HK-pyssyaction

k-mikko 9.9.2007 18:29
Cloud ( 8.9.2007 18:03)
Onkos William Ho'lla tämän lisäksi yhtä muistettavaa roolisuoritusta missään elokuvassa?




Vaikea sanoa näkemättä vertailukohtaa, mutta Daughter of Darknessissa (vai oliko se Brother of Darkness vai molemmat...) ainakin on loistavassa vedossa ja rooli, mistä itse tyypin muistan.
Hung Fist 14.9.2007 11:22
Spiritual Boxer ( 31.8.2007 11:20)
5. Angel (Ival Lai & Raymond Leung 1986) ei dvd:tä, mahtavaa girls & guns ‑toimintaa kunnon räjähdyksillä, potkintaa toki myös mukana (njoo, tää on kyllä oikeastaan ihan oma genrensä). Traileri (YouTube).




Kyse ilmeisesti tästä (ensi viikolla dvd:llä julkaistavasta) leffasta?

http://img.photobucket.com/albums/v716/Hun.../Hung/angel.jpg

http://www.asiandvdguide.com/
Spiritual Boxer 14.9.2007 14:48
Hung Fist ( 14.9.2007 11:23)
Spiritual Boxer ( 31.8.2007 11:20)
5. Angel (Ival Lai & Raymond Leung 1986) ei dvd:tä, mahtavaa girls & guns ‑toimintaa kunnon räjähdyksillä, potkintaa toki myös mukana (njoo, tää on kyllä oikeastaan ihan oma genrensä). Traileri (YouTube).




Kyse ilmeisesti tästä (ensi viikolla dvd:llä julkaistavasta) leffasta?

http://img.photobucket.com/albums/v716/Hun.../Hung/angel.jpg

http://www.asiandvdguide.com/




Jeah!



Juuri tästä. Ilouutisia! Ei ole ehtinyt paljon dvd-uutuusrintamaa seuraamaan, mutta tämä on hauska yllätys ja eiköhän nuo kaksi muuta samassa Mei Ah ‑batchissä julkaistavaa leffaa tule myös hankittua, ei lainkaan paskempi HK-kasarikattaus!
Hung Fist 14.9.2007 14:53
Spiritual Boxer ( 14.9.2007 14:49)
Hung Fist ( 14.9.2007 11:23)
Spiritual Boxer ( 31.8.2007 11:20)
5. Angel (Ival Lai & Raymond Leung 1986) ei dvd:tä, mahtavaa girls & guns ‑toimintaa kunnon räjähdyksillä, potkintaa toki myös mukana (njoo, tää on kyllä oikeastaan ihan oma genrensä). Traileri (YouTube).




Kyse ilmeisesti tästä (ensi viikolla dvd:llä julkaistavasta) leffasta?

http://img.photobucket.com/albums/v716/Hun.../Hung/angel.jpg

http://www.asiandvdguide.com/




Jeah!



Juuri tästä. Ilouutisia! Ei ole ehtinyt paljon dvd-uutuusrintamaa seuraamaan, mutta tämä on hauska yllätys ja eiköhän nuo kaksi muuta samassa Mei Ah ‑batchissä julkaistavaa leffaa tule myös hankittua, ei lainkaan paskempi HK-kasarikattaus!




Hienoa. Pitääpä laittaa leffa(t) ostoslistalle. The Big Heatin laitonkin jo tilaukseen tämän threadin innoittamana.
Shocky 14.9.2007 15:49

Älkää unohtako Angel kolmosta (Iron Angels 3). Tiukkaa ammuskelua ja mättöä + ihan saatanan tyhmää huumoria, etenkin "Computer"-nimiseen jäbään liittyen.





Pari tuntemattomampaa: Andy Lau-pätkässä Gun & Rose on mainiota toimintaa, ja itse leffa toimii mulle toisin kuin monille muille. Suosittelen kokeilemaan. First Shot on mahtava Untouchables-ripoff, joka on rikollisen aliarvostettu. Kovaa ammuskelua ja toimintaa löytyy, mutta pääpaino on selvästi juonella ja suurilla tunteilla.



The Last Bloodin konepistooli-itsemurha thumbsup.gif



Ei kykene nyt muodostamaan top-viitosta. Pitäisi katsoa varmuuden vuoksi ensin ainakin kaikki In the Line of Dutyt uudestaan, jotta muistaisi mikä oli mikäkin. Muistelisin, että parhausjärjestyksessä 4,1,3,2,5 (6+ näkemättä).



Toivottavasti genrestä pintautuu vielä löytämättömiä kasari/ysäri mestariteoksia...
Red Right Hand 14.9.2007 15:56
(The Lukewarm.) ( 31.8.2007 16:00)
Ei ole mitään lisättävää noihin leffoihin, mutta onko kellään sitä ongelmaa, että lukee tän otsikon väärin toistuvasti? unsure.gif




hehheh, itsekkin aloin kelailemaan että badabing tässäpä kerrassaan mainio genre.



No jooh suosikit vaihtelevat usein sen perusteella mitä on tullut viimeksi tsekattua mutta tässä nippu jotka yleensä ovat enemmän tai vähemmän top5ssa



Long Arm Of the Law (yksi mielielokuvistani kaikki genret ja maanosat mukaanluettuna. Vikat puoli tuntia on pelkkää gutaa.)

Coolie Killer (edellisen ohella henk. koht superdupersuosikki..)

City on Fire

Better Tomorrow

ja ne muut "peruswoot."



Eli aika perussettiä.



Laitetaan nyt niitä jotka ei syystä tai kolmannesta ole hirveästi innostanut (en oo kyllä varma kuuluuko enää genreen): Long Arm Of the Law II (Käytännössä sama elokuva ku ykkönen mutta ilman mitään imua. Muita jatko-osia en sitten ole jaksanut edes tsekanta), Naked Killer (ja yleensä kaikki muut vastaavat), To Be #1 (pelkästään puuduttava ja tylsä triadspektaakkeli.), Full Contact (suhteellisen hirveä millä tahansa asteikolla mitattuna.)
Cloud 14.9.2007 17:52

Pitää myös tilata Angel ja nuo muut. Coolie Killer on yksi ensimmäisistä HK-pyssyactioneista ja se pitäisi tosiaan nähdä, toivottavasti julkaisevat myös siitä uuden anamorfisen julkaisun. Aiempi näyttää olevan OOP.

Cloud 23.9.2007 10:31

Angel tuntuu olevan leikkaamaton ja alkuperäisellä ääniraidalla.





My copies of these three DVDs arrived today. I haven't had a chance to watch any of them yet. Cases state Cantonese and Mandarin for all three. I stuck Angel in for a quick look, no tacky surround remixes in sight. The picture quality looks to be much better than the German DVD and it doesn't appear to be cut, or at least the end fight isn't. Someone was saying something about the finger-chopping being chopped on some prints? What should it look like if its uncut? Runtime is 92m 49s.



What was censored in some versions is splatter (blood spraying all over the guy's face after his fingers got cut off),this is intact on my video so I assume now that that was it (no additional f/x shots).



Oh, OK, the blood spray is in there.
Hung Fist 25.9.2007 18:56
I've finished watching and comparing with the laserdiscs:



Angel – Missing 1/2 second when Yukari's body double flashes her breasts. Otherwise uncut.



My Heart Is That Eternal Rose – No cuts. The DVD seems to have a mastering defect at the 62.15 mark which will cause most DVD players to hang or skip forward a couple of seconds. You might want to hold off on purchasing this DVD. I will have to have a talk with Mei Ah about this issue.




http://adg.invisionzone.com/index.php?show...60&start=60
Cloud 25.9.2007 20:33
Hung Fist ( 25.9.2007 18:57)
I've finished watching and comparing with the laserdiscs:



Angel – Missing 1/2 second when Yukari's body double flashes her breasts. Otherwise uncut.



My Heart Is That Eternal Rose – No cuts. The DVD seems to have a mastering defect at the 62.15 mark which will cause most DVD players to hang or skip forward a couple of seconds. You might want to hold off on purchasing this DVD. I will have to have a talk with Mei Ah about this issue.




http://adg.invisionzone.com/index.php?show...60&start=60




Ihme leikkaus mutta onneksi ei tuon enempää ole leikattu.
Cloud 1.10.2007 14:09

Tänään tuli postissa nuo Angel ja My Heart is That Eternal Rose (joka on myös pyssyactionia).





My Heart jumittuu 6 sekunniksi 1:02:15 kohdalla mikä on paska juttu mutta on onneksi leikkaamaton versio eikä kuvan- ja äänenlaadussakaan tunnu suurta vikaa olevan.



Angelia on tosiaan leikattu tuo 1/2 sekuntia tissinvilautuksesta (olisi ehdottomasti saanut olla mukana rolleyes.gif ) mutta kuvan- ja äänenlaaduissa ei taas mitään suurta moitittavaa ole pikaisen vilkaisun perusteella. Tietokoneen DVD-asema ryskytti aika kovalla äänellä myös tätä levyä joten jumitusta saattaa olla ainakin normaaleilla DVD-soittimilla katsoessa. Pitää jäädä seuraamaan tilannetta jos saisi myyjältä eli Buyoyolta toimivat levyt tilalle jossain vaiheessa. Ei ole koskaan tarvinnut uutta levyä saada tilalle joten en tiedä mikä käytäntö sitten noilla on tälläisissä tapauksissa, joku tietävämpi voi ehkä kertoa?
Matti Erholtz 1.10.2007 22:07
Cloud ( 1.10.2007 14:10)
Tänään tuli postissa nuo Angel ja My Heart is That Eternal Rose (joka on myös pyssyactionia).



My Heart jumittuu 6 sekunniksi 1:02:15 kohdalla mikä on paska juttu mutta on onneksi leikkaamaton versio eikä kuvan- ja äänenlaadussakaan tunnu suurta vikaa olevan.




Millainen tuo oli elokuvana?
Cloud 1.10.2007 23:33
Matti Erholtz ( 1.10.2007 22:08)
Cloud ( 1.10.2007 14:10)
Tänään tuli postissa nuo Angel ja My Heart is That Eternal Rose (joka on myös pyssyactionia).



My Heart jumittuu 6 sekunniksi 1:02:15 kohdalla mikä on paska juttu mutta on onneksi leikkaamaton versio eikä kuvan- ja äänenlaadussakaan tunnu suurta vikaa olevan.




Millainen tuo oli elokuvana?




Tuli katseltua heti tänään ja oli ihan hyvä, toimintaa oli vähemmän kuin odotin, muistutti Wong Kar-Wain elokuvia kuvaukseltaan ja lavastukseltaan, hiukan tylsän oloinen paikoin mutta loppuammuskelu oli todella upea. Hyviä näyttelijäsuorituksia, erityisesti Tony Leung Chiu-Wailta. Kuvanlaatu oli muuten tosi hyvä, terävä kuva eikä hirveästi roskia näkynyt. Jumitusta oli kahdessa muussakin kohdassa mutta jatkui kuitenkin samasta kohdasta toisin kuin tuossa 1:02:15 kohdalla jossa siis jää näkemättä 6 sekuntia. Jos pelkkää pyssyactionia haluaa niin ehkä kannattaa kuitenkin jättää ostamatta.
Hung Fist 2.10.2007 00:06
Cloud ( 1.10.2007 23:34)
Matti Erholtz ( 1.10.2007 22:08)
Cloud ( 1.10.2007 14:10)
Tänään tuli postissa nuo Angel ja My Heart is That Eternal Rose (joka on myös pyssyactionia).



My Heart jumittuu 6 sekunniksi 1:02:15 kohdalla mikä on paska juttu mutta on onneksi leikkaamaton versio eikä kuvan- ja äänenlaadussakaan tunnu suurta vikaa olevan.




Millainen tuo oli elokuvana?




Tuli katseltua heti tänään ja oli ihan hyvä, toimintaa oli vähemmän kuin odotin, muistutti Wong Kar-Wain elokuvia kuvaukseltaan ja lavastukseltaan, hiukan tylsän oloinen paikoin mutta loppuammuskelu oli todella upea. Hyviä näyttelijäsuorituksia, erityisesti Tony Leung Chiu-Wailta. Kuvanlaatu oli muuten tosi hyvä, terävä kuva eikä hirveästi roskia näkynyt. Jumitusta oli kahdessa muussakin kohdassa mutta jatkui kuitenkin samasta kohdasta toisin kuin tuossa 1:02:15 kohdalla jossa siis jää näkemättä 6 sekuntia. Jos pelkkää pyssyactionia haluaa niin ehkä kannattaa kuitenkin jättää ostamatta.




Millaisiin kohtiin jumitukset osuu?
Cloud 2.10.2007 10:36
Hung Fist ( 2.10.2007 00:07)
Cloud ( 1.10.2007 23:34)
Matti Erholtz ( 1.10.2007 22:08)
Cloud ( 1.10.2007 14:10)
Tänään tuli postissa nuo Angel ja My Heart is That Eternal Rose (joka on myös pyssyactionia).



My Heart jumittuu 6 sekunniksi 1:02:15 kohdalla mikä on paska juttu mutta on onneksi leikkaamaton versio eikä kuvan- ja äänenlaadussakaan tunnu suurta vikaa olevan.




Millainen tuo oli elokuvana?




Tuli katseltua heti tänään ja oli ihan hyvä, toimintaa oli vähemmän kuin odotin, muistutti Wong Kar-Wain elokuvia kuvaukseltaan ja lavastukseltaan, hiukan tylsän oloinen paikoin mutta loppuammuskelu oli todella upea. Hyviä näyttelijäsuorituksia, erityisesti Tony Leung Chiu-Wailta. Kuvanlaatu oli muuten tosi hyvä, terävä kuva eikä hirveästi roskia näkynyt. Jumitusta oli kahdessa muussakin kohdassa mutta jatkui kuitenkin samasta kohdasta toisin kuin tuossa 1:02:15 kohdalla jossa siis jää näkemättä 6 sekuntia. Jos pelkkää pyssyactionia haluaa niin ehkä kannattaa kuitenkin jättää ostamatta.




Millaisiin kohtiin jumitukset osuu?






1:02:15 kohdalla on ammuskelua joten se on huonoin mahdollinen kohta, muissa jumituskohdissa ei ollut niin kriittisiä kohtauksia.



Asian DVD Guidelta kuuluu seuraavaa:

I watched IRON ANGELS last night and my DVD played perfectly.



EDIT: Forgot to mention: it's original mono



My copy of Rose froze up for a bit the first time I watched it on my laptop (at the night scene at the boat where Kenny Bee is going John Woo on some dudes), but the second time it played with no problems. Huh. I'll try it on one of standalone DVD players.



No problems with either of the other discs.




Gordon Liu oli muuten tässä hyvä mustassa peruukissaan laugh.gif