Tässä topicissa keskustellaan Puntala rockista

Bitnik 25.7.2004 12:33

Puuh, takaisin kotona. Tultiin jo viime yönä sen verran aikaisin että Subhumans missattiin mutta eipä juuri vituta kun kotimatka sujui rattoisasti eikä väsyttänyt yhtään ajaessa, kuitenkin tuli nähtyä laskujen mukaan yksitoista bändiä kokonaan eikä Subbarit ole jotain Ratsia lukuunottamatta hirveän kiinnostava.

Paikalla oli elitisteistä varmuudella allekirjoittaneen lisäksi funkstörung, pirihuora, Tohka, Martin ja lopussa myös Denzo. Kuvia on yhteensä varmaan satoja (suurin osa Antista), nyt pitäis vaan keksiä minne niitä tuupataan.

edit: Viinaa, Gambinaa, sitä on saatava lisää!
Martin 25.7.2004 13:49

Jes, kotona ollaan. Olo on kuin hakatulla. Jokaista lihasta ja niveltä särkee, ja muutama pintanaarmukin löytyy. Mutta hauskaa oli ja olisin viihtynyt varmaan vielä kauemminkin. Kuvia löytyy myös täältä suunnalta. Mä linkitän ne tänne jossain vaiheessa ellei Tohka tee lupaamaansa (kuva)reportaasia tapahtumasta.

Elitisteistä oli Bitnikin mainitsemien lisäksi paikalla vielä Lexicon Devil.

Edit: korjattu nicki.
Bitnik 25.7.2004 14:26

Puntalan paras bändi?

Akupunktio Puntalassa,

Akupunktion kotskat.
funkstörung 25.7.2004 18:39

Hyvä reissu. Perjantailta ei ole juurikaan muistikuvia ja lauantaikin on sumun peitossa. Rahaa ja viinaa meni kiitettävästi.

Esa Linna 25.7.2004 21:08

Huh. Hauskaa oli kyllä. Yöllä ehdin vielä baariin mutta se kostautui kebabannoksen ylösnousemisella.

Kyynärpäässä on naarmuja paini"matsin" jäljiltä. No yritin ainakin, mutta Tohka selätti alta aikayksikön. Jalka kipeänä ja turvoksissa taas Subhumansin aikana suoritetun slammailun jäljiltä.

Edit:

Subhumans oli todella tiukka, melkeinpä paras punkkeikka minkä olen nähnyt.
pirihuora 25.7.2004 22:11

Minulta noita pintanaarmuja löytyy vähän enemmänkin, muun muassa vasen jalka polvesta alaspäin on silkkaa amputointitavaraa ja possunruokaa. Hauskaa oli joka tapauksessa, vaikka jatkossa sen viinikanisterin voisi tyhjentää aavistuksen hitaamminkin. Lauantaiyön bussimatka meni rattoisasti pysäkillä alkanutta sammuilua jatkaessa ja toistaiseksi kaikki kamat vaikuttaa olevan ainakin suunnilleen tallessa.

Frivolvolin ja Cause for Effectin keikat ainoita joista ihan oikeasti selkeitä muistikuvia, Akupunktion pienet ihmiset ja Skitsystemin muistan jotenkuten.

Ainiin, Elitisti-flyeritkin teki hyvin kauppansa epäilyttävästä ulkoasustaan huolimatta.
Lexicon Devil 25.7.2004 22:28

Hauskaa oli, ja enkä ole koskaan nähnyt noin paljon porukkaa punk-festareilla (en ole tosin käynytkään aikoihin). Perjantaina oli ollut 650 maksanutta – lauantaina enemmän (800-900)?

Subhumansin keikka oli loistava ja parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt (paikat mustelmilla & naarmuilla jorailun jäljiltä).

Rytmihäiriö yllätti myös positiivisesti ('Gambina-Show' nauratti). Muuten bändit olivat ainakin lauantain osalta aika keskinkertaisia.

Ikävintä Puntalassa oli Tohkan järjestämät nöyryyttävät ja eksploitatiiviset kuvaussessiot :-)
Bitnik 25.7.2004 22:40
pirihuora (25.7.2004 22:12)
Ainiin, Elitisti-flyeritkin teki hyvin kauppansa epäilyttävästä ulkoasustaan huolimatta.

Koska te noita jaoitte? Skitsystemistä teillä tuskin on kovin hyviä muistikuvia kun olitte siellä sivussa nurtsilla vaikka kai just sen takia Funkkis Puntalaan alunperin halusi biggrin.gif

Jotain kuvia on jo netissä salaisessa paikassa mutta niitä varmaan pitäis säästellä Viralliseen Festarireportaasiin?
Jumbu 25.7.2004 22:43

Hieno reissu kertakaikkiaan. Paluumatkalla kyllä harmitti kun tuli lupauduttua kuskiksi. Matkaahan täältä Kainuun korvesta Lempäälään on jotain 500 km. Oli niin pirskatin hauskaa tai sitten olin niin kännissä tai hyvin todennäköisesti molempia, ettei tullut etsittyä yhtään elitistiä sieltä. Tosin en minä tiedä miltä te näytätte. En tiedä näkikö kukaan minua. Mulla oli (ja on) punaiset pitkät hiukset, korvasta korvaan-parta ja musta t-paita, jossa on pääkallo ja alla teksti "St. Pauli".

Rytmihäiriö oli ylivoimaisesti paras bändi. Muita, joista tykkäsin: Akupunktio, Viimeinen Kolonna ja Skitsystem. Ja olihan se Subhumanskin ihan ok.
Esa Linna 25.7.2004 22:47

minä, funkkis ja Lexicon Devil näytettiin klooneilta, sanoivat usiat.

Bitnik 25.7.2004 22:48
Lexicon Devil (25.7.2004 22:29)
Perjantaina oli ollut 650 maksanutta – lauantaina enemmän (800-900)?

Epäilen vahvasti, oisin veikannut että molempina päivinä jotain 300-400 YHTEENSÄ, bändit mukaan lukien. Aluehan oli hemmetin pieni, telttoja oli melko vähän eikä niitä autojakaan kovin montaa kymmentä ollut.

Lexicon Devil oli ilmeisesti se kolmas jamppa Lenin-look-a-like-kuvassa? Jumbun näin ilmeisesti montakin kertaa. Ainakin huomasin St Pauli-paidan useasti ja sitten jonkun punapään kokoparrassa. En muista oliko sama tyyppi vai eri blink.gif
Martin 26.7.2004 08:53
Bitnik (25.7.2004 22:41)
Jotain kuvia on jo netissä salaisessa paikassa mutta niitä varmaan pitäis säästellä Viralliseen Festarireportaasiin?

Kenelle voin lähettää omat kuvani, jotta ne saadaan mukaan reportaasiin, Jetrolle? Antti tosin kävi arpomaan takaisintulomatkalla että saako noista festareista kirjoitettua mitään järkevää. Kuvareportaasi olisi kai kaikkein viisain.

Paras bändi oli Subhumans, paras meininki No Shamen keikalla, parhaat kännit: Skitsystem & Rytmihäiriö, ja parhaat 12-vuotiaat HC-jäbät: Akupunktio. Paskin bändi Cause for Effect.
Jumbu 26.7.2004 10:12
Martin (26.7.2004 07:54)
Paskin bändi Cause for Effect.

No kai nyt sentään. Omaperäistä ja hauskaa grindijazzmöykkää. Biisejä on kyllä aika vaikea erottaa toisistaan. Paskin bändi: se joka coveroi Ramonesia ja Clashia lauantaina päivällä mökkilavalla.

Puheltiin kavereiden kanssa, että tämän päälavan uusi paikka on helvetin paljon parempi kuin se vanha järjestys. Ollaanko täällä samaa mieltä?
Martin 26.7.2004 10:48
Jumbu (26.7.2004 10:13)
Martin (26.7.2004 07:54)
Paskin bändi Cause for Effect.

No kai nyt sentään.

Korjataan sen verran, että CfE oli paskin näkemäni bändi. En tainnut muita bändejä nähdäkään kuin kuin nuo ed. viestissä luettelemani, ainakaan kokonaan.
funkstörung 26.7.2004 11:58

Ei parane olo sitten millään. Heikottaa kympillä ja polvi rutisee siihen malliin että lienee syytä käydä lääkärissä.