Oli tosi hienoo saada Madventures uusien jaksojen kera teeveeseen.
Subilta sunnuntaisin jos et sitä tiennyt.
Oli tosi hienoo saada Madventures uusien jaksojen kera teeveeseen.
Eka jakso oli sittenkin vain lämmittelyä. Eilisessä Tokio-jaksossa päästiin sitten jo asiaan.
Ovat me japsit erikoista sakkia, ainakin Madventuresin jälkeen.
Jep, eikun sitten vaan pikkuhou... eikun matkarahoja säästämään.
No jos kesälomaan mennessä olisi saanut matkarahat kokoon.
Eiköhän toi luo Isänmaan Asialla- kirjan takakannessa.
Dotcom (18.4.2005 19:15)Eiköhän toi luo Isänmaan Asialla- kirjan takakannessa.
Minä luin tuon joku aika sitten. Ei mikään kirjallisuuden huipputeos, mutta aika kevyttä ja hauskaa luettavaa. Lainata kannattaa, mutta ei välttämättä ostaa.
Alien Sun (26.4.2005 18:26)Sunnuntain madcook osio olisi tähän astisista yököttävin.
Jos olisi pakko, söisin vaikka mitä matoja ennemmin kuin noita tipumunia.
Alien Sun (2.5.2005 20:57)Mikä matkailusarja? tuli aikoinaan jossa Neil Hardwick? oli mm. Intiassa ajamassa ajokorttia vai oliko se taksia tai jotain?
Onks Tunna lisännyt vitsinä itse noita juttuja Imdb:n vai onko se oikeasti ollut niin gaffer, caterer, grip kuin lightning assistantkin? Eikös se ollut joskus jossain draamasarjassakin?
Nyt toisen kauden päätyttyä voisi todeta, että Madventures on ollut ennakkoluulottomin ja hauskin matkailusarja ikinä. Lievää ajatuksen sumeutumista esiintyi tosin loppumetreillä luulemalla että köyhyyden, nälänhädän, kolonialismin rippeet, moraalittomat asediilarit ym. vääryydet voisi poistaa vittua huutamalla.
Paluu Timbuktuun oli muistaakseni aika hyvä. Toinen suomalainen matkailusarja joka tulee mieleen on semmonen jossa Markus Kajo ja joku toinen kävivät ainakin Euroopan eri kohteissa, en muista olivatko kauempanakin. Muistan kohdan jossa toinen näistä matkailijoista tuli sisilialaisesta hotellista ulos Radio Mafia-paita päällä mutta päätti kuitenkin varmuuden vuoksi käydä vaihtamassa se toiseen. Mikähän tämän nimi oli?
Heh, olen kai todellakin kolmekympistynyt kun mun mielestä Madventuresin ohella kiinnostavin matkailuohjelma aikoihin on ollut tämä Wenzelin ja Roosan antiikkipainoitteinen keski/itä-eurooppa reissuilu.