FIx- hintabörsen

chachi 27.11.2006 04:01

Manhandlersista maksoin paikallisessa aikoinaan 20 mk ja crazygoaboy otti kyseisen nauhan ilomielin vastaan 200 mk:lla...

rolleyes.gif
Lazer 28.12.2006 20:38
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=43753687

Eräs foorumilainen lienee kuin Kantolan keksi.
Bitnik 23.1.2007 16:42

Karvat 21 euroa huuto.netissä. Harvinainenhan toi on ja ollut useammallkin foorumistilla aiemmin haussa.





Huuto.netiä kun selaa niin huomaa sen vhs-puolen karmean alennustilan, kauhuosastossa 366 kohdetta joista kahdeksassa on huutoja, komediapuolella 832 kohteessa 15 huutoa. Surullista..
Lazer 23.1.2007 16:58
Bitnik ( 23.1.2007 16:43)
Huuto.netiä kun selaa niin huomaa sen vhs-puolen karmean alennustilan, kauhuosastossa 366 kohdetta joista kahdeksassa on huutoja, komediapuolella 832 kohteessa 15 huutoa. Surullista..


Jep. Kyllä tietyin osin on siirrytty dvd-aikaan. Huutoja on osin vähän sen takia, että hyvää kasettia on tarjolla todella vähän. Suurin osa tuollakin pyörivistä on niitä samoja 90-luvun menestysleffojen myyntikasetteja, joita pyörii joka paikassa kasapäin. Eli alennustila on sekä osto että myyntipuolella.
Xialong 23.1.2007 17:54
Lazer ( 23.1.2007 16:59)
Bitnik ( 23.1.2007 16:43)
Huuto.netiä kun selaa niin huomaa sen vhs-puolen karmean alennustilan, kauhuosastossa 366 kohdetta joista kahdeksassa on huutoja, komediapuolella 832 kohteessa 15 huutoa. Surullista..


Jep. Kyllä tietyin osin on siirrytty dvd-aikaan. Huutoja on osin vähän sen takia, että hyvää kasettia on tarjolla todella vähän. Suurin osa tuollakin pyörivistä on niitä samoja 90-luvun menestysleffojen myyntikasetteja, joita pyörii joka paikassa kasapäin. Eli alennustila on sekä osto että myyntipuolella.






Samaa mieltä täälläkin. Jyvien erottamista akanoista helpottaisi helvetisti vaikkapa osasto Vuokrakasetit tuolla Huuto.netissä. Jos laittaisi pelkästään jonkun keräilykasetit osaston alkaisi joku urpo sinnekin tunkemaan jotain Blade Runnerin Director's cutia, Pulp Fictionia tai vastaavaa. Mutta sitten on tietysti näitäkin ihmisiä, jotka eivät edes tiedä minkä version omistavat, joten mene ja tiedä. Onhan tuon paskan seasta mukavaa aina välillä löytöjäkin tehdä. Viimeksi löysin Viking Videon Piilokameran vitosella + postit, kun vaivauduin selaamaan läpi koko aikuisviihdekasetti osaston.
Bitnik 23.1.2007 18:14

Huuto.netin tutkiminen on kuin huonoilla kirpputoreilla käyminen – paljon paskaa selattavana mutta löytöjäkin voi tehdä silloin tällöin. Lähinnä ongelma on parin-kolmen euron kaseteista pyydetyt 5-6 euron postikulut. Ei nappaa.

Lazer 4.3.2007 16:51
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48156295



http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47796396



Halpaa ku mikä.
Lazer 4.3.2007 17:09
Lauri Lehtinen ( 4.3.2007 17:02)
"LEGENDAARISEN "VIDEOTRADE" LAFKAN LEFFA!!


Sitten vaan kokoelmanesittely-threadiin kuvia kenellä on edustavin Video trade collection! Unohtakaa jo se nordicien sun muiden kanssa pelleily.
Xialong 4.3.2007 18:29
Lazer ( 4.3.2007 17:10)
Lauri Lehtinen ( 4.3.2007 17:02)
"LEGENDAARISEN "VIDEOTRADE" LAFKAN LEFFA!!


Sitten vaan kokoelmanesittely-threadiin kuvia kenellä on edustavin Video trade collection! Unohtakaa jo se nordicien sun muiden kanssa pelleily.






Kaveri kyllä jo kerää Video Tradeakin. Pitäisi joskus oikein pyytää tätä ottamaan kuvia noista kokoelmistaan, että saisi vähän käsitystä niiden mittavuudesta. Itse en varmaan Video Tradeista pidä kuin Pyramidin Salaisuuden, Lonkerot ja Kaksi Kovanaamaa omassa hyllyssäni. Ja tuohon typoon viitaten, jäi tänäänkin kirppikseltä 2 eurolla Incubus (Videotrage Gold) ottamatta. Ei vain jaksa enää uskoa kaikkien titteleiden vetovoimaan.
Lazer 4.3.2007 18:49
Xialong ( 4.3.2007 18:30)
Kaveri kyllä jo kerää Video Tradeakin. Pitäisi joskus oikein pyytää tätä ottamaan kuvia noista kokoelmistaan, että saisi vähän käsitystä niiden mittavuudesta.


Näistä kyllä sitten varmaan saa äkkiä aikamoisen rivin. Aika usein pyörii kirppareilla ym. Galleriastakin varmaan puuttuu nimikkeitä yhtä paljon kuin siellä on. Vissiin Esselten sivulafka.

Jos kultakansi Videotrageista puhutaan, niin huhut kertovat että itse Herra Sunilla olisi ainakin ollut näitä mittava kokoelma.
Xialong 4.3.2007 19:05
Lazer ( 4.3.2007 18:50)
Xialong ( 4.3.2007 18:30)
Kaveri kyllä jo kerää Video Tradeakin. Pitäisi joskus oikein pyytää tätä ottamaan kuvia noista kokoelmistaan, että saisi vähän käsitystä niiden mittavuudesta.


Näistä kyllä sitten varmaan saa äkkiä aikamoisen rivin. Aika usein pyörii kirppareilla ym. Galleriastakin varmaan puuttuu nimikkeitä yhtä paljon kuin siellä on. Vissiin Esselten sivulafka.

Jos kultakansi Videotrageista puhutaan, niin huhut kertovat että itse Herra Sunilla olisi ainakin ollut näitä mittava kokoelma.


No siinä sarjassa ei montaa haastavaa nimikettä ole. Jostain syystä melkeinpä joku Taistelija on sarjan harvinaisimipia. Turun seudulla noita on ainakin paljon pyörinyt, joten nopeasti tuota keräisi varmaan vielä nykyäänkin jos kinnostaisi. Omista kokoelmista löytyy vain 7 nimikettä, ja niistäkin puolet odottaa vain katselua, ja lähtevät sen jälkeen eteenpäin.
Lazer 4.3.2007 19:16
Lauri Lehtinen ( 4.3.2007 19:03)
Video Trade (vs Trage) edustaa mulle just sellaista sisäsiistiä särmättömyyttä, joka valtasi markkinat 1980-luvun puolivälissä ja pilasi ilon koko vuokraamokulttuurista.


Juu, mainitaan vielä varmuudeksi, että tämä video trade juttu oli ihan huumoria johtuen tuosta typosta. Tuskinpa nämä kovin montaa innostaa, vaikka näköjään joku näitäkin sitten kerää, kun tarpeeksi hommaan sekoaa.



Xialong ( 4.3.2007 19:06)
No siinä sarjassa ei montaa haastavaa nimikettä ole. Jostain syystä melkeinpä joku Taistelija on sarjan harvinaisimipia.


No sitten taannoin ostamani Taistelija, jossa oli sekä kulta- että valkokansi, vasta harvinainen versio onkin wink.gif Ostin tämän kyllä halvalla lähinnä siksi, että siinä oli firman komea kultakantinen paksu kotelo mukana.
Xialong 4.3.2007 19:25
Lauri Lehtinen ( 4.3.2007 19:03)
Video Trade (vs Trage) edustaa mulle just sellaista sisäsiistiä särmättömyyttä, joka valtasi markkinat 1980-luvun puolivälissä ja pilasi ilon koko vuokraamokulttuurista. Kieltämättä lafka levitti jotain Pelon sirpaleita ja muuta mukavaa tylsien kansien takana. Elio Petrin Epäilysten ulkopuolella oli pitkään hakusessa kunnes tajusin miten flegmaattisesta leffasta oikeasti on kysymys.






Noinhan asia juuri on. Ei tule hyllyyn kyllä jäämään yhtäkään Showtimea, Warneria, Video Tradea, Esselteä tai vastaavaa, kunhan vain DVD-julkaisu suomitekstein ilmestyy. Tosin noissa Warnerin piiroskansissa on vielä jotain vetovoimaa.
Xialong 4.3.2007 19:29
Lazer ( 4.3.2007 19:17)
Lauri Lehtinen ( 4.3.2007 19:03)
Video Trade (vs Trage) edustaa mulle just sellaista sisäsiistiä särmättömyyttä, joka valtasi markkinat 1980-luvun puolivälissä ja pilasi ilon koko vuokraamokulttuurista.


Juu, mainitaan vielä varmuudeksi, että tämä video trade juttu oli ihan huumoria johtuen tuosta typosta. Tuskinpa nämä kovin montaa innostaa, vaikka näköjään joku näitäkin sitten kerää, kun tarpeeksi hommaan sekoaa.



Xialong ( 4.3.2007 19:06)
No siinä sarjassa ei montaa haastavaa nimikettä ole. Jostain syystä melkeinpä joku Taistelija on sarjan harvinaisimipia.


No sitten taannoin ostamani Taistelija, jossa oli sekä kulta- että valkokansi, vasta harvinainen versio onkin wink.gif Ostin tämän kyllä halvalla lähinnä siksi, että siinä oli firman komea kultakantinen paksu kotelo mukana.




Valkokantisenahan tuota tosiaan näkyy pilvin pimein, muttei olla vissiin sitten tänne suunnalle aikanaan levitetty niin paljon tuota kultakantista. Ja rahallisestihan varmaan arvokkaimmat ovat nuo barbaarileffat sarjassa. Vanha keräilijä yritti niistä juuri 15 euroa kipaleelta nyhtää, tuossa pari viikkoa sitten, joten jätin suosiolla hänelle. Reaaliarvo lienee kuitenkin 8-12 euron luokkaa.
Lazer 4.3.2007 20:07
Xialong ( 4.3.2007 19:26)
Noinhan asia juuri on. Ei tule hyllyyn kyllä jäämään yhtäkään Showtimea, Warneria, Video Tradea, Esselteä tai vastaavaa, kunhan vain DVD-julkaisu suomitekstein ilmestyy. Tosin noissa Warnerin piiroskansissa on vielä jotain vetovoimaa.


Tosin varhaisempien warner- ja esselte-julkaisujen niputtaminen jonkun video traden kanssa ei ehkä ihan täyttä oikeutta tee. Ruotsin Hellbenderillähän noita molempia riittää ja aika komeita kyllä nuo niiden mustat esseltet. Muistelisin että ainakin moska olisi joskus sanonut näitä isompia levittäjiä harrastaneensa, miten sitten tänä päivänä lienee. (tai onhan Nordickin iso levittäjä, mutta spagujen ym takia status on kovempi)