Saiko joku tolkkua tästä Arkadinin äijän Helsingin Sanomien mielipideosastolle kirjoittamasta vuodatuksesta? Ihan käsittämätöntä soopaa siitä, miten Orion ei vastaa tekniikaltaan (mukaanlukien saniteettitilat) modernia elokuvateatteria. Tämän vuoksi siellä ei voi esim. näyttää 70mm elokuvia, vaan ainoastaan "kerrata" vanhoja elokuvaklassikoita vuodesta toiseen. Parempi vaihtoehto Pirhosen olisi tekstin mukaan se, että Orionissa näytettäisiin elokuvia samaan malliin, kuin mitä vasurileffakerhoissa aikoinaan (http://www.arkadin.fi/historia_data.html).
Ehdotan täten, että Elokuvakerho Arkadinilta otetaan tukimarkat välittömästi pois ja sen hallitus lastataan junaan.