Kosmos: Kadonnutta aikaa etsimässä

Spaddu 19.2.2004 17:55
Tässä on kyllä teillä rakkaat alkuihmiset sellainen ongelma, etten sammu koskaan.

Entä toi sun kuva?
Ilja Rautsi 20.2.2004 01:36

Tohkan havainnot toukohousujen epäilyttävistä heinäpuuhista viittaavat tavallista läheisempää veljeilyyn vihollisen kanssa. Antti, mitä sitä on tullut tehtyä?

Antti Tohka 20.2.2004 09:56
Spaddu (19.2.2004 16:56)
Tässä on kyllä teillä rakkaat alkuihmiset sellainen ongelma, etten sammu koskaan.

Entä toi sun kuva?

Et pysty todistamaan mitään. Olin nukkumassa ja kuva on sitä paitsi vaihtunut (tosin, nyt siellä ei taida olla enää mitään kuvaa jostain syystä).

Iljalle sellainen vastaus, että osa asioista kuuluu yleissivistykseen. Näitä ovat mm. toukohousujen, heinän ja Napakympin pyhä kolmiyhteys.
Antti Näyhä 20.2.2004 11:33
Disco Studd (16.2.2004 18:25)
Olisiko muuten vähän hauskaa, jos me muutkin olisimme saman näköisiä kuin avatar-hahmomme?

Mää ainakin olen.
MiR 20.2.2004 11:38
Antti Näyhä (20.2.2004 12:34)
Olisiko muuten vähän hauskaa, jos me muutkin olisimme saman näköisiä kuin avatar-hahmomme?

Mää ainakin olen.

Jos myös Rikhard näyttää aivan avatariltaan saa tuo suunniteltu kokoontumisajo helposti uusia 'dramaattisia' piirteitä ninja.gif
Korson Antti 20.2.2004 12:24

meno voi pahimmillaan yltyä yhtä hurjaksi kuin Station Agentin junaklubin filmi-illassa

Rikhard 20.2.2004 14:14
MikaR (20.2.2004 11:39)
Antti Näyhä (20.2.2004 12:34)

Mää ainakin olen.

Jos myös Rikhard näyttää aivan avatariltaan saa tuo suunniteltu kokoontumisajo helposti uusia 'dramaattisia' piirteitä ninja.gif

Osan 7 vaurioita (muistaakseni) vastaava maskireplika on tuolla muuttolaatikoissa, mutta sitä olen käyttänyt vain yhtenä Halloweeninä ja parin salibandyturnauksen finaaleissa. Finaaleissa oli panssarin päällä isäni vanha musta repaleinen haalari joten ainakin lievää yhdennäköisyyttä löytyy. Tosin taidan olla (198 senttisenä) hieman Hodderia lyhyempi.

Ja minullahan on tuolla autotallissa varastoituna noita perittyjä "instrumentteja", eli (todella) vanhaa pokasahaa, juurikaskuokkaa, perunakuokkaa, talikkoa ja jos jonkinnäköistä trimmeriä ja porakoneeseen liitettävää sirkkeliä. Tarvitsee vain muistaa tulla kokoontumisajoon muutama tunti myöhässä.

jukalle: En taida uskaltaa ihan vielä luopua traktoreistani, koska isukki on haaveillut ostavansa jostain maata vanhoille päivilleen ja jos sopiva pläntti löytyy voin myydä sille könttänä vehkeet heinäntekoon. Jos myyn traktorit tuolta liiteristä viikkoa ennen kevätkylvöjä, niin voi olla että jään perinnöttömäksi, jollen ole vielä jäänyt. smile.gif