Elitisti-BBS:n puolivirallinen alennuskori-thread

drake2j 13.4.2009 16:43
k-mikko ( 13.4.2009 16:19)
Ehkei ihan oikea threadi, mutta mistä kannattaa nykyään honkkari-dvd: tilata? Luotettava, edullinen ja hyvillä valikoimilla varustettu kauppa siis haussa.

Itse olen ostellut dddhousesta.

Esim. Joysales Legendary Collectioneja olen tuolta tilannut 6-7kpl erissä yli kymmenisen kertaa, ja aina ovat tilaukset tulleet perille ajallaan, sisältäneet sitä mitä pitääkin ja muutenkin homma pelaa siististi.

Kerran sähelsin itse jotain ja näytti siltä että tilaus meni sisään tuplana. Heitin firmalle enkuksi varmistuskysymyksen, että eivät viitsisi veloittaa ja postittaa tilausta tuplana, ja sain heti selkeällä englannin kielellä vastauksen takaisin että kaikki kunnossa. Hyvää palvelua siis.
Hung Fist 13.4.2009 17:36

Samat sanat.

DDD:llä ei varastotilanne näy sivuilla, mutta aina on tullut kaikki mitä on pitänytkin, myös sellaiset levyt jotka ovat olleet muualta loppu. Tulevat kirjattuina paketteina postiin ja hyvin pakattuna. Normaalit toimitusajat. Hyvät hinnat.

Buyoyo (entinen layoyo, entinen dvdshelf) on edullisempi, mutta hieman on jäänyt sellainen kuva ettei heillä ole homma 100% hanskassa. Esim. jos tuotetta ei löydykkään, niin se perutaan ilman varoitusta, minkä seurauksena postikuluista jää joskus maksimihyöty saamatta (jos on tilannut monta leffaa). Jos sivulla lukee että dvd on saatavissa 4 päivän sisällä, niin se ei takaa sitä että se olisi todellisuudessa saatavilla. Joillain ihmisillä on myös ollut vaikeuksia saada yhteyttä asiakaspalveluun. Mitään isoja ongelmia ei ilmeisesti ole ollut, mutta tällaista pientä silloin tällöin.

Yesasia on pirun kallis. Kannattaa käyttää vain kalliisiin japsilevyihin, koska postit ovat ilmaiset kalliissa tilauksissa (raja taisi olla $39). Tosin jos tekee tällaisen ilmaisiin posteihin oikeuttavan japsitilauksen, niin ehkäpä siihen voi iskeä yhden honkkarin päälle ilman että menee miinukselle.
Artemisa Absinthium 15.4.2009 12:00
k-mikko ( 10.4.2009 07:22)
Sahhmi ( 9.4.2009 16:38)
Voi jumalauta, olivat Playllä lähettäneet Hitchcock-boksin MUOVIPUSSISSA. Arvaten kulmat tohjona ja päällysmuovi valmiiksi auki. Eihän Playlle oo tarvinnut lähetellä hajonnutta tavaraa takaisin?

Niin se tuli mullekin. Teippasin kasaan ja olen tyytyväinen. Jaksanut sillä hinnalla käydä vikisemään. Off-topic sikäli, että Playn palautuskäytännöstä ei ole käsitystä.

Heh mulla tuli Hammer-boxi pakattuna harmaaseen muovipussiin ja pussi pakattu sveitsin postin helvetin isoon "perunasäkkiin" Go play Go!
Martin 15.4.2009 12:54
Artemisa Absinthium ( 15.4.2009 12:01)
Heh mulla tuli Hammer-boxi pakattuna harmaaseen muovipussiin ja pussi pakattu sveitsin postin helvetin isoon "perunasäkkiin" Go play Go!

Oliko ehjä? Mä tilasin kanssa ton, mutta en oo saanut vielä.
Artemisa Absinthium 15.4.2009 14:53
Martin ( 15.4.2009 11:55)

Boxi oli ehjä. Itse sisältöä en kerennyt tarkistamaan. Ei se ainakaan helissyt.
Martin 15.4.2009 16:19
Artemisa Absinthium ( 15.4.2009 14:54)
Martin ( 15.4.2009 11:55)

Boxi oli ehjä. Itse sisältöä en kerennyt tarkistamaan. Ei se ainakaan helissyt.

Sainkin juuri oman boksini. Pakkaustapa oli sama ja yksi kulma oli ottanut matkalla snadin osuman, jonka johdosta myös kannen yksi taitoskohta oli haljennut. Boksi on edelleen ihan siistin näköinen ja luulen, että saan korjattua halkeaman liimalla (ja mustalla tussilla) jos jaksan alkaa kikkailemaan. Vituttaa silti.

Postilaatikosta tuli tänään myös kaksi muuta Playlta tilattua dvd:tä, jotka oli pakattu sentään ihan heidän normaaliin pahvisysteemiin. Nämä olivat ottaneet pakkauksesta huolimatta ihan kunnolla damagea postimatkalla. Molemmat kotelot oli täysin lytyssä. Ei nää nyt montaa euroa maksaneet, mutta silti täytyy ihmetellä mikä vittu tota postia välillä riivaa.

furious3.gif furious3.gif furious3.gif
Artemisa Absinthium 15.4.2009 21:12
Martin ( 15.4.2009 15:20)
Sainkin juuri oman boksini. Pakkaustapa oli sama ja yksi kulma oli ottanut matkalla snadin osuman, jonka johdosta myös kannen yksi taitoskohta oli haljennut. Boksi on edelleen ihan siistin näköinen ja luulen, että saan korjattua halkeaman liimalla (ja mustalla tussilla) jos jaksan alkaa kikkailemaan. Vituttaa silti.

Postilaatikosta tuli tänään myös kaksi muuta Playlta tilattua dvd:tä, jotka oli pakattu sentään ihan heidän normaaliin pahvisysteemiin. Nämä olivat ottaneet pakkauksesta huolimatta ihan kunnolla damagea postimatkalla. Molemmat kotelot oli täysin lytyssä. Ei nää nyt montaa euroa maksaneet, mutta silti täytyy ihmetellä mikä vittu tota postia välillä riivaa.

furious3.gif furious3.gif furious3.gif

Avasin boxin juuri ja myös mulla yksi kulma pikkasen lytyssä. Sisältä liimanauha avautunut ja kaikki kortit liimautuneen liimapintaan kiinni blink.gif Pienen askartelun jälkeen sain ne melkein ehjänä irti ja liimanauhan takaisin paikoilleen.
JaJa 15.4.2009 21:15

Voi hell... oma boksi oottaa postissa, jos huomenna uskaltaisin jo hakea.

Sahhmi 15.4.2009 21:54

Se mun Hitch-boksi oli sen verran rutyssä, ettei se oikein pysy edes kasassa. Jos laatikosta ois ollut yksi tai kaksikin kulmaa vaan nätisti nuhjuisia, niin en tod. oisi jaksanut alkaa rutisemaan. Toi sivun repeytyminen nyt on vaan jo vähän liikaa:

[attachment=1062:Hitchcock1.jpg]

(O-ERR! ‑rajaus tuli vahingossa, otin kuvan yrittäessäni aluksi hoitaa palautusta sähköpostin kautta) Playn tsydeemin mukaan boksi on siis huomenna lähdössä postituskuitin ja palautusnumeron kanssa takaisin sylttytehtaalle, toivottavasti seurava boksi tulee vähäsen paremmassa kunnossa. Jos ei, niin sitten kuoret kyllä lentävät vaan roskiin.
JaJa 15.4.2009 22:02
Sahhmi ( 15.4.2009 21:55)
Toi sivun repeytyminen nyt on vaan jo vähän liikaa:

Ihan älytöntä pelleilyä lähettää noita jossain fucking muovipussissa.
drake2j 15.4.2009 23:35
JaJa ( 15.4.2009 22:03)
Sahhmi ( 15.4.2009 21:55)
Toi sivun repeytyminen nyt on vaan jo vähän liikaa:

Ihan älytöntä pelleilyä lähettää noita jossain fucking muovipussissa.

Onneksi tilaamani Hanzo the Razor ‑boksi oli muuttunut matkalla joksikin fuckin' wii-peliksi, niin ei tarvinnut nyt ahdistua että boksista olisi ollut kulmat rutussa...
JaJa 16.4.2009 11:23

Hammer-boksi saapui muovipussissa, in mint condition.

thumbsup.gif

Hanzo-boksi tyypillisessä kuplamuovipakkauksessa pienoisten kolhujen saattelemana.
QCine 16.4.2009 17:46

Tuota Sahhmin postaamaa kuvaa kun vilkaisee ennen viestin lukua, miettii hyvin monta sekuntia, että mitä hemmettiä se oikein on tilannut, ja eikö seksikaupoissa enää harrasteta huomiotaherättämättömiä pakkauksia.

Flash 5.5.2009 13:08

Hanzo-boksi saapui ehjänä postikonttoriin mutta tänään taas pari pahveihin pakattua Playn levyä oli irronnut kiinnikkeistään – vähäisestä naarmujen määrästä päätelleen mahdollisesti vasta eteisen lattialle pudotessaan. Rupesin miettimään, että onko olemassa jotain pusseja tai tyynyjä omaa postiluukkua varten ko. pudotusta pehmentämään vai pitääkö ruveta askartelemaan joku oma viritys?

Amadeus 8.5.2009 11:20

SecondSpin.comissa jälleen kolmen päivän ajan ilmaiset postikulut ja ‑20 prosenttia hinnoista pois koodilla: ssbigmay