Luka Magnottan paloittelu-nettifilmi

ttt 28.6.2012 19:28
Meller ( 28.6.2012 14:37)
ttt ( 28.6.2012 13:40)
Ehkä paras threadi ikinä... Oisko vinkkejä vielä kuinka ne tunnistaa ja ennenkaikkea kuinka suojautua

niiden hyökkäyksiltä? En haluaisi millään joutua niiden uhriksi, jos ne kerran noin vaarallisia on?

Jos homoparanoia alkaa vaivata, olisiko tästä apua?

http://fi.wikipedia....wiki/Siveysvyö

Tässä ketjussa on kieltämättä kohta enemmän weeteeäffää kuin Ed Woodin, Fred Olen Rayn ja Hannu Karpon tuotoksissa yhteensä. Joko tämä on Elitisti.netin hetkeen onnistunein trolli, tai sitten... oikeastaan en halua ajatella vaihtoehtoa.

Niin, se oli "vähän" ironinen se mun kysely, mutta kaipaisin silti vastausta...

Ei homot mun yöunia vie eivätkä pidä hereillä tai vaivaa, toisin kuin, no tätä erästä...

Pahoin pelkään, että tämä ei todellakaan ole trolli vaan juuri se toinen vaihtoehto. Voi, voi... On meitä näemmä moneen junaan

(tähän olisi voinut laittaa todella huonon vitsin, mutta jääköön väliin, onhan tämä threadi aika huonoa vitsiä jo itsessään).

Surullista vai koomista. En osaa oikein sanoa vielä, mutta jos se tässä vielä selviäisi? rolleyes.gif
flp 28.6.2012 21:10
Niin, se oli "vähän" ironinen se mun kysely, mutta kaipaisin silti vastausta...

Ei homot mun yöunia vie eivätkä pidä hereillä tai vaivaa, toisin kuin, no tätä erästä...

Pahoin pelkään, että tämä ei todellakaan ole trolli vaan juuri se toinen vaihtoehto. Voi, voi... On meitä näemmä moneen junaan

(tähän olisi voinut laittaa todella huonon vitsin, mutta jääköön väliin, onhan tämä threadi aika huonoa vitsiä jo itsessään).

Surullista vai koomista. En osaa oikein sanoa vielä, mutta jos se tässä vielä selviäisi? rolleyes.gif

Kerro ensin mitä tarkoittaa trolli, threadi ?
flp 28.6.2012 21:14

Lesbot on nyt jäänyt kokonaan väliin ja puhutaan tasa arvosta, voisin mielellään tarjoutua parin kolmanneksi osapuoleksi jos ei munalla niin etes kielellä.

Ne ei silppoa toisia vaan ovat kissamaisen viehkeitä, tosin en tiedä siittä toisesta osapuolesta?. hypo.gif
Neon Maniac 28.6.2012 21:21
http://fi.wikipedia....rolli_(internet)
ttt 28.6.2012 21:24

En minäkään oikein tiedä, sillä lainasin Melleriltä nuo ko. sanat. Englantia ne kaiketi on, mut en silleen osaa selittää.

Sotketko vielä kissat tähän lespo juttuun. Siis kissa kolmantena, on sul jutut.

Nyt menee liian pervoksi. Ei eläimiä saa hyväksikäyttää. Joku roti siel pohojoseski.
seagull 29.6.2012 01:01

Siin vaihees ku minä sitt pikkuhiljoo aloi pääsee kaupunkii koht, se ol varmaa siin jossai 80-luvul lopult ku kaik eläimet joko läht tai lopetettii. Alk elinkein hitus kärsii, ei oik voinu enää talikeida paskee ja luot vaa lehtii, pellol katsomine ei kauheest laajentan tuot tajuntaa. Aloi tajuu et muuallaki o elämää ja suures maailmas siin jossai kymmenise kilsa pääs kaik lähkioski videolaarit alk olee täys sitä korkkarii ja muut kiinnostav kamaa, väkivalt ja tissmatsku alko saa’a otet paremmi mu maailmankuvast. Tuol etumukses kyti melkone pommi pitk aikaa, ei sit oikee saa ammuttuu tyhjäks naveta nurkal. Tajus sillo et eihä täst tuu mitää jos ei saa kunnol väännet mällii pitki kylä raittej ja kehuskel kavereil, anteeks, sil yhel kaveril naapurtalosta. Kylhä nuo sensuuria koit viritel mun innostukse ja himoje taltuttamiseks mut ku on kato miehisel miehel kunnol kynä hallus ja sit tiet vähint itse, et sil ei voi kuk mittää, mä kyl laita kampoihi kaikil hattutädeil ja näytän niil et o iha turha tul koittaa. Kaupungis tul myös jottai kirjastoi vastaa, mut emmä niist välttän, aika tyls tekstii ku ei siit oike mitää ymmärtän. Tunt et noi ei ymmär elämäst mittää ja kirjottel kaikke turhaa, ku siis oha elämä tarkotus se et laitetaa takaapäi ja sovitetaa sormee ain välil etupuolelt häpyyki koiteltaes et ei jäis iha nii ykspualine vaikutelm tuost kanskäymisest. Siihe touhuu o paree hakee väh ideoo myös kaik seks ja sit noist toimintafilmeist. Ei oike ymmär et miks mist muusta pit välittää, iha akkoje hömpötyks, paits jos akat o mukan touhus ja saa sormet useempaa. Min oli komee kolli ku pist silitet farkut jalkaa ja men korkeen tuol kadul kattele emäntii. Se aiheut vähä ongelmaa ku noin tuo pers ja maha levii eri suuntii vanhemmite, sivuprofiilis ei oikee voi kumpaak vetää sisää. Perstä enempi, et ei kukaa luul et tuonne voi tul tekee tuttavuut. No tuo sillon emänt vähä lait hanttii, ol myös sekstouhuis herännyt mut en mine ota strapparii inee, kattoo mielum kun ne tekee sit keskenää. Mut emmin siit välittän, unohdi melk nopeest, kosk mul ol paljo enemp fantasioit, sellasii hienoj joil ehk vois aut muita, siis niit jotk sopii siih muottii jok on mul tärkee. En oik ymmärtän laman aikan tuot työttömyyt, tunt et ne o vaa laiskoj eik ne oike osaa mit tehdä. Kaikelaise hulluj tuol pyöriiki, ei niist ota mit selvää, ei ne osaa san ees päivöö kaupas, ihan kaheleit, vaatteetki on polvis, mul on kainalois. Täs vuosie kulues viel vähemmä ymmärt noita, jotk ei oo vielkää ymmärtän, et iha turhia o kaik konkurssit ja irtisanomise, minul ol ain hommii ku oon halun, ei oo tarvin san ku et lepposa seurmies tarjol, lehtpalstoje ulkopuolel harvemmi on flaks käyn nii hyvi. Mut jatkuvast on naisiiki, ny ku tää intersnets o kaikkie lähettyvil. En oike ymmär mitä nä tääl keskustel, mul on iha vede pitäv tieto mite homma hoitu. Miks ihmees pit jottai persreikää katel, tiet jos se o emännä reikä, nii sehä o vaa nätti ja kielel mieluust koittasi. Kaiklaise "gay"touhu, niiku ne, sano, "gay"tohu, kai se men oikee, iha ihme menoo. Min kyl suosittele suurilt osin kunnon seks touhua kaikil.

flp 29.6.2012 19:38

Sotketko vielä kissat tähän lespo juttuun. Siis kissa kolmantena, on sul jutut.

Nyt menee liian pervoksi. Ei eläimiä saa hyväksikäyttää. Joku roti siel pohojoseski.

Kissanainen

Loikkaa: valikkoon, hakuun Kissanainen

Kustantamo DC Comics Ensiesiintyminen Batman #1 Luojat Bill Finger

Bob Kane Tiedot Oikea nimi Selina Kyle Status aktiivinen Pituus 170 cm Paino 58 kg Ryhmäsidokset Edelliset ryhmäsidokset Tunnetut henkilöllisyydet Kissa, Irena Dubrovna Tunnetut sukulaiset Tunnetut voimat huippunopeus ja ‑notkeus, yhdeksän henkeä

Kissanainen (engl. Catwoman), oikealta nimeltään Selina Kyle, on fiktiivinen rikollinen DC Comicin sarjakuvamaailmassa. Useimmiten hän on Batmanin vastustaja. Hänen ensiesiintymisensä oli Batman-lehden ensimmäisessä numerossa (nimellä Kissa), ja hänet loivat Bill Finger ja Bob Kane.

Vuonna 2009 Kissanainen oli listattu sijalle 11 IGN-sivuston laatimassa kautta aikain sata suurinta sarjakuvarikollista.[sup][1][/sup]
flp 29.6.2012 19:43
Tämä on poikaa ja täysin normimeinikiä, homoilu ei.
seagull 29.6.2012 22:35

Oma ikiaikainen ja suoraa copypastetustasi

totteleva löydöksesi Wikipedia toteaa seuraavasti "Homoseksuaalisuus tarkoittaa seksuaalista suuntautumista, jossa yksilön seksuaalinen kiinnostus ja/tai romanttiset tunteet kohdistuvat pelkästään tai ensisijaisesti hänen omaan sukupuoleensa. Naisten homoseksuaalisuutta kutsutaan myös lesboudeksi."

Sinun vihasi/inhosi ammuttiin noin kymmenettä kertaa alas. Sinä olet vähän kuin Chuck Norriksen ja John Miliuksen äpärälapsi sillä erotuksella, että pihalle keinohedelmöittämisen jälkeen puserrettu tuotos lobotoitiin välittömästi. Tyhmää ei sopisi kyllä yhtään enempää lyödä, mutta minä en olekaan suvaitsevainen ja oikeamielinen vammaisia lukuun ottamatta. Arvosi ovat kunnossa niin kauan, kun ne vain mahdollisimman laajalti kiertävät faktoja ja asettavat omat heikosti motivoidut sukupuoliroolikäsityksesi kaiken edelle. Et sinä täältä käsityksiäsi tukevaa miestukea löydä, teet vain itsestäsi jatkuvaa parodiaa ymmärtämättä sitä itse. Työni puolesta voin kertoa, että keski-ikäisissä, valkoisissa heteromiehissä riittää näitä hamaan syksyyn asti, mutta joko he eivät vain ole löytäneet intersnetsiä tai sitten heitä ei kiinnosta – heillä on parempaakin tekemistä. Ei huolta, et sinä tästäkään tekstistä mitään tule ymmärtämään, vaikka sen selittäisi tavuttamalla niin kuin lapselle. Koska tirkistelynhaluiset ihmiset haluavat leipää ja sirkushuveja edes jossain määrin, niin täten ennustan että vastauksesi kuuluu näin: "Mut maailma on niinnku siis poika on ja sit nainen mies eikun, ne on sillä toinen pippeli ja sit voi voi piiluun se pitäs laittaa, en kestä ihmettelin"
flp 30.6.2012 11:44

Ainut mitä tajusin koko sekavasta kirjoituksesta oli tämä kohta ja alla vastaus.

Koska tirkistelynhaluiset ihmiset haluavat leipää ja sirkushuveja edes jossain määrin,

Pelle Hermannin rekvisiittaan kuului myös näköpuhelin, ilmassa leijaileva käkättävä Kepakko ja kälkättävä lehmänkello kälkätin.

Ote: Wikipediasta.
flp 30.6.2012 14:54
Siin vaihees ku minä sitt pikkuhiljoo aloi pääsee kaupunkii koht, se ol varmaa siin jossai 80-luvul lopult ku kaik eläimet joko läht tai lopetettii. Alk elinkein hitus kärsii, ei oik voinu enää talikeida paskee ja luot vaa lehtii, pellol katsomine ei kauheest laajentan tuot tajuntaa. Aloi tajuu et muuallaki o elämää ja suures maailmas siin jossai kymmenise kilsa pääs kaik lähkioski videolaarit alk olee täys sitä korkkarii ja muut kiinnostav kamaa, väkivalt ja tissmatsku alko saa’a otet paremmi mu maailmankuvast. Tuol etumukses kyti melkone pommi pitk aikaa, ei sit oikee saa ammuttuu tyhjäks naveta nurkal. Tajus sillo et eihä täst tuu mitää jos ei saa kunnol väännet mällii pitki kylä raittej ja kehuskel kavereil, anteeks, sil yhel kaveril naapurtalosta. Kylhä nuo sensuuria koit viritel mun innostukse ja himoje taltuttamiseks mut ku on kato miehisel miehel kunnol kynä hallus ja sit tiet vähint itse, et sil ei voi kuk mittää, mä kyl laita kampoihi kaikil hattutädeil ja näytän niil et o iha turha tul koittaa. Kaupungis tul myös jottai kirjastoi vastaa, mut emmä niist välttän, aika tyls tekstii ku ei siit oike mitää ymmärtän. Tunt et noi ei ymmär elämäst mittää ja kirjottel kaikke turhaa, ku siis oha elämä tarkotus se et laitetaa takaapäi ja sovitetaa sormee ain välil etupuolelt häpyyki koiteltaes et ei jäis iha nii ykspualine vaikutelm tuost kanskäymisest. Siihe touhuu o paree hakee väh ideoo myös kaik seks ja sit noist toimintafilmeist. Ei oike ymmär et miks mist muusta pit välittää, iha akkoje hömpötyks, paits jos akat o mukan touhus ja saa sormet useempaa. Min oli komee kolli ku pist silitet farkut jalkaa ja men korkeen tuol kadul kattele emäntii. Se aiheut vähä ongelmaa ku noin tuo pers ja maha levii eri suuntii vanhemmite, sivuprofiilis ei oikee voi kumpaak vetää sisää. Perstä enempi, et ei kukaa luul et tuonne voi tul tekee tuttavuut. No tuo sillon emänt vähä lait hanttii, ol myös sekstouhuis herännyt mut en mine ota strapparii inee, kattoo mielum kun ne tekee sit keskenää. Mut emmin siit välittän, unohdi melk nopeest, kosk mul ol paljo enemp fantasioit, sellasii hienoj joil ehk vois aut muita, siis niit jotk sopii siih muottii jok on mul tärkee. En oik ymmärtän laman aikan tuot työttömyyt, tunt et ne o vaa laiskoj eik ne oike osaa mit tehdä. Kaikelaise hulluj tuol pyöriiki, ei niist ota mit selvää, ei ne osaa san ees päivöö kaupas, ihan kaheleit, vaatteetki on polvis, mul on kainalois. Täs vuosie kulues viel vähemmä ymmärt noita, jotk ei oo vielkää ymmärtän, et iha turhia o kaik konkurssit ja irtisanomise, minul ol ain hommii ku oon halun, ei oo tarvin san ku et lepposa seurmies tarjol, lehtpalstoje ulkopuolel harvemmi on flaks käyn nii hyvi. Mut jatkuvast on naisiiki, ny ku tää intersnets o kaikkie lähettyvil. En oike ymmär mitä nä tääl keskustel, mul on iha vede pitäv tieto mite homma hoitu. Miks ihmees pit jottai persreikää katel, tiet jos se o emännä reikä, nii sehä o vaa nätti ja kielel mieluust koittasi. Kaiklaise "gay"touhu, niiku ne, sano, "gay"tohu, kai se men oikee, iha ihme menoo. Min kyl suosittele suurilt osin kunnon seks touhua kaikil.

Vaikka en saa selvää tekstistä niin jos nyt olet Elitisti avustaja niin voi tuo oikoluku viedä aikaa, toivottavasti opit kirjoittamaan niin saatat päästä ihan toimittajaksi asti.
ttt 30.6.2012 15:40

flp, mies joka todellakin tunnetaan oikeinkirjoituksesta.

rofl.gif Ei ole, todellakaan paras tyyppi kuittailemaan

kenenkään oikoluvusta, eikä mistään muustakaan lukemiseen tai kirjottamiseen liittyvistä asioista.
flp 30.6.2012 16:48
flp, mies joka todellakin tunnetaan oikeinkirjoituksesta. rofl.gif Ei ole, todellakaan paras tyyppi kuittailemaan

kenenkään oikoluvusta, eikä mistään muustakaan lukemiseen tai kirjottamiseen liittyvistä asioista.

Hahaa mutta mulla onkin diagnosoitu kirjoitushäiriö kuten monella muullakin ammattikirjailijalla ja toiseksi ei se GR aikainen kirjoitus nyt noin huonoa ollut. rofl.gif
seagull 30.6.2012 17:24

Veikkasin lukihäiriötä, kesti yllättävän kauan että kerroit jotain itse. Nyt kun et ole enää täydellinen ihminen, niin sinulle voi vittuilla vielä vapaammin.

flp 30.6.2012 17:59
Veikkasin lukihäiriötä, kesti yllättävän kauan että kerroit jotain itse. Nyt kun et ole enää täydellinen ihminen, niin sinulle voi vittuilla vielä vapaammin.

Idiootti, olen sen kertonut jo kymmeniäkertoja ja mulle voit vittuilla niin paljonko haluat rofl.gif

Kannattaa sinunkin myöntää kirjoitushäiriö ja tulla samalla kaapista ulos.