27.11.2006 04:01
Manhandlersista maksoin paikallisessa aikoinaan 20 mk ja crazygoaboy otti kyseisen nauhan ilomielin vastaan 200 mk:lla...
Manhandlersista maksoin paikallisessa aikoinaan 20 mk ja crazygoaboy otti kyseisen nauhan ilomielin vastaan 200 mk:lla...
Karvat 21 euroa huuto.netissä. Harvinainenhan toi on ja ollut useammallkin foorumistilla aiemmin haussa.
Huuto.netiä kun selaa niin huomaa sen vhs-puolen karmean alennustilan, kauhuosastossa 366 kohdetta joista kahdeksassa on huutoja, komediapuolella 832 kohteessa 15 huutoa. Surullista..
Huuto.netiä kun selaa niin huomaa sen vhs-puolen karmean alennustilan, kauhuosastossa 366 kohdetta joista kahdeksassa on huutoja, komediapuolella 832 kohteessa 15 huutoa. Surullista..
Jep. Kyllä tietyin osin on siirrytty dvd-aikaan. Huutoja on osin vähän sen takia, että hyvää kasettia on tarjolla todella vähän. Suurin osa tuollakin pyörivistä on niitä samoja 90-luvun menestysleffojen myyntikasetteja, joita pyörii joka paikassa kasapäin. Eli alennustila on sekä osto että myyntipuolella.
Huuto.netin tutkiminen on kuin huonoilla kirpputoreilla käyminen – paljon paskaa selattavana mutta löytöjäkin voi tehdä silloin tällöin. Lähinnä ongelma on parin-kolmen euron kaseteista pyydetyt 5-6 euron postikulut. Ei nappaa.
Kaveri kyllä jo kerää Video Tradeakin. Pitäisi joskus oikein pyytää tätä ottamaan kuvia noista kokoelmistaan, että saisi vähän käsitystä niiden mittavuudesta.
Kaveri kyllä jo kerää Video Tradeakin. Pitäisi joskus oikein pyytää tätä ottamaan kuvia noista kokoelmistaan, että saisi vähän käsitystä niiden mittavuudesta.
Näistä kyllä sitten varmaan saa äkkiä aikamoisen rivin. Aika usein pyörii kirppareilla ym. Galleriastakin varmaan puuttuu nimikkeitä yhtä paljon kuin siellä on. Vissiin Esselten sivulafka.
Jos kultakansi Videotrageista puhutaan, niin huhut kertovat että itse Herra Sunilla olisi ainakin ollut näitä mittava kokoelma.
Video Trade (vs Trage) edustaa mulle just sellaista sisäsiistiä särmättömyyttä, joka valtasi markkinat 1980-luvun puolivälissä ja pilasi ilon koko vuokraamokulttuurista.
No siinä sarjassa ei montaa haastavaa nimikettä ole. Jostain syystä melkeinpä joku Taistelija on sarjan harvinaisimipia.
Video Trade (vs Trage) edustaa mulle just sellaista sisäsiistiä särmättömyyttä, joka valtasi markkinat 1980-luvun puolivälissä ja pilasi ilon koko vuokraamokulttuurista. Kieltämättä lafka levitti jotain Pelon sirpaleita ja muuta mukavaa tylsien kansien takana. Elio Petrin Epäilysten ulkopuolella oli pitkään hakusessa kunnes tajusin miten flegmaattisesta leffasta oikeasti on kysymys.
Video Trade (vs Trage) edustaa mulle just sellaista sisäsiistiä särmättömyyttä, joka valtasi markkinat 1980-luvun puolivälissä ja pilasi ilon koko vuokraamokulttuurista.
Juu, mainitaan vielä varmuudeksi, että tämä video trade juttu oli ihan huumoria johtuen tuosta typosta. Tuskinpa nämä kovin montaa innostaa, vaikka näköjään joku näitäkin sitten kerää, kun tarpeeksi hommaan sekoaa.
No siinä sarjassa ei montaa haastavaa nimikettä ole. Jostain syystä melkeinpä joku Taistelija on sarjan harvinaisimipia.
No sitten taannoin ostamani Taistelija, jossa oli sekä kulta- että valkokansi, vasta harvinainen versio onkinOstin tämän kyllä halvalla lähinnä siksi, että siinä oli firman komea kultakantinen paksu kotelo mukana.
Noinhan asia juuri on. Ei tule hyllyyn kyllä jäämään yhtäkään Showtimea, Warneria, Video Tradea, Esselteä tai vastaavaa, kunhan vain DVD-julkaisu suomitekstein ilmestyy. Tosin noissa Warnerin piiroskansissa on vielä jotain vetovoimaa.