Nightwish

MiR 25.10.2005 16:44
Turusen vastine bändille on aika mielenkiintoista luettavaa, ainakin rouva ymmärtää hyvin suuren draaman kaaren merkityksen. Mutta eiköhän ole jo aika mennä eteenpäin, eli Liv Kristine uudeksi solistiksi ja menoksi/heviksi!
JaJa 25.10.2005 17:03
Murasami ( 25.10.2005 16:39)
Ylempi kyllä.. tongue.gif .Itse kannattaisin uudeksi laulajaksi vihaista kääpiötä, Mutta massat lienevät erimieltä.

En tiedä osaako Tinman laulaa.
Red Right Hand 25.10.2005 17:09

"jokaisen paikan täytti kasvo."

Laimea vastine. Enemmän törkyä, vaadin! Syytökset "poikien" mahdollisesta rasismista ovat kyllä hyvä alku, sitä suonta voisi kupata lisää.

Tämä on hyvä, kun tulkitsee sleazy-lasien läpi: "että minä valitsin avioliiton enkä jatkanut olemistani bändin omana tyttönä?"
Amadeus 25.10.2005 19:07
MiR ( 25.10.2005 16:45)
Turusen vastine bändille on aika mielenkiintoista luettavaa, ainakin rouva ymmärtää hyvin suuren draaman kaaren merkityksen. Mutta eiköhän ole jo aika mennä eteenpäin, eli Liv Kristine uudeksi solistiksi ja menoksi/heviksi!

Kyllä, tuo olisi riittävä syy eksyä Nightwishin keikallekin. Joka tapauksessa kovin epätodennäköinen valinta.
psilocybianth 25.10.2005 19:21
Amadeus ( 25.10.2005 19:08)
MiR ( 25.10.2005 16:45)

Kyllä, tuo olisi riittävä syy eksyä Nightwishin keikallekin. Joka tapauksessa kovin epätodennäköinen valinta.

Juurihan tuo nauhoitteli jotain duettoa Marco Hietalan kanssa, että mistä sitä tietää..
jukkasil 25.10.2005 19:50

Voisivat pirauttaa Turkuun Kalsken Hannalle (lauloi meidän As Divine Grace-bändissä 1996-2000, kahdella levyllä), olisi helvetin hyvä laulaja tuohon bändiin ja valmiiksi täys kusipää (ok, en ole viiteen vuoteen nähnyt koko ämmää, tuskin kuitenkaan muuttunut yhtään järkevämmäksi), eli bändissä ei mikään muuttuisi mihinkään, ehkä laulupuoli vain monipuolistuisi. Taitaa tehdä nykyään jotain hanttihommia, tuskin laulaa yhtään missään ja olisi varmasti "halpa" vaihtoehto + ulkonäkö ei hirveästi tästä T.T:stä poikkea.

Lauri Lehtinen 25.10.2005 19:59
Red Right Hand ( 25.10.2005 17:10)
"jokaisen paikan täytti kasvo."

Laimea vastine. Enemmän törkyä, vaadin! Syytökset "poikien" mahdollisesta rasismista ovat kyllä hyvä alku, sitä suonta voisi kupata lisää.

Tämä on hyvä, kun tulkitsee sleazy-lasien läpi: "että minä valitsin avioliiton enkä jatkanut olemistani bändin omana tyttönä?"

Vielä laimeampikin voisi olla: jostain syystä toi kohokohta löytyi pelkästään TT:n vastineen Suomi-versiosta, ja maailmalle levinneestä englanninkielisestä vastineesta puuttui (ainakin hetki sitten) koko allaoleva pätkä.

"Toki tiesin jo minun ja mieheni suhteen alusta lähtien etteivät bändin jäsenet hyväksyneet häntä. Se oli helposti luettavissa jatkuvasti heidän kommenteistaan ja käyttäytymisestään. Mistä se johtui? Siitä, että hän on syntynyt Etelä- Amerikassa? Siitä, että minä valitsin avioliiton enkä jatkanut olemistani bändin omana tyttönä? Siitä, että olen ainut nainen bändissä eivätkä bändin jäsenet koskaan ottaneet minua vakavasti. Mieheni oli se, joka auttoi saamaan ääneni kuuluviin?"
k-mikko 25.10.2005 20:35

Henk.koht. Turunen on ollut ainoa syy miksi bändiä pari ekaa levyä jaksoi jonkin verran kuunnella. Tästedes veikkaan, että Hietalan aikaakin enemmän evvk. Tinmanin kanssa aiheesta oli puhetta lauantai-iltana, selkeästi sunnuntain uutisia ennakoiden. Eli en vastannut kyllä enkä kyllä.

Toni Halonen 25.10.2005 20:43

Vastasin alemman kyllä, koska asia ei oikeestaan kosketa minua millään tasolla.

En voi muuta kuin ihmetellä mistä tälläinen mieletön haloo oikein on noussut. Täälläkin puidaan asiaa oikein monen ketjun voimin.
-KosminenLahna- 26.10.2005 17:12

Ihan sama. Mutta eiköhän muut olleet saaneet diivasta tarpeekseen...

tinman 27.10.2005 13:49
JaJa ( 25.10.2005 17:04)
Ylempi kyllä.. tongue.gif .Itse kannattaisin uudeksi laulajaksi vihaista kääpiötä, Mutta massat lienevät erimieltä.

Minkä lauluäänessä häviää, voi korvata helvetinmoisella metelillä. Mökäöljyä kurkkuun ja menoksi! Pitää varmaan lähettää hakemus. Tai sitten voidaan perustaa rokkiPasin kanssa Yökala-yhtye, se kun näyttää kovasti Tuomas Holopaiselta.
Artemisa Absinthium 27.10.2005 13:52
tinman ( 27.10.2005 13:50)
JaJa ( 25.10.2005 17:04)

Minkä lauluäänessä häviää, voi korvata helvetinmoisella metelillä. Mökäöljyä kurkkuun ja menoksi! Pitää varmaan lähettää hakemus. Tai sitten voidaan perustaa rokkiPasin kanssa Yökala-yhtye, se kun näyttää kovasti Tuomas Holopaiselta.

Ette sit ala perkele treenaa meillä.
Lazer 27.10.2005 16:02
tinman ( 27.10.2005 13:50)

"Juu, me vedetään tänään ilman laulusolistia, kun se mietiskelee tuolla takana."
Rikhard 27.10.2005 17:11
tinman ( 27.10.2005 12:50)

Suosittelen kuitenkin orkesterinne nimeksi vaikka Yöbetonia, koska oma yhdennäköisyytesi Aholan Jarkon kanssa on kaikkien tiedossa. Harmillisesti asian todistavaa kuvamateriaalia ei ole (vielä) hallussa.
Peeping Tom 27.10.2005 19:07

Ei kyllä harmita yhtään, kiteeläistä nuorempaa serkkua varmaan minunkin puolesta.