Kari Pirhonen, Arkadin vs. Orion

Antti Tohka 20.11.2006 12:20
Humphrey Bogart ( 20.11.2006 12:18)
Miten Tohka voi olla vielä jollekin tuntematon?




Onko toi Lauri joku Kalevin salanimi?
Lauri Lehtinen 20.11.2006 13:04
Humphrey Bogart ( 20.11.2006 14:18)
Miten Tohka voi olla vielä jollekin tuntematon?


Kirjoittajasuuruudet istuivat kesäkuussa samassa pöydässä Roskapankin terassilla, en tiedä jäikö esittelyt sitten suorittamatta.
Antti Tohka 20.11.2006 13:06
Lauri Lehtinen ( 20.11.2006 13:05)
Humphrey Bogart ( 20.11.2006 14:18)
Miten Tohka voi olla vielä jollekin tuntematon?


Kirjoittajasuuruudet istuivat kesäkuussa samassa pöydässä Roskapankin terassilla, en tiedä jäikö esittelyt sitten suorittamatta.






Niinpäs muuten istuttiinkin. Tääkin Timonen on sellainen pitkätukkainen hamppari kuten kaimansakin, eikös juu.
Janne Timonen 20.11.2006 13:54
Antti Tohka ( 20.11.2006 12:21)
Humphrey Bogart ( 20.11.2006 12:18)
Miten Tohka voi olla vielä jollekin tuntematon?




Onko toi Lauri joku Kalevin salanimi?




No ei todellakaan ole. Emme ole myöskään käsittääkseni minkäänlaista sukua.



Ja sitä paitsi olen leikannut kutrini. Enää ei saa edes nutturaa niskaan iloksesi.
Antti Tohka 20.11.2006 13:58
Janne Timonen ( 20.11.2006 13:55)
Antti Tohka ( 20.11.2006 12:21)
Humphrey Bogart ( 20.11.2006 12:18)
Miten Tohka voi olla vielä jollekin tuntematon?




Onko toi Lauri joku Kalevin salanimi?




No ei todellakaan ole. Emme ole myöskään käsittääkseni minkäänlaista sukua.



Ja sitä paitsi olen leikannut kutrini. Enää ei saa edes nutturaa niskaan iloksesi.




No voi paska.
Janne Timonen 20.11.2006 15:02
Antti Tohka ( 20.11.2006 13:59)
No voi paska.




Oletko pettynyt siihen, ettei Lauri Timonen ole salanimeni vai siihen, että kutrit on katkaistu?
Antti Tohka 20.11.2006 15:06
Janne Timonen ( 20.11.2006 15:03)
Antti Tohka ( 20.11.2006 13:59)
No voi paska.




Oletko pettynyt siihen, ettei Lauri Timonen ole salanimeni vai siihen, että kutrit on katkaistu?






No periaatteessa molempiin seikkoihin. "Laurin" pääkirjoitus olisi ollut paljon hauskempi, jos samalla olisi kelannut, että se on sun näppiksestä lähtenyt. Kutrien menettäminen on taasen todella ikävä juttu monella eri tasolla. Tosin en ole nähnyt lopputulosta, joten on ehkä parempi pitää pillitys kurkussa vielä toistaiseksi.
Janne Timonen 20.11.2006 15:14
Antti Tohka ( 20.11.2006 15:07)
No periaatteessa molempiin seikkoihin. "Laurin" pääkirjoitus olisi ollut paljon hauskempi, jos samalla olisi kelannut, että se on sun näppiksestä lähtenyt. Kutrien menettäminen on taasen todella ikävä juttu monella eri tasolla. Tosin en ole nähnyt lopputulosta, joten on ehkä parempi pitää pillitys kurkussa vielä toistaiseksi.




No sehän nyt on jo lähtökohtaisesti hauskaa, että edes epäilet minun kirjoittavan Filmihulluun.



ps. Hirmu paljon kappaleita tuossa Filmihullun pääkirjoituksessa, jokaisessa keskimäärin 31 sanaa. Se on hyvä, ei tarvitse keskittyä lukemaan kovin pitkää pätkää kerrallaan. Pitää vissiin vielä lukea R&A ‑katsaus ja sukunimikaiman kertomus mätänevästä sielusta.
Antti Tohka 20.11.2006 15:42
Janne Timonen ( 20.11.2006 15:15)
Antti Tohka ( 20.11.2006 15:07)
No periaatteessa molempiin seikkoihin. "Laurin" pääkirjoitus olisi ollut paljon hauskempi, jos samalla olisi kelannut, että se on sun näppiksestä lähtenyt. Kutrien menettäminen on taasen todella ikävä juttu monella eri tasolla. Tosin en ole nähnyt lopputulosta, joten on ehkä parempi pitää pillitys kurkussa vielä toistaiseksi.




No sehän nyt on jo lähtökohtaisesti hauskaa, että edes epäilet minun kirjoittavan Filmihulluun.




No en kyllä oikeasti epäillyt...sorry.
Janne Timonen 20.11.2006 16:04
Antti Tohka ( 20.11.2006 15:43)
No en kyllä oikeasti epäillyt...sorry.




Minut on ennenkin sotkettu tähän Lauri Timoseen ja hänen tekemisiinsä. Mistä tällaiseen voisi hakea korvauksia?
Antti Tohka 20.11.2006 16:15
Janne Timonen ( 20.11.2006 16:05)
Antti Tohka ( 20.11.2006 15:43)
No en kyllä oikeasti epäillyt...sorry.




Minut on ennenkin sotkettu tähän Lauri Timoseen ja hänen tekemisiinsä. Mistä tällaiseen voisi hakea korvauksia?




Tanja Karpelalta?
Antti Tohka 20.11.2006 20:20
Crni ( 20.11.2006 12:13)
on huvittavaa huomata että todellista laajempaa keskustelua syntyy vasta kun Pirhonen tuli ohimennen, ilman provokaatiota tai pahaa tarkoitusta, haukkuneeksi Orionin vessaa.






Vois postata Timonen kakkoselle aikaisemmat "Pirhonen"- keskustelut ja vaikka tämänkin uudestaan.
Antti Vanhala 20.11.2006 21:03

Hupaisaa oli tuo maininta "valtaisasta kirjoittelun vyörymästä netissä", kutsuisin tätä kuitenkin vasta hyväksi aluksi. Tätä kolmatta sivua ei kai vielä lasketa varsinaiseen keskusteluun kuuluvaksi?

Antti Tohka 21.11.2006 00:06
Antti Vanhala ( 20.11.2006 21:04)
Hupaisaa oli tuo maininta "valtaisasta kirjoittelun vyörymästä netissä", kutsuisin tätä kuitenkin vasta hyväksi aluksi. Tätä kolmatta sivua ei kai vielä lasketa varsinaiseen keskusteluun kuuluvaksi?






Keskusteluhan vasta lähti todelliseen nousuun tällä kolmannella sivulla. Myös Arkadinin tyypit olivat kuulemma kyselleet mun perään. Harmi, ettei myös heille ole myönnetty rahaa elokuvalehden tekemiseen. Olisivat voineet vaikka kirjoittaa artikkelin kaupungin ikävimmistä vessoista.
Red Right Hand 2.12.2006 10:40

"VIINA JA ELOKUVAKAMERA



Arkadin-elokuvakerhon keskeisimpiä tavoitteita on pyrkimys edistää

päihteettömiä elämäntapoja elokuva-alan ammattilaisten ja harrastajien

keskuudessa sekä toteuttaa ajan henkeä ilmentäviä

elokuvakulttuuritapahtumia."