Luka Magnottan paloittelu-nettifilmi

seagull 30.6.2012 19:13

Linkitä tämän postauksen alle se viestisi, jossa kerrot selkeästi ja suoraan asiasta. Jos linkkiä ei löydy, niin kirjoita kahden lauseen sijaan täysin virheetön essee aiheesta ”Kuinka elän kirjoitus- ja lukutaidottomana pääni sisällä, oletan muiden ymmärtävän internet-ajatukseni telepatian/aikakoneen avulla ja kuinka itselleni sekä muille nauraminen toimii äärimmäisenä pakokeinona häpeästä”. Aikaa 10 minuuttia.

Jos teksti syntyy, niin voimme esittää sen käsiteltäväksi esim. A-Talkissa. Analysoivina vieraina voisivat toimia mm. sinun seksuaaliterapeuttisi, Nasse-setä, Fullerin White Dog –elokuvasta karannut, kalastusvermeisiin pukeutunut rasisti-isä, Boogeyman sekä kaikki raajansa sodassa menettänyt, mutta katkeroitumisen, kusipäisyyden ja elämänilon säilyttänyt sotaveteraani Mies Rintama.

Jos sinulla oli vaikeuksia tätäkin viestiä lukiessa ja tarvitset lisää kirjoitusaikaa, niin kerrothan siitä.
Neon Maniac 30.6.2012 19:16

HOT TIP! Privassa vara parempi. Siirtyisitte sinne suosiolla niin säästyttäisiin tuolta draama-trollailulta. Lapsellista, molemminpuolin..

flp 30.6.2012 22:29
HOT TIP! Privassa vara parempi. Siirtyisitte sinne suosiolla niin säästyttäisiin tuolta draama-trollailulta. Lapsellista, molemminpuolin..

Joo kaveri ei ymmärrä saitin otsikkoa että tänne on roskaa kirjoitettu kukaan täys järkinen ei ota näitä hitler, kissa, ufo, homo juttuja ota todesta?, ja jos tämmöstä sontaa olisi häiritsemässä muuta saittia niin ei hyvä,,joten on perempi että ei pahoita toisen mieltä jos ei leikissä pysy.

Kuitenkin Oulun kirppis olisi tarjolla jos porukkaa löytyy 2 on jo peräti koossa ja tapahtumapalstalla on ohjeet ilmoittautumiseen ja kissa homo eli minä olen paikalla auttamassa pöytien ja muiden kanssa , sekä ilmaiset pöydät tarjolla.

Pitäisi tajuta nyt että kirjoitan provohomoroskaa ( yhteen kirjoitettuna tuokin sana). pirate.gif
seagull 1.7.2012 00:08

Ei puutu kuin teatterikäsikirjoitus

clap.gif
Disco Studd 1.7.2012 12:16

Älkää missään tapauksessa siirtykö privapuolelle! Lisää draama-trollailua, ja mitä lapsellisempaa sen parempi! Ja jos joku ei sellaista kestä niin se on perinteinen voi-voi.

flp ( 30.6.2012 22:29)
Kuitenkin Oulun kirppis olisi tarjolla jos porukkaa löytyy 2 on jo peräti koossa ja tapahtumapalstalla on ohjeet ilmoittautumiseen ja kissa homo eli minä olen paikalla auttamassa pöytien ja muiden kanssa , sekä ilmaiset pöydät tarjolla.

Päästääkö ne sut pois vankilasta ennen tuon alkua?

Helsingin homoille heitettiin munaa
Neon Maniac 1.7.2012 15:18

No, sillälailla. Trolol.

Disco Studd 1.7.2012 16:25

No joo joo.

NM, olet ollut forumin jäsen vasta vajaan vuoden, joten sinulta on jäänyt näkemättä monet mehevät provotappelut mitä Elitistin lähes kymmenvuotiselle taipaleelle on kertynyt. Kuten

tämä

tämä

tai vaikka tämä

Kaikilla forumeilla on omat erityisluonteensa, ja tämä on yksi Elitistin ominaispiirteistä. Täällä ei ole ollut tapana pillittää jos joku kommentti tai keskustelu ei tunnu kivalta, vaan pistää samalla mitalla takaisin. Tai sitten skipata ketjut kokonaan. flp:kin on pari vuotta sitten parkunut samaa asiaa, mutta katsokaas nyt aikapoikaa!

Elämä opettaa.
Neon Maniac 1.7.2012 17:02

No, kuule sun "mielipiteilläs" mulle tässä(kin) asiassa, kun on yhtä suuri merkitys ku pierulla pyörremyrskyssä. Minä, kun en siitä paskanka vertaa perusta, joten jatka draamaanhakuas minusta nähden, vaikka tuomiopäivään saakka.

seagull 1.7.2012 18:13

Tämä nyt on puhdas terveisiä mielisairaalasta –ketju, johon ei periaatteessa pitäisi olla asiaa kenelläkään muulla kuin sen aloittaneella maestrolla. Jos olisin yhtä täyspäinen, suoraselkäinen, rehellinen ja humoristinen suomalainen mies, niin menisin balettifoorumille keskustelun herättämispyrkimyksiä julistavana pyhimyksenä ihmettelemään huonolla saksalla kuinka jotkut tykkäävät hieroa piimää autonsa pakoputkeen.

tupes 1.7.2012 18:56
Neon Maniac ( 1.7.2012 17:02)
No, kuule sun "mielipiteilläs" mulle tässä(kin) asiassa, kun on yhtä suuri merkitys ku pierulla pyörremyrskyssä. Minä, kun en siitä paskanka vertaa perusta, joten jatka draamaanhakuas minusta nähden, vaikka tuomiopäivään saakka.

Perinteistä neon maniacia rolleyes.gif ja voisitko mitenkään tehdä palvelusta elitisti foorumille ja vaihtaa tuota avatarias kun alkaa pikkuhiljaa vituttaa kattelee tuota saatanan ruman kasari huoran kuvaa. puke.gif wink.png
Neon Maniac 1.7.2012 19:17
tupes ( 1.7.2012 18:56)
Neon Maniac ( 1.7.2012 17:02)

Perinteistä neon maniacia rolleyes.gif ja voisitko mitenkään tehdä palvelusta elitisti foorumille ja vaihtaa tuota avatarias kun alkaa pikkuhiljaa vituttaa kattelee tuota saatanan ruman kasari huoran kuvaa. puke.gif wink.png

Oikeinko tuon tähden tulit quotanneeksi? Sä poju et ole edes trollin arvoinen, mutta kun kerran noin kauniisti pyysit niin lupaan, että "kasari huoran kuva" pysyy ilonasi hamaan tulevaisuuteen. Muuta palvelusta ei suuntaasi ole luvassa nyt tahi jatkossa.
flp 1.7.2012 21:59

Jee nyt rulettaa, homma hyvä että on kanavaa heittää, ei heikkohermoisille luki ainakin vämpyyrin kostossa

muuten hyvä leffa ja pitänee kaivaa R arkistosta ja Verinen paroni myös ja katsoa kuuman kaljan kanssa.
seagull 1.7.2012 22:05

Tiesitkö, että kun kylmiä kasetteja laittaa uuniin ja vääntää mittariin 250 astetta, niin ne näyttävät tulevaisuuden?

Humphrey Bogart 2.7.2012 15:30

Kyllä mä panisin Amber Lynnia!

shifty.gif
Yoshua Ben Yosef 2.7.2012 17:26

en muistanutkaan kuinka tuo 'spielberg-indy-neekerit' ‑keskustelu jaksaa naurattaa ja viihdyttää; Lazerin pyyntö artikkelimuotoisesta julkaisusta on postauksena 10/10 ‑tasoa.