Elitisti-BBS:n puolivirallinen alennuskori-thread

Ari 1.4.2004 08:53

Stockalla Repo man 9 euroa. Nouda!

Spiritual Boxer 1.4.2004 19:21

Tänään hain hullusta päivästä ne mitä suunnittelinkin: (9 ee kappale) Death Wish, Wild at Heart, Fisher King & Patton. Oikeastaan menin sinne kun kuulin huhun, että banaanit olisivat alennuksessa. Mutteivät olleetkaan. Ostin silti yhden.

Martin 2.4.2004 08:13

Stokkan musaosastolta kannattaa käydä hakemassa Danko Jonesin Born a lion ja I'm alive and on fire 9e/kpl. Ja Herkusta ehdottomasta Uncle Ben'sin Jasmiiniriisiä hintaan 3e/1,15kg (normaalisti 0,5kg 2,60e). Halpaa kuin leipä!

Edit: Akateemisen kiinnostavin anti oli n. 1000-sivuinen kirja The Complete Illustrated Works of Edgar Allan Poe hintaan 7,60 euroa. Luin juuri suomeksi Poen Korppi ja Kultakuoriainen + muita tarinoita, mutta eihän siinä ollut mitään järkeä.
Spaddu 2.4.2004 16:35
Stockalla Repo man 9 euroa. Nouda!

Samaan hintaan myös Glengarry Glen Ross / Myyntitykit!
Spiritual Boxer 14.4.2004 17:39

Play.comin 2 for £12.99 kampanjassa Anchor Bayn Santa Sangre & Blood on Satan's Claw. Osta!

Ilja Rautsi 14.4.2004 22:29
Spiritual Boxer (14.4.2004 17:40)
Play.comin 2 for £12.99 kampanjassa Anchor Bayn Santa Sangre & Blood on Satan's Claw. Osta!

Tehty ja tehty. Santa oli vain out of stock, piru vie.
k-mikko 14.4.2004 22:37

Yritin niin kovasti olla vinguttamatta visaa tämän kuun. Se siitä, 35 puntaa meni Playlle.

Ilja Rautsi 14.4.2004 22:43

Minä elin hetken aikaa tuossa samassa harhaluulossa, mutta tähän mennessä mennyt jo jotain 37 euroa ja kohta lähtee tulemaan Babylon 5: sen neloskausi...

k-mikko 14.4.2004 22:58

Päräytin vielä varmuudeksi Bensonille yhden 7 punnan tilauksen. Lost Empire olikin julkaistu dvd:llä muuallakin kuin Hollannissa. Versio lienee paska, mutta eipä ole pakkotekstitetty.

Martin 15.4.2004 07:55
Spiritual Boxer (14.4.2004 16:40)

Kiva kun ostin muutama viikko sitten tuohon samaan hintaan pelkän Santa Sangren.

Onko Dr Terror's House Of Horrors mistään kotoisin? Jotain pitäisi keksiä kaveriksi Blood on Satan's Clawille.
k-mikko 15.4.2004 08:46
Martin (15.4.2004 06:56)
Onko Dr Terror's House Of Horrors mistään kotoisin? Jotain pitäisi keksiä kaveriksi Blood on Satan's Clawille.

Itse en ihmeemmin pitänyt. Enempiä kommentteja löytyy searchilla mitä elitistit katsovat pätkästä. Itse taisin laittaa Point Breakin, High Plains Drifterin ja Eugenie The Story of Her...:n Santa Sangren mukaan tuosta alesta. Blood on Satan's Claw:ta vastustin sillä verukkeella, että se on jo hyllyssä vhs:nä. Ihan niinkuin sitä ikinä narulta katsoisin, mutta sainpahan siirrettyä ostopäätöstä.
Martin 15.4.2004 09:01

Eipä sieltä löytynyt kuin pelkästään sinun kommenttisi (tai sitten en osaa käyttää searchia), mutta eiköhän se riitä. Tuo High Plains Drifter olikin toinen ehdokkaani, joten taidan tilata sen.

k-mikko 15.4.2004 09:17

Niin, joo siis tarkoitin, että pidempi kommentti miksi en pitänyt löytyy sieltä. Tosin on siellä MikaR:n kehuvampikin kommentti:

Freddie Francis: Dr. Terror's House of Horrors (1965)

Toinen Amicus-leffa toimikin sitten jo aivan eri tavalla. Olin tämänkin nähnyt – joskus – mutten muistanut juuri mitään kahdesta viimeisestä osiosta. Erittäin hyvä.
wicked clown 15.4.2004 09:54

Itse taistelin saman ongelman kanssa kuin Martin, eli en keksinyt mitään järkevää SS kaveriksi. BoSC löytyy kasettina, joten ei kiitos. Kaikki muut mielenkiintoiset löytyi jo hyllystä tai on ollut saatavissa suhteessa halvemmalla Suomesta. Lopulta päädyin AB:n Stunt Maniin. Toivottvasti en tehnyt suurta erehdystä, elokuva näyttää jakavan mielipiteitä vahvasti.

MiR 15.4.2004 09:59
k-mikko (15.4.2004 09:18)
Niin, joo siis tarkoitin, että pidempi kommentti miksi en pitänyt löytyy sieltä. Tosin on siellä MikaR:n kehuvampikin kommentti:
Freddie Francis: Dr. Terror's House of Horrors (1965)

Toinen Amicus-leffa toimikin sitten jo aivan eri tavalla. Olin tämänkin nähnyt – joskus – mutten muistanut juuri mitään kahdesta viimeisestä osiosta. Erittäin hyvä.

Pysyn yhä sanojeni takana. Tämähän on näitä useasta pienemmästä tarinasta yhteenpunottuja juttuja. Mikäli 60-luvun 'klassinen' kauhuilu kiinnostaa eikä hintaa ole liiaksi voin suositella, mutta toisaalta meikäläiselle uppoaa mikä tahansa missä on Peter Cushing.