Kari Pirhonen, Arkadin vs. Orion

Janne Timonen 2.12.2006 12:36

Jollain on vissiin alkanut maksa viheltämään? Yhdistyksen säännöissä kun ei puhuta tästä keskeisestä tavoitteesta mitään.





"3. Yhdistyksen tarkoitus:



Yhdistyksen tarkoituksena on elokuvakulttuurin ja ‑harrastuksen edistäminen, kehittäminen ja tunnetuksi tekeminen Suomessa, sekä helsinkiläisen elokuvakerhotoiminnan elvyttäminen. Yhdistyksen tarkoituksena on myös elokuvaharrastajien yhteenkokoaminen ja heidän omaehtoisen elokuvaharrastuksen edistäminen."



Suosittelisin myös possessiivisuffiksin käyttöä yleiskielessä.



Kaupungilla kiertää villi huhu siitä, että tämän raittiustapahtuman pääluennoijan P.v.Baghin luennointipalkkio olisi pullo raakaa viinaa. Go figure.
(The Lukewarm.) 4.12.2006 13:41

Taitaa olla ns. "vittuilua" sille arkiston muistaakseni jopa puoli suoraan ilmaistulle asenteelle, että Arkadin on pelkkä juoppokerho.



edit: oho taidan muistaa väärin kun kiitoksissa on sea mukana?
Janne Timonen 4.12.2006 17:58
(The Lukewarm.) ( 4.12.2006 13:42)
Taitaa olla ns. "vittuilua" sille arkiston muistaakseni jopa puoli suoraan ilmaistulle asenteelle, että Arkadin on pelkkä juoppokerho.




No menikö tämä vittuilu sitten jotenkin niinkuin "hutilaukaukseksi"?