FIx- hintabörsen

kautsi 17.11.2007 11:06
Antti Tohka ( 16.11.2007 17:09)
Lazer ( 16.11.2007 15:54)
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66060836

halaba






On niin hienosti suomennettu, etten vastaavaa muista.





edit: samalla voi kysya, etta mika noita kahta tan foorumin sekopaata riivaa:



http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=65947908
Pakko kiittää Tohkaa, ilman sinua en olisi käynyt katsomassa mitä muuta tuolla New York ripperin myyjällä oli kaupan, nyt löysin mielestäni sopivalla hinnalla Videolehden kolme vsk. 85-87, lisäksi Showtime news lehtisiä kivan nipun. Kiitos Antti Tohka.
Xialong 19.11.2007 09:35

Hundraa tarjolla halvalla oudossa seurassa:





http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66167595
Koston käsi 19.11.2007 12:48
Xialong ( 19.11.2007 09:36)
Hundraa tarjolla halvalla oudossa seurassa:



http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66167595




No mulla on huuto ko. pakettiin joten halvalla se lähtee vain jos kilpahuutoja ei ilmene.. whistling.gif
Antti Tohka 19.11.2007 12:53
Matti Lehto ( 19.11.2007 11:49)
Xialong ( 19.11.2007 09:36)
Hundraa tarjolla halvalla oudossa seurassa:



http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66167595




No mulla on huuto ko. pakettiin joten halvalla se lähtee vain jos kilpahuutoja ei ilmene.. whistling.gif






Huuda ihmeessa tama: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66103889 samalla. Voit esittaa sen sitten vaikka pikkujouluissa.
kautsi 3.5.2008 10:43
United Filmiä
netzach 3.5.2008 11:39
kautsi ( 3.5.2008 10:44)
United Filmiä


Jassoo ja noita oli varkaudessa pari vuotta sitten kasa eurolla. No onneksi vanhasta muistista älysin yhden ostaa hyllyä koristamaan, nyt se vissin voisi koristaa esim ebayssä.
Lazer 3.5.2008 11:55
netzach ( 3.5.2008 10:40)
No onneksi vanhasta muistista älysin yhden ostaa hyllyä koristamaan, nyt se vissin voisi koristaa esim ebayssä.


Kannattaa silti ottaa vähintään yksi nolla pois.
Lazer 4.6.2008 00:46
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79391422

Nää ulkomaalaiset vielä "jotenkin" ymmärtää, mut tää on jo kipeetä... Löytyisköhän tolla 40 e:llä Xillelle jo oma kappale.
Xialong 4.6.2008 09:24
Lazer ( 4.6.2008 00:47)
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79391422

Nää ulkomaalaiset vielä "jotenkin" ymmärtää, mut tää on jo kipeetä... Löytyisköhän tolla 40 e:llä Xillelle jo oma kappale.






Laskeskelin vain, että jäisin vielä vähän voitolle tuosta erotuksena luopumaani beta-versioon ja saisin päivitettyä VHS:ään, mutta Tompan kanssa tuskin viitsin kilpailla. Olisi säästänyt, kun olisi käynyt vasta viime hetkellä tarjouksen tekemässä. Mutta kyllä tuosta tuon 40 euroa voin heittää sille, joka tuosta luopuu.
Lazer 4.6.2008 12:01
Xialong ( 4.6.2008 09:25)
Lazer ( 4.6.2008 00:47)
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79391422

Nää ulkomaalaiset vielä "jotenkin" ymmärtää, mut tää on jo kipeetä... Löytyisköhän tolla 40 e:llä Xillelle jo oma kappale.






Laskeskelin vain, että jäisin vielä vähän voitolle tuosta erotuksena luopumaani beta-versioon ja saisin päivitettyä VHS:ään, mutta Tompan kanssa tuskin viitsin kilpailla. Olisi säästänyt, kun olisi käynyt vasta viime hetkellä tarjouksen tekemässä. Mutta kyllä tuosta tuon 40 euroa voin heittää sille, joka tuosta luopuu.


Jep. Tompalla ei oo kyllä ollut tapana antaa helpolla periksi.
Dremez 4.6.2008 12:59
Lazer ( 4.6.2008 12:02)
Xialong ( 4.6.2008 09:25)
Lazer ( 4.6.2008 00:47)
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79391422

Nää ulkomaalaiset vielä "jotenkin" ymmärtää, mut tää on jo kipeetä... Löytyisköhän tolla 40 e:llä Xillelle jo oma kappale.






Laskeskelin vain, että jäisin vielä vähän voitolle tuosta erotuksena luopumaani beta-versioon ja saisin päivitettyä VHS:ään, mutta Tompan kanssa tuskin viitsin kilpailla. Olisi säästänyt, kun olisi käynyt vasta viime hetkellä tarjouksen tekemässä. Mutta kyllä tuosta tuon 40 euroa voin heittää sille, joka tuosta luopuu.


Jep. Tompalla ei oo kyllä ollut tapana antaa helpolla periksi.


Kieltämättä oma maailmansa tuokin Huuto.net. Muutaman huutajan kohdalla tietää jo etukäteen, että jos kilpaan ryhtyy niin pitkälle joutuu menemään. Sinänsä toimii psykologisena aseena saada maine mielipuolisuutta lähentelevänä tarjoajana. Kukaan ei enää välttämättä edes viitsi lähteä kilpasille ja siten saattaa saada kasetteja "halvalla". Toisaalta tuollaisia huutajia kohtaan jotkut käyttävät "huudanpa nyt vähän vittuillakseni vielä lisää kun ei tätä joudu kuitenkaan itse ostamaan" ‑korttia.



Huuto-automaattikin on kaksiteräinen miekka. Jos haluaa päästä helpolla ja laittaa automaatin päälle niin siinä sitten helposti myös kilpahuutaja naputtaa sitä tarjoa-nappia ekstaasissa etsiessään automaatin rajaa... Toisaalta sitten voi käydä niin että 5 min ennen kohteen umpeutumista alkaa raivoisa 50 senttiä kerrallaan tapahtuva huutokilpa ja yleensä sekin päättyy siihen että jompi kumpi maksaa reilusti ylihintaa...



Nettihuutokaupoista saa parhaimmillaan samanlaiset kiksit kuin pelatessa uhkapelejä. Noissa on vaan se hyvä puoli että saa joka tapauksessa joko rahoilleen (ainakin jonkinlaista) vastinetta tai sitten ei tarvitse maksaa mitään. rolleyes.gif
Lazer 4.6.2008 13:06
Dremez ( 4.6.2008 13:00)
Kieltämättä oma maailmansa tuokin Huuto.net. Muutaman huutajan kohdalla tietää kieltämättä jo etukäteen, että jos kilpaan ryhtyy niin pitkälle joutuu menemään. Sinänsä toimii psykologisena aseena saada maine mielipuolisuutta lähentelevänä tarjoajana. Kukaan ei enää välttämättä edes viitsi lähteä kilpasille ja siten saattaa saada kasetteja "halvalla".


Tompan tapauksessa tuo "halvalla" ei välttämättä toteudu, kun ukkeli on huikeimmillaan korottanut jostain 20 eurosta 50 euroon ilman mitään korotusautomaatteja... Kukin tyylillään.

Halvimmalla pääsee, kun vilkuilee kiintoisia kohteita, mutta sitten unohtaa ne kuitenkin.

Mitään todellisia arvojakaan tuolta kassuille on turha hakea, harrastajapiirin ollessa kuitenkin niin pieni. Tänään kaksi kisaa hiki otsassa tuota ja ens kuussa kukaan ei huuda edes femmaa.
J.Kanerva 6.6.2008 21:50
Lazer ( 4.6.2008 00:47)
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79391422

Nää ulkomaalaiset vielä "jotenkin" ymmärtää, mut tää on jo kipeetä... Löytyisköhän tolla 40 e:llä Xillelle jo oma kappale.




Nyt olisi taas saatavilla, joskin kopiokansilla mutta alkuperäinen nauha silti. Tyypillinen tilanne, ensin huudetaan huippuhintaan, sitten sitä ei halua kukaan.
Xialong 7.6.2008 10:06
J.Kanerva ( 6.6.2008 21:51)
Lazer ( 4.6.2008 00:47)
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=79391422

Nää ulkomaalaiset vielä "jotenkin" ymmärtää, mut tää on jo kipeetä... Löytyisköhän tolla 40 e:llä Xillelle jo oma kappale.




Nyt olisi taas saatavilla, joskin kopiokansilla mutta alkuperäinen nauha silti. Tyypillinen tilanne, ensin huudetaan huippuhintaan, sitten sitä ei halua kukaan.






Diili on jo tehty:)
Lazer 7.6.2008 13:03
J.Kanerva ( 6.6.2008 21:51)
kopiokansilla mutta alkuperäinen nauha silti.


Tää on asioita, joita varmaan jokainen postimerkkeilijä arvottaa eri tavoin. Mun visioissa kopsukansi suorastaan romahduttaa kasetin arvon.