea, sillä olen tuosta paketista sen verran tohkeissani! Kaikista yrityksistä huolimatta ei sivumäärää tai ilmestymistiheyttä olla saatu nostettua (taloudelliset kysymykset – lehti kyntää vieläkin rankasti tappiota tuottaen *prkl*), mutta koitetaan panostaa sitten sitäkin enemmän sisältöön tiiviimmässä muodossa tämänkin vuoden ajan ja katsotaan mikä on tilanne vuoden päästä.



Sisälmyksiä uutukaisesta tulee löytymään seuraavasti:

‑Tarinaa Ilsa elokuvista ála "Synkkä" Jukka Lappi

‑Caligula elokuvat syynissä (Olihan Rooman valtakunta varsin suuri innoittaja monessa asiassa koskien Adolfin mikämikämaata...)

‑Rakkauden koelaboratoriot – Jari Mustonen esittelee genreä ja sen historiaa

‑Jouni Hokkasen artikkeli todellisesta natsieksploitaatiosta, eli historiallinen katsauksen kolmannen valtakunnan elokuvateollisuuteen

‑Janne Fredrikssonin ihastuttava ja vihastutttava sarjamurhaaja ‑osio kertoo miten virnistelevästä pikku Bepposta kasvoi kuoleman enkelinäkin tunnettu Mr.Mengele

‑Sekä todellinen haastatteluharvinaisuus – Pekka Siitoimen ennen julkaisemattoman haastattelu valokuvineen, missä otetaan kantaa Naantalin paikallispolitiikasta ties mihin aiheisiin!!!

‑Lisäksi kelpo kattaus arvosteluita aiheeseen liittyen

– yms yms...



Palautetta otetaan taas vastaan enenmmän kuin mielellään ja jos joku intoutuu aiheesta niin paljon, että haluaa olla mukana tätä läpyskää kanssamme tekemässä vaikkapa artikkeleja tai arviota kirjoittaen, niin mukaan mahtuu vielä!



‑Sami-



Bad Rain 28.2.2009 13:07

Ainakin kansi on hienoin tähän asti.

thumbsup.gif
Disco Studd 28.2.2009 13:29

Saakohan tämäkin kansi sensuuritarrat päälle Akateemisen hyllyllä...

chachi 28.2.2009 13:53
Disco Studd ( 28.2.2009 15:30)
Saakohan tämäkin kansi sensuuritarrat päälle Akateemisen hyllyllä...




Siis mitä, milloinka tämmöinen on käynyt?
Rantala 28.2.2009 14:33
chachi ( 28.2.2009 14:54)
Disco Studd ( 28.2.2009 15:30)
Saakohan tämäkin kansi sensuuritarrat päälle Akateemisen hyllyllä...




Siis mitä, milloinka tämmöinen on käynyt?




Kannibaali-numerolle eli edelliselle lehdykälle.
Disco Studd 28.2.2009 20:45

Ei ollut edellinen joulunumero vaan sitä edellinen kannibaalinumero.





Sami Haavisto ( 28.2.2009 13:15)
(taloudelliset kysymykset – lehti kyntää vieläkin rankasti tappiota tuottaen *prkl*)


Tehkää kuten Harlin ja Selin, ja myykää seuraavaa numeroa jo nyt ennakkoon 50 eurolla kaikille halukkaille ennen kuin olette kirjoittaneet sanaakaan. Jos ne onnistuu siinä vedätyksessä, niin varmasti tekin.
Sami Haavisto 1.3.2009 10:56

Onhan tuo aika rankka veto tuommoinen ennakkoon myyminen – moniko ajattelee, että mitäpä sitten, jos elokuva ei valmistukaan? Saako rahat takaisin vai onko kyseessä riskinotto lippua ostaessa?





Eikä myö moiseen markkinointitapaan viitsitä lähteä... Luotetaan siihen, että ehkäpä joskus lehti alkaa pyörimään omillaan ja jos oikein hyvin käy, niin saa edes osan rahoista takaisin mitä siihen on sijoittanut. Loppupeleissä lukijathan sen päättävät onko lehdellä olemassaolon edellytyksiä. Tavoite olisi kuitenkin se, että ei tarvitsisi enää omaa rahaa painokuluihin syytää vuoden loppuun mennessäwink.gif Koko ajan ollaan opittu lehden teosta lisää ja palautekin on ollut ihan mukavaa (ja varsinkin rakentavan kriittisestä palautteesta oppii aikalailla).



Olemme myös alkaneet tukemaan kotimaista työllisyyttä siirtämällä lehden painatuksen Suomeen. Lähtölaukaus tälle tapahtui siinä, kun Saksalainen painotalo kieltäytyi painamasta uutta lehteä wacko.gif



Sami Haavisto
Antti Tohka 1.3.2009 11:01

Kannattaa muuten hakea kulttuurilehtitukea (tms), jos ette ole vielä hakeneet. Gorehound sai sitä ainakin sen verran aikoinaan, että pahemmilta persnetoilta vältyttiin.

Sami Haavisto 1.3.2009 11:04
Markkinoinnista puheen ollen... Voisihan tuommoisen pienen kampanjan tehdä Elitisteillekin!



Jos et ole lehteemme vielä tutustunut, niin voin laittaa randomina ilmaisen näytenumeron tulemaan postitse (se numero mikä postissa tulee, niin siihen et voi vaikuttaa). Jos siis lätyskään haluat tutustua, niin laita meiliä osoitteeseen orders(a)bloodceremony.net ja kirjoita meiliin nimesi, osoitteesi ja maininta "Free Elitisti" niin laitan pakettia postiin!



‑Sami-







Toivottavasti ylläpito ei häiriinny moisesta häpeämättömästä mainonnasta ja jos häiriintyy, niin ainahan viestin voi poistaa...



Ps. Valtion elokuvataiteen toimikuntaan lähetettiin hakemus, mutta eivät pitäneet julkaisuamme tuen arvoisena... Täytyy tsekata myös tuo kulttuurilehtituki!
JariM 1.3.2009 11:28
Sami Haavisto ( 1.3.2009 10:57)
Olemme myös alkaneet tukemaan kotimaista työllisyyttä siirtämällä lehden painatuksen Suomeen. Lähtölaukaus tälle tapahtui siinä, kun Saksalainen painotalo kieltäytyi painamasta uutta lehteä wacko.gif



Sami Haavisto




Saksassa ollaan niin herkkiä noiden natsijuttujen suhteen. Taitaa olla jopa jossainmäärin kiellettyä painattaa esim. hakaristin kuvia (poislukien oppikirjat).
Rantala 12.3.2009 20:03

Olisi vaikea kuvitella tästä enää Elitistisempää elokuvalehteä. Enää ei tarvitse haikailla Gorggari aikakauden perään sillä Blood Cerenomy on enemmän Gorehound kuin Gorehound konsanaan! Kuitenkaan ei toisteta vanhoja Fulci/Romero ‑ylistyksiä vaan artikkeleissa on paljon tuoreutta esim Natsinumeron Ilsa- ja Galigula artikkelit olivat gutaa! Pekka Siitoin haastattelu oli hauska huumoripläjäys! Lissäälisssääää

netzach 12.3.2009 20:27
Rantala ( 12.3.2009 20:04)
Enää ei tarvitse haikailla Gorggari aikakauden perään


Tai X-rated. Tai no haikailee silti.



Mutta hyvältä on vaikuttanut BC-lehtien meno. Jatkakaa.