Thai-action

drake2j 14.4.2010 22:19
theremin ( 14.4.2010 19:17)
arviosta tuli vain mieleen ettei arvostelija täysin arvosta koko genreä ylipäätään (voin toki olla väärässä, en nyt juuri ehtinyt tarkistamaan mitä kaikkia elokuvia olet Elitistiin arvioinut).


Olisi kannattanut tarkistaa, sillä melko totaalisen metsään meni tämä arvostusarvuuttelusi. Nimen omaan Tatuhan meillä on lähes kaikki kamppailulajielokuvat arvostellut.



theremin ( 14.4.2010 19:17)
Kommenttiosion keskusteluja on tullut kyllä seurattua, välillä vaan harmittaa anonyymien enemmistö (ei ole vertailupohjaa foorumilta tuttuihin nimimerkkeihin).


Anonyyminä kommentointi otettiin kokeilumielessä käyttöön aivan hiljattain, ja näyttäisi ettei siitä ole tarve luopua, koska se on kuitenkin lisännyt kommentointiaktiivisuutta merkittävästi, ja osa viesteistä on jopa ihan asiallisia. Toki itseänikin harmistuttaa se, ettei uskalleta edes nimimerkin takaa laukoa mielipiteitä, saati oman nimen.
theremin 15.4.2010 00:19
Jetro Suni ( 14.4.2010 22:19)
theremin ( 14.4.2010 19:17)
arviosta tuli vain mieleen ettei arvostelija täysin arvosta koko genreä ylipäätään (voin toki olla väärässä, en nyt juuri ehtinyt tarkistamaan mitä kaikkia elokuvia olet Elitistiin arvioinut).


Olisi kannattanut tarkistaa, sillä melko totaalisen metsään meni tämä arvostusarvuuttelusi. Nimen omaan Tatuhan meillä on lähes kaikki kamppailulajielokuvat arvostellut.




Niin. Näinhän minä asian myönsinkin.
Shocky 15.4.2010 10:56
theremin ( 15.4.2010 00:19)
Jetro Suni ( 14.4.2010 22:19)
theremin ( 14.4.2010 19:17)
arviosta tuli vain mieleen ettei arvostelija täysin arvosta koko genreä ylipäätään (voin toki olla väärässä, en nyt juuri ehtinyt tarkistamaan mitä kaikkia elokuvia olet Elitistiin arvioinut).


Olisi kannattanut tarkistaa, sillä melko totaalisen metsään meni tämä arvostusarvuuttelusi. Nimen omaan Tatuhan meillä on lähes kaikki kamppailulajielokuvat arvostellut.




Niin. Näinhän minä asian myönsinkin.




On tässä vielä yksi aspekti, nimittäin rasismi! Olen miettinyt, että mikä saa noinkin kokeneen kamppailulajielokuvien arvostelijan menemään näin pahasti metsään (arvioi TYG & Ong-Bak molemmat "korkeintaan **"), ja nyt tajusin: Honkkari-spesialisti ei voisi ikinä hyväksyä, että thaikut ovat tehneet maailman kaksi parasta mättöleffaa. Tony Jaata hän nimittää frenologis-rasistisesti "litteäpäiseksi inisijäksi".



En silti lähtisi vaatimaan second opinion ‑arvosteluja Elitistiin, löytyisi varmasti paljon räikeitä kiistanalaisuuksia, esim. Ilja Rautsin Martyrs *½ (kas kas, myös TP on antanut tälle *½). Noiden analysoiminen olisi loputon suo, ja luullakseni nykyisellä systeemillä leffasta kiinnostuneet lopulta huomaavat että hei, täällähän on lisää tähtiä. Tämän tueksi voisi arvosanojen viereen koodata jonkun varoitusbadgen, mikä ilmestyisi jos arvostelijan tähditys poikkeaa radikaalisti muun toimituksen tähdistä.



theremin 15.4.2010 12:07

Kyllä, näin juuri. Ja jos mitenkään mahdollista, olisi kiva jos joku (toimituksen jäsen?) myös pitäisi kädestä kiinni kun luetaan negatiivisia arvioita.

Hung Fist 31.5.2010 03:14

Tony Jaa ratsasti elefantilla luostariin ja ryhtyi munkiksi, lopetti elokuvabisneksen.



http://twitchfilm.net/news/2010/05/ong-bak-star-tony-jaa-joins-the-monkhood.php
Matti Erholtz 31.5.2010 18:27
Hung Fist ( 31.5.2010 03:14)
Tony Jaa ratsasti elefantilla luostariin ja ryhtyi munkiksi, lopetti elokuvabisneksen.

http://twitchfilm.net/news/2010/05/ong-bak-star-tony-jaa-joins-the-monkhood.php


No nyt ymmärrän miksi Ong Bak 2 oli niin paska... Mutta tsemppiä Tonylle, älä vielä luovuta, vaan oivalla se perustotuus että olet huono ohjaaja vaikka oletkin ihan helvetin hyvä martial artisti!
Hung Fist 22.3.2014 09:21

Dolph Lundgren + Tony Jaa + Ron Pearlman + Michael Jai White + Cary-Hiroyuki Tagawa = Skin Trade



http://youtu.be/QrxhWwqVcrs


Tulossa joskus tänä vuonna. Ohjaajana thaimaalainen Ekachai Uekrongtham.

boyka 22.3.2014 17:16

Odottelen ebaysta tilattua tom yum goong#2 mutta ong bak 3 on niin paska ettei voi oikein sanoin kuvailla. Ykkönen oli sentään hyvä ja kakkonenkin menetteli. TYG1 on kyllä helvetin kova juttu...



arrr



Edit:profiilikuva muuten otettu elefantin selästä thaimaassa.

Hung Fist 13.3.2015 13:51

https://www.youtube.com/watch?v=mFJOfTk_gAY



traileri vaikuttaa hieman spoilaavalta. Jos haluaa välttää turhan suurta spoilatumista, niin kannataa ehkä katsoa ainoastaan kohdasta 0:59 eteenpäin