Rewind kertoo:
"
Branching on disc one is NOT seamless and causes a slight pause with each new scene
"
Kuinka paljon tuo haittaa? Vastaako joissakin Dual layer-levyissä nähtyä layerin vaihtoa?
Rewind kertoo:
Legendary Collectioniin on juuri ilmestynyt kaksi Woon elokuvaa dvd-versiona:
Legendary Collectioniin ilmestyi marraskuussa Woon Ricky Hui ‑elokuva From Riches To Rags.
Komedioista dvd-julkaisua vailla siis enää Follow The Star ja taistelulajielokuvista Dragon Tamers (ja Reign of Assassins).
Komedioista dvd-julkaisua vailla siis enää Follow The Star ja taistelulajielokuvista Dragon Tamers (ja Reign of Assassins).
Komedioista dvd-julkaisua vailla siis enää Follow The Star ja taistelulajielokuvista Dragon Tamers (ja Reign of Assassins).
Dragon Tamers on hiljattain julkaistu Ranskassa dvd:llä yhdessä The Young Dragonsin kanssa. Kuvanlaatu on hyvä, mutta levyltä ei (tietenkään) löydy eng. tekstitystä.
Komedioista dvd-julkaisua vailla siis enää Follow The Star ja taistelulajielokuvista Dragon Tamers (ja Reign of Assassins).
Dragon Tamers on hiljattain julkaistu Ranskassa dvd:llä yhdessä The Young Dragonsin kanssa. Kuvanlaatu on hyvä, mutta levyltä ei (tietenkään) löydy eng. tekstitystä.
OK, sentään jotain upgreidausta kiinankieliseen vcd:hen,... Pitänee verestää ranskan taitoja sen verran, että voi lopulta sanoa katsoneensa kaikki John Woon toimintaelokuvat.
John Woo:
Red Cliff: Part I & II (2008 & 2009) *****John Woo: Red Cliff: Part I & II (2008 & 2009) *****
[...]
Brittijulkaisuja kannattaa välttää lukuisten leikkausten takia.
John Woo: Red Cliff: Part I & II (2008 & 2009) *****
[...]
Brittijulkaisuja kannattaa välttää lukuisten leikkausten takia.
Jokseenkin eri mieltä elokuvista, mutta olipa hyvä että tuli ilmi brittileikkaukset – olen meinannut muutamaan kertaan poimia bd:n kehutun a/v-laadun & edullisen hinnan houkuttelemana. Nykyään ei kyllä enää yhtään muista varoa esim. juuri BBFC:n saksia muuta kuin ihan erikoistapausnimikkeiden kohdalla...
Mitäs tästä muuten puuttuu, jotain hevosten kompurointia? Kovin väkivaltainen filmi ei ole.
In accordance with BBFC Guidelines and policy, cuts were made to remove cruel scenes of horses being made to fall over and roll on their necks.
Mitäs tästä muuten puuttuu, jotain hevosten kompurointia? Kovin väkivaltainen filmi ei ole.
Tuli ostettua muutama kuukausi sitten tuo suomijulkaisu (Red Cliff) alelaareista. Vielä en ole katsonut, mutta mitä mieltä olette, kannattaako tuota katsoa vai siirtyä suoraan tuohon laajempaan versioon?
Tuli ostettua muutama kuukausi sitten tuo suomijulkaisu (Red Cliff) alelaareista. Vielä en ole katsonut, mutta mitä mieltä olette, kannattaako tuota katsoa vai siirtyä suoraan tuohon laajempaan versioon?
Suoraan pitkään jos RC oikeasti kiinnostaa, miksi skipata uutuudenviehätyksen ja mahdollisimman perusteellisen kokonaisuuden yhdistämisen mahdollisuus. Eepoksessa pitää olla lihaa luiden päällä ja välillä silkkaa fiilistelyä... Tiikerinmetsästys ja monet muut kohokohdat löytyvät vain 1-2-paketissa, jonka osia voi jatkuvajuonisuudesta huolimatta katsoa erillisinä töinä mm. eri leikkaajien kädenjäljen takia.
Kahden leffan tiivistäminen yhdeksi on ollut lähinnä amerikkalaisten levittäjien ehdoilla menemistä, mutta eipä se tuotantoa ole hyödyttänyt länsimaisilla markkinoilla. Once Upon a Time in America ‑tyyppinen tapaus, jossa lyhennetty USA-versio oli kaupallisestikin floppi ja pitkä ohjaajanversio menestyi hyvin siellä missä sitä levitettiin.