Kosmos: Kadonnutta aikaa etsimässä

jukkasil 18.2.2004 18:25

Joo, kyllä se käy.

kongon oskari 19.2.2004 10:28

Jos pääkaupunkiseudulla pysytään, multakin vois löytyy tarvittaessa jokunen projektori ja muutama outo filmikela....

Humphrey Bogart 19.2.2004 13:13
kongon oskari (19.2.2004 11:29)
Jos pääkaupunkiseudulla pysytään, multakin vois löytyy tarvittaessa jokunen projektori ja muutama outo filmikela....

Tohkahan nyt ei ainakaan mihinkään landelle pääkaupunkiseudulta varmaan lähde. Auta armias, toukohousuja joka puolella.
Antti Tohka 19.2.2004 13:23
Humphrey Bogart (19.2.2004 12:14)
kongon oskari (19.2.2004 11:29)

Tohkahan nyt ei ainakaan mihinkään landelle pääkaupunkiseudulta varmaan lähde. Auta armias, toukohousuja joka puolella.

Allekirjoitan tämän täysin. Ilta olisi siinä vaiheessa pilalla, kun Bogie tulisi turunmurteella antamaan jotain kylvövinkkejä. Puolet heeboista saapuisi baariin traktorilla ja yrittäisi iskeä 14 vuotiaita serkkujansa (tai jotain muita alaikäisiä lähisukulaisiansa). Tämän lisäksi, Bogie rupeaisi jokaisen onnistuneen Guru-vastaukseen jälkeen laulamaan hunajata, hunajata.
Martin 19.2.2004 13:36
laugh.gif

Kiitos Antti, täällä onkin ollut tylsää pidemmän aikaa.
Humphrey Bogart 19.2.2004 14:18

Mutta mä voin antaa Tohkalle tervetuliaslahjaksi, edellyttäen Tohkan uskaltautuvan landelle, Hankkija-lippiksen ja vaikka Jussi-paidan niin Anttikin sulautuu jouhevasti toukohousujen ja traktorien keskelle.

Oikeiden vastausten jälkeen laulaisin tietysti pesäpallovakiota Dadirlandaata (vai miten se menee?)
Romero 19.2.2004 15:02

Odottakaa että Tohka sammuu ja pukekaa se sitten lantsareihin ja paskaisiin haalareihin, siinä sitä on kauhun hetkiä riittämiin.

Antti Tohka 19.2.2004 15:21
Romero (19.2.2004 14:03)
Odottakaa että Tohka sammuu ja pukekaa se sitten lantsareihin ja paskaisiin haalareihin, siinä sitä on kauhun hetkiä riittämiin.

Tässä on kyllä teillä rakkaat alkuihmiset sellainen ongelma, etten sammu koskaan. Mutta kieltämättä visiosi saa puistatuksia aikaan. Sitten voisitte ottaa musta valokuvia, kun ajatte traktorilla pillurallia kirkonkylän snägärin ympäri minä peräkärryssä nukkuen. Aamulla voisitte vielä pistää jonkun karjakon soittamaan mulle jä kyselemään, että "mittöö sie aiot niien meijän häidön suhtehen?", tms..

Huh, ei pitäisi antaa tuollaisia vinkkejä. Saattaa vielä löytyä edestäpäin.
Romero 19.2.2004 15:56
Antti Tohka (19.2.2004 15:22)
Tässä on kyllä teillä rakkaat alkuihmiset sellainen ongelma, etten sammu koskaan.

Uskoisin että tuokin saadaan kyllä järjestettyä.

Antti Tohka (19.2.2004 15:22)
Huh, ei pitäisi antaa tuollaisia vinkkejä. Saattaa vielä löytyä edestäpäin.

Saahan jokainen toki itsekin oman kuoppansa kaivaa cool.gif

Unohdit muuten mainita että peräkärryssä täytyy tietenkin olla myös heiniä.
Rikhard 19.2.2004 16:00

Minä voin tuoda Traktorin ja Peräkärryt.

Kaikkea sitä ihminen voi isoisältään periäkin. 2 Traktoria, 2 Peräkärryä ja sekalaista maatalouskonetta mitä en tunnista enää 1900-luvulla käytetyiksi. biggrin.gif

Edit: Ja itse aiheesta sen verran että dokumentti sai kyllä meikäläisen entistä kiinnostuneemmaksi vaikka vaihtamaan toisen traktorin kaitafilmikameraan.
Antti Tohka 19.2.2004 16:11
Romero (19.2.2004 14:57)
Unohdit muuten mainita että peräkärryssä täytyy tietenkin olla myös heiniä.

Pidin sitä itsestään selvyytenä. Olen huomannut, että toukohousut tunkevat niitä heiniä joka vitun paikkaan. On heinää pehmikkeenä sen Hankkija- lippiksen alla, farmaripöksyjen taskussa (jos pitää mennä paskalle kesken perunankaivuun, niin noihin voi pyyhkiä perseen ja jättää perunamaalle lannoitteeksi), saappaissa lämmikkeenä, tv:n päällä Kari Salmelaisen kuvan vieressä (tämän funktiota en tiedä). Nussiakin pitää jossain vitun ladossa, varmaan niiden heinien vuoksi.

OK, nyt lopetetaan tämä fantasiointi.
Bad Rain 19.2.2004 16:26

Helvetin rumien Jussi-paitojen kuosi on kuulemma alunperin Turkista kotoisin.

Pesäpallopelin jälkeen sitten Döner-kebabille
Romero 19.2.2004 16:41
Antti Tohka (19.2.2004 16:12)
OK, nyt lopetetaan tämä fantasiointi.

Että oikein fantasiointi? No nythän se selvisi miksi niin mielelläsi tästä aiheesta vaahtoatkin thumbsup.gif
jukkasil 19.2.2004 16:45
Rikhard (19.2.2004 17:01)
Minä voin tuoda Traktorin ja Peräkärryt.

Kaikkea sitä ihminen voi isoisältään periäkin. 2 Traktoria, 2 Peräkärryä ja sekalaista maatalouskonetta mitä en tunnista enää 1900-luvulla käytetyiksi.  biggrin.gif

Edit: Ja itse aiheesta sen verran että dokumentti sai kyllä meikäläisen entistä kiinnostuneemmaksi vaikka vaihtamaan toisen traktorin kaitafilmikameraan.

Hei, meillä olisi käyttöä traktorille! Joko heti tehdään vaihtokaupat?

Töihin Saloon kaitiskamera kainalossa ja kotiin illalla traktorilla ...

Meiltä löytyy myös noita hevosvetoisia ihmelaitteita, minä kun olen kaupungissa suurimman osan elämääni asunut, niin enpä niistä mitään tajua.
jukkasil 19.2.2004 16:54
Bad Rain (19.2.2004 17:27)
Helvetin rumien Jussi-paitojen kuosi on kuulemma alunperin Turkista kotoisin.

Pesäpallopelin jälkeen sitten Döner-kebabille

Jep, jep. Multa löytyy Mailajussien lippalakki kultaiselta 70-luvultakin jostain varaston nurkasta, sellainen monivärinen, missä on helvetin pitkä lippaosa. Sain sen äitini serkulta, joka pelasi 15 suomenmestaruussarjassa ko. joukkueessa.

Ja äidin isäni on voittanut pesäpallon Suomenmestaruuden Ilmajoen kisailijoissa 30-luvulla (äijä oli totaali juoppo ja kuolikin kännissä kuin käki jo 60-luvulla). Kaikenlisäksi itse allekirjoittanutkin on pelannut oikein piirisarjassa pesäpalloa 80-luvun alussa (teininä aikuisten miesten joukossa, onneksi keksin, että elämässä voi tehdä muutakin kuin pelata pesistä), eli pistäkääpäs paremmaksi!