Yhdet iso-isovanhemmistani olivat Kiteeltä.
Nightwish
Kuten myös sun vanhemmat ja sä itse, veikkaan. Mutta Tinis olisi melko laadukas valinta jo siinä mielessä että kuinka hauskoja levynkansia siitä seuraisi
En ole varsinaisesti riemuissani. Nyt tätä vitun paskan jauhantaa täytyy katsella viikkoja lööpeissä.
Ei, olen ihan oikeasti Lappeenrannasta. Siellä meillä ei ole tällaisia superbändejä kuten Kiteellä. Näinköhän Kotiteollisuus voisi keksiä samanlaisen huomion keskipisteeksi ‑tempun erottamalla jonkun tyypin. Ne näyttäisi hyvältä pankkikorteissakin.
Eikös Mokomakin ole tuolta samalta suunnalta? Ehtivät vitsailemaan ennen Kotiteollisuutta.
http://www.dexviihde.com/forums/mokoma/vie...?t=281&start=45
Äänestin "kyllä" (sitä toista), vaikka en nyt erityisen riemuissani ole, olen aika neutraali Yötoiveen suhteen. Ei liikuta bändin tuotanto suuntaan eikä toiseen.
Eikös Mokomakin ole tuolta samalta suunnalta? Ehtivät vitsailemaan ennen Kotiteollisuutta.
http://www.dexviihde.com/forums/mokoma/vie...?t=281&start=45
Hehheh eipä yllätä.
Hitto että nauratti lukea:
Suomalaisia ei loukkaantunut Tarja Turusen romahtaessaUusi laulaja on Indican Jonsu.
Uusi laulaja on Indican Jonsu.
Aprillipäivä meni jo.
Oma veikkaukseni menee kyllä tällä hetkellä vahvasti Ruotsin suuntaan. Nimittäin Beseech-bändi on lopettanut toimintansa ja näinollen bändin keulakuva, Lotta Höglin, olisi vapailla markkinoilla ja saattaisi sopia hyvinkin kuviin. Eikä kyllä edelleenkään ihan täysin voi jättää pois laskuista tuota iltapäivälehdissäkin jo "varmana tietona" uutisoitua Tristanian Vibeke Steneä. No, tämä saippuaooppera saa (toivottavasti) päätöksensä 30.5 jolloin uuden laulajan henkilöllisyys paljastetaan.
Toi mun kommentti on tietysti vaan valistunut veikkaus, mutta haluuko joku lyödä asiasta vaikka huntin vedon?
Toi mun kommentti on tietysti vaan valistunut veikkaus, mutta haluuko joku lyödä asiasta vaikka huntin vedon?
No melkein voisi ottaa vedon vastaan. En kyllä millään jaksa uskoa, että Jonsu, joka itse sekä säveltää että sanoittaa (=vastaa täysin Indican biiseistä) yhtäkkiä menisi Holopaiselle töihin vain pelkäksi Tuomaksen biisien tulkiksi.
Mutta toisaalta, mikä tahansa tässä maailmassa on mahdollista ja jos meikäläisen tuurilla alkaisi vielä vetoakin lyömään niin häviäisin taatusti vaikka olisit ehdottanut uudeksi laulajaksi Susan Kurosta.