R&A-ministeriö tsekkasi Berliinissä OB2:n ja mielipiteet jakautuivat.
Paha mennä vielä syksystä sanomaan.. ehkä?
Oivaa karkkia silmälle.. joskin selkeä kolmososan petaaminen tökki meikällä.
Saman genren leffoista Fireball on mielestäni kiinnostavampi visuaalisesti.