20.11.2006 12:20
Kari Pirhonen, Arkadin vs. Orion
20.11.2006 13:04
20.11.2006 13:06
Niinpäs muuten istuttiinkin. Tääkin Timonen on sellainen pitkätukkainen hamppari kuten kaimansakin, eikös juu.
20.11.2006 13:54
No ei todellakaan ole. Emme ole myöskään käsittääkseni minkäänlaista sukua.
Ja sitä paitsi olen leikannut kutrini. Enää ei saa edes nutturaa niskaan iloksesi.
20.11.2006 13:58
No ei todellakaan ole. Emme ole myöskään käsittääkseni minkäänlaista sukua.
Ja sitä paitsi olen leikannut kutrini. Enää ei saa edes nutturaa niskaan iloksesi.
No voi paska.
20.11.2006 15:02
20.11.2006 15:06
No periaatteessa molempiin seikkoihin. "Laurin" pääkirjoitus olisi ollut paljon hauskempi, jos samalla olisi kelannut, että se on sun näppiksestä lähtenyt. Kutrien menettäminen on taasen todella ikävä juttu monella eri tasolla. Tosin en ole nähnyt lopputulosta, joten on ehkä parempi pitää pillitys kurkussa vielä toistaiseksi.
20.11.2006 15:14
No periaatteessa molempiin seikkoihin. "Laurin" pääkirjoitus olisi ollut paljon hauskempi, jos samalla olisi kelannut, että se on sun näppiksestä lähtenyt. Kutrien menettäminen on taasen todella ikävä juttu monella eri tasolla. Tosin en ole nähnyt lopputulosta, joten on ehkä parempi pitää pillitys kurkussa vielä toistaiseksi.
No sehän nyt on jo lähtökohtaisesti hauskaa, että edes epäilet minun kirjoittavan Filmihulluun.
ps. Hirmu paljon kappaleita tuossa Filmihullun pääkirjoituksessa, jokaisessa keskimäärin 31 sanaa. Se on hyvä, ei tarvitse keskittyä lukemaan kovin pitkää pätkää kerrallaan. Pitää vissiin vielä lukea R&A ‑katsaus ja sukunimikaiman kertomus mätänevästä sielusta.
20.11.2006 15:42
No periaatteessa molempiin seikkoihin. "Laurin" pääkirjoitus olisi ollut paljon hauskempi, jos samalla olisi kelannut, että se on sun näppiksestä lähtenyt. Kutrien menettäminen on taasen todella ikävä juttu monella eri tasolla. Tosin en ole nähnyt lopputulosta, joten on ehkä parempi pitää pillitys kurkussa vielä toistaiseksi.
No sehän nyt on jo lähtökohtaisesti hauskaa, että edes epäilet minun kirjoittavan Filmihulluun.
No en kyllä oikeasti epäillyt...sorry.
20.11.2006 16:04
20.11.2006 16:15
20.11.2006 20:20
20.11.2006 21:03
Hupaisaa oli tuo maininta "valtaisasta kirjoittelun vyörymästä netissä", kutsuisin tätä kuitenkin vasta hyväksi aluksi. Tätä kolmatta sivua ei kai vielä lasketa varsinaiseen keskusteluun kuuluvaksi?
21.11.2006 00:06
Hupaisaa oli tuo maininta "valtaisasta kirjoittelun vyörymästä netissä", kutsuisin tätä kuitenkin vasta hyväksi aluksi. Tätä kolmatta sivua ei kai vielä lasketa varsinaiseen keskusteluun kuuluvaksi?
Keskusteluhan vasta lähti todelliseen nousuun tällä kolmannella sivulla. Myös Arkadinin tyypit olivat kuulemma kyselleet mun perään. Harmi, ettei myös heille ole myönnetty rahaa elokuvalehden tekemiseen. Olisivat voineet vaikka kirjoittaa artikkelin kaupungin ikävimmistä vessoista.
2.12.2006 10:40
"VIINA JA ELOKUVAKAMERA
Arkadin-elokuvakerhon keskeisimpiä tavoitteita on pyrkimys edistää
päihteettömiä elämäntapoja elokuva-alan ammattilaisten ja harrastajien
keskuudessa sekä toteuttaa ajan henkeä ilmentäviä
elokuvakulttuuritapahtumia."