Nightwish

Esa Linna 11.5.2007 19:41
Cryptlord ( 11.5.2007 18:15)
Young Hova ( 10.5.2007 18:51)
Toi mun kommentti on tietysti vaan valistunut veikkaus, mutta haluuko joku lyödä asiasta vaikka huntin vedon? detective.gif

No melkein voisi ottaa vedon vastaan. En kyllä millään jaksa uskoa, että Jonsu, joka itse sekä säveltää että sanoittaa (=vastaa täysin Indican biiseistä) yhtäkkiä menisi Holopaiselle töihin vain pelkäksi Tuomaksen biisien tulkiksi.

Mutta toisaalta, mikä tahansa tässä maailmassa on mahdollista ja jos meikäläisen tuurilla alkaisi vielä vetoakin lyömään niin häviäisin taatusti vaikka olisit ehdottanut uudeksi laulajaksi Susan Kurosta. wink.gif

No ei taida ääniala riittää Nightwishin biiseihin. Susan Kurosellakaan.

Tuo Beseech ‑nainen voisi kyllä ollakin seuraava vokalisti, ottaen juuri huomioon muut ajoitukset sekä äänen.
Young Hova 13.5.2007 00:07

No Cryptlord viidenkybän veto että Jonsu levyttää ja keikkailee Nightwishin kanssa.

Cryptlord 13.5.2007 01:29
Young Hova ( 13.5.2007 00:08)
No Cryptlord viidenkybän veto että Jonsu levyttää ja keikkailee Nightwishin kanssa.

No perkele, otetaan veto vastaan. MUTTA: tarkennetaan nyt kuitenkin vielä ennen lopullista sinettiä että tämä veto koskee siis nimenomaan sitä, että väität Jonsun olevan Nightwishin uusi virallinen laulaja eikä siis mitään sellaista, että hän nyt sattuisi vaikkapa olemaan Nightwishin tulevalla levyllä vierailevana solistina jollain biisillä sekä mukana muutamalla keikalla "special questina", tuo käyttämäsi sanamuoto kun nimittäin mahdollistaa tällaisenkin tulkinnan. wink.gif Eli siis viidenkympin veto siitä, että sinä sanot Jonsun olevan bändin uusi laulusolisti ja minä taas väitän, että ei varmasti ole ja I'm in.
Young Hova 13.5.2007 02:02

Eli mä veikkaan että Jonsu on se solisti jonka henkilöllisyys paljastetaan uuden sinkun julkaisun yhteydessä. Ok, veto voimassa.

Mulla on taskut täynnä rahaa, muita mukaan?
hamitu 14.5.2007 12:17
Uusi laulaja vaikuttaisi levytyspäiväkirjan mukaan suomitytöltä. Young Hovan vedonlyöntiosakkeet nousussa.
Cryptlord 14.5.2007 13:53
hamitu ( 14.5.2007 12:18)
Uusi laulaja vaikuttaisi levytyspäiväkirjan mukaan suomitytöltä. Young Hovan vedonlyöntiosakkeet nousussa.

Nightwishin foorumilla ei kyllä ihan täyttä yksimielisyyttä laulajan kansalaisuudesta tuon päiväkirjan perusteella tullut eli edelleenkin meikäläisen ehdottama Beseech-bändin Lotta on kyllä vähintään yhtä vahvoilla kuin Jonsu, joka ei ole taatusti vahvoilla sitten niin millään. Miettikää nyt Jonsua vetämässä smurffiäänellään jotain Sleeping Sunia. laugh.gif Se on kyllä totta, että Tuomas ja kumppanit totesivat tämän koko jupakan aluksi, että uusi laulaja voi ihan hyvin olla äänialaltaan täysin erilainen kuin Turunen, mutta ei kai sentään noin paljon erilainen. Eli olen kyllä enemmän kuin vahvasti sitä, mieltä että olen tämän kuun lopussa 50 euroa rikkaampi.
Bitnik 14.5.2007 14:10

Uusi laulaja on Alenka Gotar, siis Slovenian euroviisuedustaja. Euroviisut oli promootiota uutta pestiä varten.

netzach 14.5.2007 14:13
Uusi laulaja vaikuttaisi levytyspäiväkirjan mukaan suomitytöltä.

Ja 10-vuotiaalta. Ei tuolla tavalla suomalainen kirjoita. Hovalla kaljarahat kohta vähissä.
Cryptlord 14.5.2007 15:00

No eipä ole ainakaan Beseech-Lotta tuo uusi laulaja eli veikkaukseni meni siis metsään. Hän on nimittäin jo löytänyt uuden bändin itselleen:

http://www.themarymajor.com/members.html

Eli jännitysnäytelmä senkun jatkuu wink.gif
Young Hova 14.5.2007 15:47
netzach ( 14.5.2007 14:14)

Ja 10-vuotiaalta. Ei tuolla tavalla suomalainen kirjoita. Hovalla kaljarahat kohta vähissä.

Lähde mukaan vetoon!
Liisa_ 14.5.2007 17:52
netzach ( 14.5.2007 14:14)

Tää veto on kyllä jännintä vähään aikaan. Toi studiopäiväkirja on sen verran kummallista suomenkieltä että se voisi ihan hyvin olla huono käännös. Toisaalta ulkomaisen solistin pestaaminen kuulostaa kokonaisuudessaan aika työläältä vaihtoehdolta, lisää matkapäiviä ja ‑kuluja bändin budjettiin ja kulttuurierot ja kaikki.
hamitu 14.5.2007 22:22
Liisa_ ( 14.5.2007 17:53)
Toi studiopäiväkirja on sen verran kummallista suomenkieltä että se voisi ihan hyvin olla huono käännös.

Nightwish lienee niin kovasti mediaohjattu nykyisellään, että huonoon käännökseen on vaikea uskoa kaikkine kirjoitusvirheineen ellei huono käännös olisi ollut tarkoituskin hämäysmielessä. Toisaalta silloin myös olisi mahdollista, että alkuteksti olisi ollut kotimainen, mutta sitä olisi tahallaan sotkettu. Minä olen sitä mieltä, että kolmaskin vaihtoehto on mahdollinen eli ettei sitä ole sotkettu lainkaan. En näe mahdottomana, että kirjoituskoulutukseton suomalainen suoltaisi moista tekstiä. Vaadimme paikalle kansallisen salaliittoteoriakomitean.

Ilman poikain vedonlyöntiähän tämä ei kiinnostaisi tippaakaan. Onneksi minulla ei ole rohkeutta lähteä häviämään rahojani.
Artisan 14.5.2007 22:24

Sinead O'Connor.

Lazer 14.5.2007 22:31

Rokkipasi, mikä on totuus?

Vinnie 15.5.2007 11:39

Uusi laulaja on Katra tai se Moldovan euroviisuedustaja