Tässä topicissa keskustellaan Puntala rockista

Esa Linna 26.7.2004 13:02
funkstörung (26.7.2004 10:59)
Ei parane olo sitten millään. Heikottaa kympillä ja polvi rutisee siihen malliin että lienee syytä käydä lääkärissä.

Olin vain yhden illan Puntalassa ja väsyttää edelleen järkyttävästi. Paikat kans kipeänä. Mitähän siellä tapahtui? Olenko jo wanha?
pirihuora 26.7.2004 13:55
Bitnik (25.7.2004 21:41)
Koska te noita jaoitte?

Flyerit jaettiin joskus lauantai-iltana. Itse jaoin läpyskät kädestä käteen viidessä minuutissa, mutta Funkkis huijasi ja jätti osan lapuistaan YAD:n pöydälle.
Bitnik 26.7.2004 15:45

Subhumansin biisilista PIF:n foorumilta:

‑All gone dead

‑Cant hear the words

‑It´s gonna get worse

‑Waste of breath

‑Reason for existence

‑Killing

‑This years war

‑Pigman

‑Reality is waiting for a bus

‑First aid

-confused.gif toinen uusi biisi

‑Joe public

‑Nothing i can do

‑Rats

‑Human error

‑Evolution

‑Animal

‑Apathy

‑Subvert city

Encore 1

‑Peroxide

‑Society

‑Minority

‑Mickey mouse is dead

‑Religious wars

Encore 2

‑Demolition war

‑Drugs of youth

Citizen Fish soitti perjantaina jotain puoltoista tuntia, Subbarit veti yhtä kauan?
Antti Tohka 26.7.2004 16:03

Ha-ha, oli ihan tautisen siistia. Tosin vielakin kaduttaa, kun menin haukkamaan niita gootteja...

Kovin meno mulla oli Rytmihairion keikalla ja kaiken huipensi se, kun joku teinityttö tuli antamaan minulle pusun ja sanoi, että "sulla on kiva lippis".

Bitnik voisi kirjoittaa suurimman osan tuosta raportista ja kovat jatkat voisivat sanoa muutaman sanan subbareista.

Esan, funkkiksen ja Lexicon Devilin Queens of the Stone Age look a like- skaba ei ollut mitaan verrattuna Bittiksen ja Akupuntion rumpalin look a like- skabaan.

Eilen tuli jatkettua iltaa sitten Kallion kuppiloissa, beeffissa ja homolassa. Himassa olin joskus viiden jalkeen...
Bitnik 26.7.2004 16:40

Paikalla olleet vois pistää mulle pikaviestinä Top-5 listan parhaista bändeistä niin saadaan raporttiin mukaan elitistien virallinen suosikkikeikka. Mielellään ne vastaa jotka näki enemmän kuin yhden tai kaks bändiä. Yritän saada jonkun jutun aikaiseksi tämän viikon aikana.

Esa Linna 26.7.2004 17:23
Antti Tohka (26.7.2004 15:04)
Ha-ha, oli ihan tautisen siistia. Tosin vielakin kaduttaa, kun menin haukkamaan niita gootteja...

Ja mua kaduttaa että olin puolustamassa sua.

edit: tai siis se että yritin keksiä jonkun hyvän puolustuspuheen, joka ei oikein onnistunutkaan.
Bitnik 26.7.2004 18:12

Mikäs toi goottijuttu oli?

Bitnik 26.7.2004 19:33

Mielenkiintoista luettavaa TV:sta vuodelta 1990.

Puntala-rock 1990.
chachi 26.7.2004 20:22

Kyllähän tuo välittyi Puntalan meininki ihan Ouluun saakka kun perkeleenmoisen kiireen keskellä Esa soittaa ja tiedustelee että missähän bändissä Karihtalan Jukka paukuttaa. Oli oikeasti ihan piristävä kuulla jätkän ääntä ja puhua perkele asiaa – koko hemmetin päivän mua vaivattiin soitoilla (loppuunmyydystä lauantaista puhutaan) että "Anna lippu! Järkkää lippu! Kuinka niin et voi? Paskat kekkerit, perkele!" ja sitä jatkuvaa ruikutusta että pitäis olla sen-ja-sen-bändin-listalla. Et kyllä kovin pirteältä sitten kuulostanut kun eilen soittelin, hehe. Ja ei, me ei olla mitään vanhoja. Mulla on vasta ylihuomenna luvun kääntyminen kolmeenkymmeneen.

Jumbu 26.7.2004 21:16
http://www.out-of-tune.net/puntala2004/ Tuolla on jotain kuvia Puntalasta, lähinnä bändeistä, mutta myös ihmisistä. Koittakaa bongata itsenne. Minä en siinä onnistunut.
Bitnik 26.7.2004 21:20

En löytänyt yhtään elitistiä noista kuvista mutta noissahan onkin lähinnä bändejä.

Esa Linna 26.7.2004 21:45

Eikös redneck-Tohka ole tässä oikealla, valkoinen paita ja vihreä lippis?

http://www.out-of-tune.net/puntala2004/pag...2004%20108.html
Lexicon Devil 26.7.2004 22:01
Bitnik (25.7.2004 21:49)
Lexicon Devil (25.7.2004 22:29)
Perjantaina oli ollut 650 maksanutta – lauantaina enemmän (800-900)?

Epäilen vahvasti, oisin veikannut että molempina päivinä jotain 300-400 YHTEENSÄ, bändit mukaan lukien. Aluehan oli hemmetin pieni, telttoja oli melko vähän eikä niitä autojakaan kovin montaa kymmentä ollut.

Lexicon Devil oli ilmeisesti se kolmas jamppa Lenin-look-a-like-kuvassa?

Joku järkkäri väitti yleisömääriksi mainitsemani luvut.

Joo, olen se wanhin versio 'Germs' t-paita päällä (luonnollisesti).
Esa Linna 26.7.2004 22:59

Kyllä nuo 650 – 900 ‑luvut voivat pitääkin paikkansa, tullut itsekin oltua järjestämässä tapahtumia joihin 700 – 1000 ihmistä leviää pienellekin alueelle aika hienosti ja omat veikkaukset olleet aika alakanttiin.

Bitnik 27.7.2004 15:22

Desibeli.net ehti ensin festariraportillaan:

http://desibeli.net/jutut/3.