20.9.2009 21:45
Nautin tästä kyllä kohtalaisesti. TYG:ssa oli stuntit ja matsit vedetty sen verran kaakkoon, että oli ihan OK että tällä kertaa haettiin tehoja brutaalista viidakkopoikatoiminnasta. Leffan nimi olisi toki vounut olla jotain ihan muuta. Krokotiilikuoppa ja bandiittien verinen hyökkäys asettivat riman sopivalle korkeudelle ja vain takaumissa homma muuttui todella tylsäksi. Hyvää perustoimintaa oli riittävästi mutta leuatloksauttavia muuveja oli tasan yksi ja sekin oli pitkälti elefanttiystävän ansiota. Kyseinen otos oli kyllä sen verran henkeäsalpaava, että kun hyppy lähti hidastettuna, aika tuntui pysähtyvän, ja olin loppuun asti varma että tässä tulee kyllä joku leikkaus tms. feidaus mut ei.![]()
7/10
Olihan tää selkeästi parempi kuin ykkönen. Ärsyttävä-Lättänaama ei tällä kertaa ollut niin ärsyttävä ja noi elefantit, krokotiilit sun muut eläimet/eläinhahmot olivat todella hienoja. Diggasin myös noista MMA-otteista, aseista sun muusta extrasta, vaikka kieltämättä näiden kustannuksella monotus ei ollut ihan niin kiihkeää kuin ykkösessä.
edit: Jaa-joo. Ja tässähän oli Sorapong Shatree!