18.2.2004 18:25
Joo, kyllä se käy.
Joo, kyllä se käy.
Jos pääkaupunkiseudulla pysytään, multakin vois löytyy tarvittaessa jokunen projektori ja muutama outo filmikela....
kongon oskari (19.2.2004 11:29)Jos pääkaupunkiseudulla pysytään, multakin vois löytyy tarvittaessa jokunen projektori ja muutama outo filmikela....
Humphrey Bogart (19.2.2004 12:14)kongon oskari (19.2.2004 11:29)Jos pääkaupunkiseudulla pysytään, multakin vois löytyy tarvittaessa jokunen projektori ja muutama outo filmikela....
Tohkahan nyt ei ainakaan mihinkään landelle pääkaupunkiseudulta varmaan lähde. Auta armias, toukohousuja joka puolella.
Mutta mä voin antaa Tohkalle tervetuliaslahjaksi, edellyttäen Tohkan uskaltautuvan landelle, Hankkija-lippiksen ja vaikka Jussi-paidan niin Anttikin sulautuu jouhevasti toukohousujen ja traktorien keskelle.
Odottakaa että Tohka sammuu ja pukekaa se sitten lantsareihin ja paskaisiin haalareihin, siinä sitä on kauhun hetkiä riittämiin.
Romero (19.2.2004 14:03)Odottakaa että Tohka sammuu ja pukekaa se sitten lantsareihin ja paskaisiin haalareihin, siinä sitä on kauhun hetkiä riittämiin.
Antti Tohka (19.2.2004 15:22)Tässä on kyllä teillä rakkaat alkuihmiset sellainen ongelma, etten sammu koskaan.
Antti Tohka (19.2.2004 15:22)Huh, ei pitäisi antaa tuollaisia vinkkejä. Saattaa vielä löytyä edestäpäin.
Minä voin tuoda Traktorin ja Peräkärryt.
Romero (19.2.2004 14:57)Unohdit muuten mainita että peräkärryssä täytyy tietenkin olla myös heiniä.
Helvetin rumien Jussi-paitojen kuosi on kuulemma alunperin Turkista kotoisin.
Antti Tohka (19.2.2004 16:12)OK, nyt lopetetaan tämä fantasiointi.
Rikhard (19.2.2004 17:01)Minä voin tuoda Traktorin ja Peräkärryt.
Kaikkea sitä ihminen voi isoisältään periäkin. 2 Traktoria, 2 Peräkärryä ja sekalaista maatalouskonetta mitä en tunnista enää 1900-luvulla käytetyiksi.
Edit: Ja itse aiheesta sen verran että dokumentti sai kyllä meikäläisen entistä kiinnostuneemmaksi vaikka vaihtamaan toisen traktorin kaitafilmikameraan.
Bad Rain (19.2.2004 17:27)Helvetin rumien Jussi-paitojen kuosi on kuulemma alunperin Turkista kotoisin.
Pesäpallopelin jälkeen sitten Döner-kebabille