Ugh, Tekken... Tuli viimeinkin katsottua tuo muutama viikko sitten ja vaikka kovana Tekken ‑fanina mulla ei ollut mitään suuria odotuksia, petyin silti. Heittäydyin sille mielelle, että jospa tämä nyt edes viihdyttäisi, vaan ei. Tekken ‑hahmojakin on ihan liian vähän, eikä niistä kellään ole mitään persoonaa. Helvetti soikoon, itse pelissäkin hahmoilla on enemmän luonnetta! Ja siinä juoni on kuitenkin sivuosassa. Leffa ei muutenkaan kauheasti ole välittänyt pelin juonenkäänteistä tai tapahtumista, vaan ottanut siitä vain hahmojen nimet ja ulkonäön (suunnilleen).
Eniten petyin siksi, että mielestäni pelin juonessa ja hahmoissa on hyvää ainesta elokuvaksi. Satun vielä itse tykkäämään hahmoista paljon. Vielä vähän syvyyttä olemassa oleviin hahmoihin, pari tatsia tarinaan ja ta-daa, leffasta voisi tulla ihan viihdyttävä paketti pelin faneille. Mutta ei kai se auta kuin tyytyä tappioonsa.
Ai niin, ja tappelukohtauksetkin on aika perseestä. Ja leffan loppu yksi paskimpia pitkään aikaan.
Screencapeilla varustettu, lyhyehkö, pettyneen katkera tilitys luettavissa täältä: http://pienielokuvablogi.blogspot.com/2010/09/pelilegendan-peppuraiskaus.html