NetAnttilassa pari ekaa X-Files boksia muistaakseni 22 euroa. Onkohan oikeassakin Anttilassa?
Elitisti-BBS:n puolivirallinen alennuskori-thread
Alkuviikosta kävin anttilassa ja kyllä ne muistaakseni noissa hinnoissa oli.
Paikallisessa Prismassa oli kotimaisia elokuvia hintaan 3,33 eur / kpl. Luulisi olevan maanlaajuinen kampanja.
Vanhemmista näkyi ainakin Insiders, Anita, Akvaariorakkautta, Tie naisen sydämeen ja Yöjuna... Sitten oli näitä 2000-luvun kotimaisia (Umur, Raid, Kuutamolla, Ihanat naiset rannalla...). Yhteensä varmaan jotain n. 20 erilaista.
deepdiscountilla jälleen 20%:n ale. koodiksi esim. supersale
CDon.com:issa kuuden kiekon Russ Meyer-boksi hintaan 10.95 EUR. Tuskinpa tuosta enää paljon halpenee.
Eikös tuo ollut alessa eka 10.95€, sitten taas meni normihintaiseksi ja nyt taas palasi 10,95€? En muista tarkkaan. Ostin tuon silti vasta itse tänään "jälkijunassa".
Kahs perkele. Minulta mennyt ohi ja tarkistin tätäkin threadia kuukauden taaksepäin ettei kukaan muu ole kommentoinut. Olisi pitänyt näemmä lukea vielä yksi sivu pitemmälle, niin olisi löytynyt.
Juuri mun tuuria, ostin Meyer-boksin täydellä hinnalla Anttilasta about viikko-pari ennen kuin sitä alettiin myymään alennuksella.
Eikös tuo ollut alessa eka 10.95€, sitten taas meni normihintaiseksi ja nyt taas palasi 10,95€? En muista tarkkaan. Ostin tuon silti vasta itse tänään "jälkijunassa".
Joo, noinhan se meni. Joku taisi siitä tässäkin threadissa mainita jo aikaisemmin ja sitten kun päätin tuotteen ostaa niin eikös se hinta ollutkin pompannut takaisin alkuperäiseen. Silloin vitutti, vaan ei enää, kun laitoin paketin tilaukseen.
CDON.COM
Al Pacino – Classics Box (3 disc)
Sisältää elokuvat:
– Serpico
– Glengarry Glen Ross
– ...And Justice for All
7,95€
Tänään Discshopissa joulukalenterin kautta Simpsons kausi 10 14,95e.
Kertokaa mulle kun Fitz ratkaisee ‑kolmoskausi laskee Anttilassa (tai jossain muualla) kahden ensimmäisen tapaan n. 16 euroon. Olis pikkuhiljaa pakko nähdä sarja loppuun, mutta 37 euroa en aio siitä maksaa.
Tänään Discshopissa se viiden levyn Kummisetä loota 19,95e