Uusi tekijänoikeuslaki

Janne Timonen 22.9.2005 14:16
Rikhard (22.9.2005 14:00)
No boonuksia on näköjään tulossa runsaasti, kuten toimimattomuus linuxissa ja maceissa...

ÄKT: Cd-levyn ei tarvitse toimia Linuxissa tai Macissa

Muusikkona, äänimiehenä ja Macin käyttäjänä terveiset ÄKTlle

Haistakaa pesemätöntä lerppavittua.

Terveisin Timonen
Rikhard 22.9.2005 15:24
Rikhard (22.9.2005 13:00)
No boonuksia on näköjään tulossa runsaasti, kuten toimimattomuus linuxissa ja maceissa...

Ja jotten jorisis aivan puuta heinää, kun uutinen on "päivitetty", niin piti tämäkin ottaa talteen.

http://www.mikahuuhka.net/sekalaiset/tietokone.JPG
Red Right Hand 22.9.2005 15:35

Tää menee kyllä surkuhupaisaksi. Näillä ÄKT:n tyypeillä on aikalailla älli hukassa. Sen kerran kun olen käynyt äänistudiossa, siellä tekniikka lepäsi linuxin päällä ja osa koneista oli mäkkejä. thumbsup.gif
Janne Timonen 22.9.2005 15:53
Red Right Hand (22.9.2005 15:36)

Tää menee kyllä surkuhupaisaksi. Näillä ÄKT:n tyypeillä on aikalailla älli hukassa. Sen kerran kun olen käynyt äänistudiossa, siellä tekniikka lepäsi linuxin päällä ja osa koneista oli mäkkejä. thumbsup.gif

Tarkennetaan vielä sen verran, että suurin osa.

En myöskään näe, että kenelläkään on oikeutta rajoittaa millä vehkeellä cd-levyjä kuuntelee. On meinaan varmasti monelle mieleen lämäistä cd-kokoelmansa iTunesiin vai vastaavaan.
THaavisto 22.9.2005 17:20

Puoliksi aiheeseen liittyen:

Jyrki J.J. Kasvin uudet kotisivut

Tsekatkaa noita järjettömiä lakiesityksiä, joita Kasvi on koonnut. Kaikki villieläimet häkkeihin tai tapettavaksi! Mieltä saastuttavat kuvatallenteet rangaistusverolle! Lisää uskontoa biologian tunneille! Virrenveisuu takaisin kouluihin!

Ensin naurattaa, sitten ahdistaa, lopulta vain vituttaa.
THaavisto 22.9.2005 17:33

Ääniteteollisuuden käsittämätön ja täynnä virheitä oleva

vetoomus on saanut vastineen.
Janne Timonen 22.9.2005 17:58
THaavisto (22.9.2005 17:21)

Tsekatkaa noita järjettömiä lakiesityksiä, joita Kasvi on koonnut. Kaikki villieläimet häkkeihin tai tapettavaksi! Mieltä saastuttavat kuvatallenteet rangaistusverolle! Lisää uskontoa biologian tunneille! Virrenveisuu takaisin kouluihin!

Onkohan tuo Oinonen esiintynyt ikinä missään positiivisessa merkissä julkisuudessa? Varsinainen vitun äpärä.
THaavisto 22.9.2005 18:07
Janne Timonen (22.9.2005 17:59)
THaavisto (22.9.2005 17:21)

Onkohan tuo Oinonen esiintynyt ikinä missään positiivisessa merkissä julkisuudessa? Varsinainen vitun äpärä.

Kerros vähän lisää, tyyppi ei ole ennestään tuttu. Enemmän tai vähemmän vihreänä tuo villieläimiä käsettelevä ehdotus oli minulle se 'paras', vaikka ovat nuo muutkin ehdotukset aika uskomattomia.
Janne Timonen 22.9.2005 18:47
THaavisto (22.9.2005 18:08)
Kerros vähän lisää, tyyppi ei ole ennestään tuttu. Enemmän tai vähemmän vihreänä tuo villieläimiä käsettelevä ehdotus oli minulle se 'paras', vaikka ovat nuo muutkin ehdotukset aika uskomattomia.

Ensiksi tulee tietty mieleen se nuorison taksinkeikuttelu, mistä Oinonen nosti hirvittävän metakan, päästen toki sitä kautta valtamediaan paistattelemaan nimensä kanssa kuinka oli ollut hengenvaarassa. Aiemmin en muista hänestä koskaan kuulleeni. Viikon verran se oli joka päivä lehdessä.

Seuraavaksi muistan hänet jostain seksuaalisesta ahdistelusta, pappismiehen pimeämpi puoli.

Oli niitä vielä vissiin jotain muitakin juttuja. En muista enää. Nuo aitaamis- ja virrenveisuut tukivat hyvin kuvaa tästä mitääntajuamattomasta uunosta, joka minulla jo valmiiksi olikin.
C.W. Leadbeater 22.9.2005 19:12

Rikolliset järjestykseen:

Luvaton lataaminen on moitittavaa, kotikopiointi jopa rangaistavaa
drake2j 22.9.2005 20:21

Nettiin on jo alkanut ilmaantua aiheeseen liittyviä pilakuvia:

#1 #2 #3 #4
kongon oskari 22.9.2005 20:41
Janne Timonen (22.9.2005 17:59)

Työpaikan tupakki/kahvikerholla selailin jotain kesän OHO tai Seiskalehteä, jossa Veli Toukomies kertoi , että Oinonen oli takavuosina ottanut yhteyttä esitellen pisnisideaansa. Stringejä, pitsiliivejä ym. naisten hepeneitä olisi pitänyt yhdessä Oinosen kanssa alkaa tuoda maahan. Samassa yhteydessä Oinonen oli kertonut olevansa piikkikorko- ja säärifetisisti.

Viikon tai kahden takaisessa NYT-liitteesä Oinonen on yksi kuudesta kepun perhearvoja "puolustavasta" edustajasta jotka erityisesti vastustavat hedelmöityshoitoja kaikille muille kuin kirkossa vihityille heteroaviopareille.
drake2j 23.9.2005 01:54
drake2j (22.9.2005 20:22)
Nettiin on jo alkanut ilmaantua aiheeseen liittyviä pilakuvia.
Lisää Karpelaa – sekä on- että off-topic
G.P.O. 23.9.2005 08:07
Kuluttajaviraston näkökanta asiaan.
Riley 23.9.2005 09:31
Rikhard (21.9.2005 16:54)
Uusi tekijänoikeuslaki saatettava voimaan välittömästi.

Ja keitto ei kun paranee:

"Moikka kaikille!!

Nyt puhuu Sara Nunes:) Sain tosiaan eilen tietää siitä, että mun nimi on laitettu listalle kysymättä lupaani. Olin ihan ihmeissäni kun sain palautetta kyseisestä asiasta. En ole missään nimessä sitä mieltä, etteikö levyjäni saisi kopioida. Jos joku haluaa kuunnella musiikkiani, niin se on minulle suuri kunnia!Musiikkia tehdään ja kuunnellaan fiilis pohjalta. Mulle ei ole tärkeä asia se, että ostaako joku mun levyn vai.Jos joku tykkää mun musasta, ja haluaa kuunnella sitä niin se riittää mulle! Asia korjataan hyvinkin nopeesti, ja mun nimi otetaan sieltä listalta pois!! Jos ette oo sattuneet kuuntelemaan mun levyä niin tää on juuri siitä mistä laulan!RESPECT kaikille!!"

http://www.saranunes.com/index.php?pageid=1

Herää kysymys onko yksikään nimi tuon ÄKT:n vetoomuksen alla legitiimi...