31.7.2004 15:14
Lidl-bisseä. Raavasta menoa!
Lidl-bisseä. Raavasta menoa!
Joku bändi heitti joskus lauantai-iltapäivällä viimeisenään Beastie Boysin 'Egg Raid On Mojo' ‑biisin. Jäi vaivaamaan mikähän bändi oli kyseessä.
tinman (31.7.2004 15:02)Siellä se bitnik kyttää jotain perkeleen porkkanapiffiä. Raavasta menoa! Go vanu.
Jumbu (30.7.2004 13:53)Tuota Rytmihäiriön introbiisiä mietin itsekin. Oliko se muka Vesku, joka siinä lauloi?
Puntalassa heiluneiden elitistien mielestä parhaat keikat olivat nämä:
Soittiko Hero Dishonest tapansa mukaan 'Lexicon devilin' ?
En muista soittivatko HD:t tuon mutta mene itse tarkistamaan asia Stella Star Clubiin 29. elokuuta. Päivä on siis sunnuntai ja paikalle kannattaa mennä jo kuuden maissa.
Hehe, eipä ole ikinä mistään mun jutuista kirjoitettu näin paljon:
http://punkinfinland.net/forum/viewtopic.p...er=asc&start=45. Ihmetyttää vaan kaikkien noiden mun tuttuina ja kavereina esiintyvien henkilöllisyydet, elitistitoverit käyny spämmäämässä? -_-Haha. Tästähän saadaan kohta DVDplazamainen kalabaliikki aikaiseksi.
Vlad Drac (10.8.2004 17:24)Soittiko Hero Dishonest tapansa mukaan 'Lexicon devilin' ?
Lexicon Devil (26.8.2004 20:11)Yllättävää oli havaita että Dassumin Pena (Deep Turtle etc.) on Hero Dishonestin uusi laulaja (siis toinen laulajista).
Lexicon Devil (26.8.2004 20:11)Yllättävää oli havaita että Dassumin Pena (Deep Turtle etc.) on Hero Dishonestin uusi laulaja (siis toinen laulajista).