Tetsuo 3 ja Top Of The Heap päällekkäin.
Night Visions Maximum Halloween 3009
Ai saatana, näyttää hyvältä tuleva rykäisy. H/C-sarjakortti tulee hankittua vaikka lahtaamalla.
Tallaiset festarit kun mina en ole maisemissa. Kylla nyt vituttaa
Tetsuo kolmesta löytää varsin paljon pettyneitä arvioita jos jaksaa vaan googlailla; esim. "tetsuo venice" haulla löytyi tämmönen
Brace yourself for disappointment. As painful as it is to say, Shinya Tsukamoto's Tetsuo The Bulletman is far indeed from being the triumphant return to the iconic world that created a rabid cult around Tsukamoto. Worse than that, not only does this latest incarnation of Tetsuo fail to live up to his predecessors but he also represents the first, one hundred percent, abject failure of Tsukamoto's career.
http://twitchfilm.net/reviews/2009/09/veni...-man-review.php
Vampire Girl vs. Frankenstein Girl.
Yhdistelmä digi ja maxim 2... uskaltaiskohan sitä ottaa riskin?
Harmittaa ettei pääse tsekkaamaan Tetsuota. Tai ehkä jos Juliette Lewis aloittaa soittamaan ajallaan ja/tai vetää todella lyhyen keikan...
No, ainakin Yön saalistajat pitää käydä tsekkaamassa.
Tetsuon olisin halunnut nähdä, mutta ikävästi aikaiset duuniin heräämiseni eliminoivat mahdollisuuden käydä torstaina klo 23 alkavassa leffassa.
Muuten erittäin asiallista settiä!
Vampire Girl vs. Frankenstein Girl.
Yhdistelmä digi ja maxim 2... uskaltaiskohan sitä ottaa riskin?
Kyllä monet R&A-leffat näytti myös Maxim 2:ssa oikein hyviltä videotykillä, esim. 9to5: Days in Porn. En itse nähnyt yhtään tykillä 1-salissa, joten vaikea sanoa onko noissa nyt sitten eroa.
Argh.. mukana on supermielenkiintoisen oloisia uusia leffoja, mutta niiden näkeminen onkin vaikeaa.
Erityisen mahdottomaksi on tehty Hanuman – The White Monkeyn näkeminen. Yön saalistajat on toki nähty, mutta ei todellakaan tällaisissa puitteissa, ja toisen näytöksen aikaan taas menee Nightmare...
Äärimielenkiintoiselta vaikuttava The Road on myös laitettu inhaan slottiin kilpailemaan (ja häviämään) Francon Draculalle... olikos The Road tulossa teatteriin? The Box on tulossa Finnkinolta, vaikka todella paljon himottaisi nähdä se nyt tuoreeltaan niin ehkä annan zäänssin Until the Light Takes Us:lle.
Sitten on vielä tämä Sniper vs. Deshent 2 vs. Human Centipede kolmiodraama, joka näillä näkymin päätyy Dechenten ja Human Centipeden näkemiseen ja Sniperin skippaamiseen.. ellei joku nyt tule kertomaan jotain mullistavaa tietoa leffojen laatuun ja teatterinäytöksiin liittyen.
Niin ja jotain Tetsuo III:sta ei todellakaan skipata vaikka arvostelijat sanoisivat mitä, joten lopettakaapa latistamasta tunnelmaa jollain arvosteluilla.
Vampire Girl vs. Frankenstein Girl = riski kannattaa ottaa.
Äärimielenkiintoiselta vaikuttava The Road on myös laitettu inhaan slottiin kilpailemaan (ja häviämään) Francon Draculalle... olikos The Road tulossa teatteriin? The Box on tulossa Finnkinolta, vaikka todella paljon himottaisi nähdä se nyt tuoreeltaan niin ehkä annan zäänssin Until the Light Takes Us:lle.
Sitten on vielä tämä Sniper vs. Deshent 2 vs. Human Centipede kolmiodraama, joka näillä näkymin päätyy Dechenten ja Human Centipeden näkemiseen ja Sniperin skippaamiseen.. ellei joku nyt tule kertomaan jotain mullistavaa tietoa leffojen laatuun ja teatterinäytöksiin liittyen.
Jos jotain merkkaa, niin Human Centipede tulee digi-betalta. Leffa kyllä vaikuttaa kiinnostavalta, ja on kuulemma aika
The Road on tulossa teattereihin, ehkä Jouluna.
Tetsuo kolmonen näkyisi myös olevan digibeta, joten oma valinta taitaa kallistua Top of the Heapin uusintaan...
Tetsuo kolmonen on kuvattu jossain digiformaatissa. En usko että 35mm on sille yhtään suotuisampi muoto.
Näin arvelinkin, mutta videoita voi katsoa kotonakin ja edelliset Tsukamotot ovat toimineet mulle videolta hyvin, Top of the Heapissa yleisön läsnäolo on kenties tärkeämpää.