7.6.2008 13:34
FIx- hintabörsen
7.6.2008 13:46
Tapauskohtaista, mutta jos kyseessä on kasetti jota olen etsinyt kauan niin pelkkä kasettikin käy. Eikä kopiokannestakaan ole haittaa, tietääpähän mitä kotelossa on.
Esim Bell of Hell oli kasetti joka suorastaan väisteli minua, joten kansipaperiton yksilö kelpasi hyvin.
Kun taas vihdoin viimein sain värikopiokannet, niin ne olikin vääränlaiset, dvd-r:lle printattu. Ja ne tulivat sentään postitse englannista saakka.
Tässä kasetissa on jotain mystistä.
7.6.2008 14:07
Tapauskohtaista, mutta jos kyseessä on kasetti jota olen etsinyt kauan niin pelkkä kasettikin käy. Eikä kopiokannestakaan ole haittaa, tietääpähän mitä kotelossa on.
No käy se pelkkä kasettikin, mutta arvo on mulle jotain ihan muuta silloin. Kyllä ihan mielelläni otin eurolla talteen Liquid skyn Fixin ilman kanttakin muinoin, mutta ei siitä esim. kymppiä olisi maksanut. Ja toki sitten taas se kopiokansi on parempi siinä kuin ei mitään sitten. Hyvää kopsuahan nyt ei oikein huomaakaan, jos ei tarkkaan tiiraa tai tiedä, mutta kuten Haavistolla se vituttaa itseä niin paljon ettei sille hirveenä arvoa laita, huomasi sitä joku muu tai ei.
10.6.2008 16:39
Kopsukannet vituttaa aina, mutta onneksi niidenkin laadukkuus on noussut. Elitisteille oma offset ja sitten vain metsästämään filkkoja. Jostain kumman syystä olen mieltynyt hieman revenneisiin kansipapereihin mihin jokin rähmäkäpälä on sitten korjaillut "vahinkoa" huopakynällä tai vastaavalla. Tarkoitan siis sellaisia irrotettujen hintalappujen/tarrojen kohtia missä on ollut tekstiä tai kuvaa.
10.6.2008 17:21