Elitisti-BBS:n puolivirallinen alennuskori-thread

wicked clown 14.11.2003 18:02
Martin (14.11.2003 10:09)
Tämä nyt ei varsinaisesti ole tarjous, mutta huomasin, että Mondo Cane Collection on ilmestynyt myös CD-Wown listoille. Jos ostaa dollarihintaisena, se on melkein saman hintainen kuin DVDPacificilla (wow $86.95, pacific $84.90), mutta Wowlla on ilmaiset postit ja jää pienemmällä todennäköisyydellä tulliin kun paketti saattaa tulla jopa Ruotsin leimoilla.

http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.ph...oduct_code=8180

Edit: jaahas, tuo linkki ei anna jostain syystä dollarihintaa. Menkää http://www.cd-wow.net ja valitkaa ylhäältä vasemmalta dollari hinnaksi ja etsikää itse tuote niin johan pelittää.

Perkele. Jos tuo tullittomuus pitää paikkansa, niin on kyllä todella hyvä hinta noin loistokkaasta paketista. Itse maksoin 110€, joka ei viikko sitten harmittanut yhtään, mutta nyt harmittaa. 30€ on paljon rahaa.. Kanntaa ihmeessä kaikkien tilata. Tänään lähtee Addio Zio Tom pyöritykseen.
Antti Tohka 17.11.2003 10:06

Asian extremea halvalla:

http://www.play.com/play247.asp?page=promo...nkBack=Bargains
Martin 26.11.2003 15:54
wicked clown (14.11.2003 18:02)
Martin (14.11.2003 10:09)
Tämä nyt ei varsinaisesti ole tarjous, mutta huomasin, että Mondo Cane Collection on ilmestynyt myös CD-Wown listoille. Jos ostaa dollarihintaisena, se on melkein saman hintainen kuin DVDPacificilla (wow $86.95, pacific $84.90), mutta Wowlla on ilmaiset postit ja jää pienemmällä todennäköisyydellä tulliin kun paketti saattaa tulla jopa Ruotsin leimoilla.

http://www4.cd-wow.net/detail_results_2.ph...oduct_code=8180

Edit: jaahas, tuo linkki ei anna jostain syystä dollarihintaa. Menkää http://www.cd-wow.net ja valitkaa ylhäältä vasemmalta dollari hinnaksi ja etsikää itse tuote niin johan pelittää.

Perkele. Jos tuo tullittomuus pitää paikkansa, niin on kyllä todella hyvä hinta noin loistokkaasta paketista. Itse maksoin 110€, joka ei viikko sitten harmittanut yhtään, mutta nyt harmittaa. 30€ on paljon rahaa.. Kanntaa ihmeessä kaikkien tilata. Tänään lähtee Addio Zio Tom pyöritykseen.

Tänään odotti "teille on isokokoinen kirje" ‑lappu kotona kun palasin töistä. Eli ei ainakaan minulla jämähtänyt tulliin. Hintaa tuli euroissa 74.15 ja toimitus kesti tilauksesta 10 päivää.

Turhaa mä kyllä vielä juhlin kun en ole pakettia nähnytkään, eiköhän se ole paskana kuitenkin.

Edit: nonni, paketti noudettu postista. Pienen tällin se oli ottanut matkalla Ruotsista (jep, Malmöstä tuli) Suomeen, mutta en jaksa tuon takia alkaa palauttelemaan. Pakkauksen muovinen ulkokuori oli snadisti haljennut, mutta sitä ei edes huomaa eikä halkea myöskään lisää kun pidän suojamuovin päällä.
Griffin 4.12.2003 09:00

Tämän kaikki varmaan jo tietävätkin, mutta laitetaan nyt varmuuden vuoksi. Terminator 2 ‑special edition- Anttilasta noin puoleen hintaan eli 19.95€

Red Right Hand 4.12.2003 11:08

Playllä "kolme tuotetta 12.99" ‑korissa löytyy kaikenlaista paskaa kuten, Gen X Cops ja Evil Cult (aka. Kung Fu Cult Master.) jos jotain kiinnostaa.

Spaddu 8.12.2003 18:18

Stoccalla oli Futuren laadukkammasta päästä olevia leffoja hintaan 8,95 €.

– NBK

– Rautaristi

– Kauriinmetsästäjä

– 24 Hour Party People

– Kerran sotureita

– Bad Boys (tän sai kyllä jo viime joulukuussa 5 eurolla Anttilasta)

Plussaa myös Universalille, kun japsi-Ringut, Kokki, varas..., Villi sydän sekä Myyntitykit ovat viime aikoina ilmestyneet dvd:llä (nämä täysihintaisia, paitsi Kokki, varas...).
THaavisto 9.12.2003 15:01
Plussaa myös Universalille, kun japsi-Ringut, Kokki, varas..., Villi sydän sekä Myyntitykit ovat viime aikoina ilmestyneet dvd:llä (nämä täysihintaisia, paitsi Kokki, varas...).

Ringuista kakkonen oli yllättäen takakannessa ilmoitettu kuvasuhteeseen 4:3, mitäs tämä oikein on?
angst 9.12.2003 16:09

Tuota joo...

Painajaiset Elm Streetillä eivät omasta mielestäni kyllä olisi tarvinneet boksijulkaisua. Parempi ja taloudellisempi ratkaisu olisi ollut laittaa ulos "sarjan" ensimmäinen, johon katsoja voi sitten halutessaan interaktiivisen valikon kautta laittaa haluamansa numeron... No joo, makuasioita, mutta ei tuo Freddy-idea jaksa oikein naurattaa enää sen ykkösen jälkeen, vaikka ehkä oma "suosikkini" on kuitenkin kaikkien (?) vihaama #5, koska siinä on sitä katolilaista syyllisyydentuntoa sillain kivasti, niinkuin elokuvissa pitääkin! Itse asiassa olen tällä hetkellä jopa aika kyllästynyt hyvin yleiseen käsitykseen, että "se ykkönen oli ihan hyvä, mutta..." Eipä sekään nyt kaksinen leffa ollut. Olennaista tuollaisessa huomiossa lieneekin se, että YKSI OSA leffaa riittää mainiosti... Olin kyllä itsekin sillä kannalla, että ykkönen olisi jotenkin parempi kuin ne muut, mutta enpä taida jaksaa enää olla. Ei nuo vois vähempää kiinnostaa, eikä kaksi promilleakaan tunnu tepsivän.
Griffin 10.12.2003 18:53

Anttilasta löytyy nuo ylempänä mainitut Future nimikkeet 7,95€ hintaan. Lisäksi samassa satsissa ja samalla hinnalla olisi tarjolla ihan mukiin menevä Dog Soldiers.

Gigantista sitten uudempi versio Kissaihmisistä 8,90€
k-mikko 11.12.2003 09:49

Anttilan 7,95 levyistä pari kysymystä.

Bad Boysin kuvasuhde takakannen mukaan 1.33:1 kun jenkki-levyn 1.85:1. Open matte vai p&s?

Henry lienee identtinen vanhemman julkaisun kanssa. Uudet kannet vain?
drake2j 11.12.2003 13:47
Henry lienee identtinen vanhemman julkaisun kanssa. Uudet kannet vain?

Tätä minunkin piti kysyä. Uusissa kansissa lukee jotain tyyliin "4,5 minuuttia uutta materiaalia"?
MiR 11.12.2003 14:15

Please, vastatkaa joku äkkiä! Onko tuo Anttilan alennuksessa kokonaista 9.95 euroa maksava Desperado/El Mariachi kiekko leikkaamaton?

drake2j 11.12.2003 14:16
MikaR (11.12.2003 14:16)
Please, vastatkaa joku äkkiä! Onko tuo kokonaista 9.95 euroa maksava Desperado/El Mariachi kiekko leikkaamaton?

Leikkaamaton on, mutta El Mariachi on väärällä kuvasuhteella (häiritsee pahasti!)
MiR 11.12.2003 14:18
drake2j (11.12.2003 15:17)
MikaR (11.12.2003 14:16)
Please, vastatkaa joku äkkiä! Onko tuo kokonaista 9.95 euroa maksava Desperado/El Mariachi kiekko leikkaamaton?

Leikkaamaton on, mutta El Mariachi on väärällä kuvasuhteella (häiritsee pahasti!)

Kiitos nopeasta vastauksesta, eiköhän tuo silti tartu mukaan. thumbsup.gif
THaavisto 11.12.2003 15:14
Spaddu (8.12.2003 19:19)
Stoccalla oli Futuren laadukkammasta päästä olevia leffoja hintaan 8,95 €.

– NBK

Lahden Anttilassa 7,95.

Paikalla on myös Caligulaa, jonka takakansiteksitit ovat päin helvettiä. Kuvasuhde on 1.85:1 (elokuvan oikea kuvasuhde) eikä 2.35:1 niinkuin takakansi väittää, mainostettua "dokumentaaria" ei ole ollenkaan.