Olen kyllä nähnyt Bad Boys 2:sen ja tuota kaikkea luettelemaasi se tosiaan oli. Kohtuullisen viihdyttävä elokuvahan se kaikessa typeryydessään on, mutta minusta se oli vaan niin tolkuttoman ylipitkä ja siksi puuduttava kokemus, että siitä jäi todella huono jälkimaku. 30-40 minuuttia pois niin sen viitsisi joskus katsoa uudestaankin.
Kameraahan Bay osaa liikuttaa, välillä jopa oikeisiin paikkoihin. Ja silloin meno onkin todella komeaa katseltavaa.
Piratesin saamaa arvostusta en ymmärrä lainkaan. Kaikintavoin keskinkertainen (paitsi Deppin näyttelijäsuorituksen osalta, mutta ei sekään nyt NIIN ihmeellistä ollut)popcorn-elokuva jonka uusinta katselua en todellakaan odota.
Minun pitäisi nyt kai puolestani puolustella Attack Of The Clonesia. Se on vaan vähän vaikeaa koska vikojahan elokuvassa on enemmän kuin vähän, mutta jostain kumman syystä minuun vaan uppoaa tuo Star Wars elokuvien maailma. Jopa näiden uusien. Kahdeksan kertaa tuo on tullut jo katsottua. Tuntemukset katselun aikana vaihtelevat jyrkästi myötähäpeästä lapsenomaiseen riemuun.