4.1.2009 16:34
Vuosi tuli aloitettua Seagalin
On Deadly Ground (***½) leffalla, mikä osoittautui yleistä mainettaan paremmaksi. En tiedä johtuiko pienestä humalasta vai odotusten alhaisuudesta mutta iski ihan kivasti.