JPJ71 (3.8.2017 14:37)
Venus in fur(2013) jatkaa samoilla yhden tilan linjoilla.Finnkinon poikien mukaan kyseessä oli niin paska elokuva että sitä ei kannattanut tuoda teattereihin ollenkaan
Poikaahan on toki monenlaista, mutta luulenpa, että "Finnkinon pojilla" on tätä nykyä melkoisen huono kaiku elokuvaa arvostavien keskuudessa.