14.4.2010 22:19
arviosta tuli vain mieleen ettei arvostelija täysin arvosta koko genreä ylipäätään (voin toki olla väärässä, en nyt juuri ehtinyt tarkistamaan mitä kaikkia elokuvia olet Elitistiin arvioinut).
Olisi kannattanut tarkistaa, sillä melko totaalisen metsään meni tämä arvostusarvuuttelusi. Nimen omaan Tatuhan meillä on lähes kaikki kamppailulajielokuvat arvostellut.
Kommenttiosion keskusteluja on tullut kyllä seurattua, välillä vaan harmittaa anonyymien enemmistö (ei ole vertailupohjaa foorumilta tuttuihin nimimerkkeihin).
Anonyyminä kommentointi otettiin kokeilumielessä käyttöön aivan hiljattain, ja näyttäisi ettei siitä ole tarve luopua, koska se on kuitenkin lisännyt kommentointiaktiivisuutta merkittävästi, ja osa viesteistä on jopa ihan asiallisia. Toki itseänikin harmistuttaa se, ettei uskalleta edes nimimerkin takaa laukoa mielipiteitä, saati oman nimen.