(The Lukewarm.) (13.7.2004 17:45)Ota nyt kyrpäsi perseeseen
Sori pakko vielä tuottaa pettymys, olen rajoittunut myös sikäli etten nussi miehiä.
(The Lukewarm.) (13.7.2004 17:45)Ota nyt kyrpäsi perseeseen
Kalle Kinnunen (13.7.2004 16:56)Bergmanin Personaa en ole valitettavasti nähnyt, muut olen, siis noista mainitsemistasi. Ao. elokuvista ja niissä esiintyvien henkilöiden nimistä sauhuaminen ei mitenkään liity siihen, onko MH hyvä vai ei. Tietysti jos haluat jatkaa monologiasi MH:sta ja siitä että Lynch on kenties saanut vaikutteita kaikkien aikojen arvostetuimmilta ohjaajilta niin ollos hyvä vaan. Mä sanon omalta osaltani että silencio.
(The Lukewarm.) (13.7.2004 18:23)Monologini tarkoitus oli valistaa kansaa. Nimittäin näiden elokuvien katsominen --siis Mulholland Driven lisäksi Godardin Le Mepris, Wilderin Sunset Boulevard sekä Bergmanin Persona-- _lähekkäin_ toisiaan (vaikka samana päivänä tjms) valaisee mieltä.
Kalle Kinnunen (13.7.2004 17:34)(The Lukewarm.) (13.7.2004 18:23)Monologini tarkoitus oli valistaa kansaa. Nimittäin näiden elokuvien katsominen --siis Mulholland Driven lisäksi Godardin Le Mepris, Wilderin Sunset Boulevard sekä Bergmanin Persona-- _lähekkäin_ toisiaan (vaikka samana päivänä tjms) valaisee mieltä.
Jep, sanoit tämän ensi kertaa Jul 13 2004, 17:45 ‑päivätyssä viestissäsi jossa oli (viestin lopussa) pointti, sitä edeltävät kommenttisi olivat aika päämäärätöntä lätinää siitä, että muissakin elokuvissa on peruukkeja. Muuten pahoittelen ilmeisen epäonnistuneen sarkasmini puolesta.
Sulla on kellon asetukset väärin.
Päätellen siitä miten suurimmalla osalla muistakin ihmisistä on lainattaessa aika tunnin jäljessä, kuvittelisin, että vika on itse järjestelmässä.... vai pitääkö täällä jokaisen manuaalisesti vaihtaa kesä aika? olisi loogista jos kaikki käyttäisivät samaa kelloa.
Ai vittu, on näitä aina yhtä hauska lukea....
Palataas hetkeksi aiheeseen...
Nämä ovat viiden tähden elokuvia tai ainakin hyvin lähellä sitä:
-------------------
Toistin elokuvat sillä sinun runkkari asenteesi kadottaa pointti haudaten MESSIAANISEN sanoman, on eri häiritsevää. – Elitisti foorumi
Cheesus!
KCrimso (13.7.2004 19:46)Star Wars Episode II: The Attack Of The Clones
JMustonen (13.7.2004 20:46)KCrimso (13.7.2004 19:46)Star Wars Episode II: The Attack Of The Clones
Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain
BB2 on lajissaan kaikin tavoin täydellinen: mielettömän hyvän näköinen ja action-jaksoissaan tolkuttoman vetävä toimintaelokuva täynnä hyvää läppää, plus elokuva summaa yhteen kaiken sen, mikä kiiltävässä, pinnallisessa ja pohjattomassa bruckheimerkulttuurissa on täysin väärin. Mitään ei pidätellä ja kaikki tuhotaan. Koko ajan tulee kaikkea lisää, lisää, lisää. Helikoptereita, verta, läppää, helikoptereita, sarjatulta, hampaidensa välistä puhuvia luonnenäyttelijöitä ylinäyttelemässä valkopukuisia trash-gangstereita, vene lentää auton yli motarilla, kamera-ajo kiertää talon monta kertaa enemmän kuin uskaltaisi odottaa ja taas ammutaan hidastettuna. Kas, lisää helikoptereita ja aurinko laskee taustalla. Sirkusta katsoessa on pakko myöntää pitävänsä helvetisti kaikesta siitä, mitä kusipää-Bay on nyt saanut aikaan. Tätä ei ikinä ylitetä. Länsimaisen kulttuurin rappio aivan vastustamattomassa paketissa. *****