Julkaistu vai ei?

k-mikko 17.8.2007 15:12
Lauri Lehtinen ( 17.8.2007 13:11)
Eli jAn on tietolähteenä koskien kaikkia näitä julkaisuja joita ei muut lähteet tunne, ihan kuin olisin ollut täällä joskus ennenkin... Ei sillä että epäilisin esim. Rocketline/Global-Herkuleksen reaalisuutta, joskus vaan tuntuu että jAnin ultraharvinaiset mysteeri-FIxit ansaitsisi oman threadinsa, ehkä ei otsikolla "se lopullinen totuus" sillä muu ihmiskunta ei aina ole riittävän oppinutta voidakseen sellaista antaa. Vai sattuuko esim. Hot Chair – Gangsterisodan tai Kaliiberi 9:n ostaja olemaan foorumilla?

Vaikket epäilekään, niin todistan kyllä tuon Rocketline-Herculeksen olemassaolon. Siitä ei tietoa mitä oli Rocketlinen tarrojen alla, eikä nauhakaan enää minulla ole.
moska 17.8.2007 16:35

Hot Chairista oli joskus Jan liittänyt kuvan ihan suomikannesta tuonne foorumille jonnekin toisaalle, se on vaan aikojen saatossa hävinnyt, mulla se saattaa vielä säkällä olla jossain. Samaa tyylikästä sarjaa kuin Children of Rage, Musta nauha ym. "Minä syytän" nimi on KM-videon Poliisi-iskun alkuteksteissä, kuten monissa muissakin noissa kokkolalainen ja ruotsalainen suominimi eroavat toisistaan, mahtaa olla ollut kummastuksen hetkiä aikalaiskatselijoilla että onko tää nyt se oikea leffa. (Törkeässä lakonisuudessaan hauskin noista on ehkä Jepari ryysyissä/Kyttä farkuissa joka on teksteissä simppelisti "Sinifarkkuinen poliisi".)

Niin ja Kaliiberi 9 on varmaan Magnan Kaliberi 44. Edullinen kauppa, saa isomman tykin samalla rahalla.
chachi 17.8.2007 16:53
Jani Hietapakka ( 17.8.2007 13:26)
* Minä syytän aka Silent Action (Trix Videofilmer)

Trixin julkaisusta en tiedä, mutta KM-videon version olen aikoinaan omistanut.
Lazer 17.8.2007 19:39
moska ( 17.8.2007 16:36)
Hot Chairista oli joskus Jan liittänyt kuvan ihan suomikannesta tuonne foorumille jonnekin toisaalle, se on vaan aikojen saatossa hävinnyt, mulla se saattaa vielä säkällä olla jossain. Samaa tyylikästä sarjaa kuin Children of Rage, Musta nauha ym. "Minä syytän" nimi on KM-videon Poliisi-iskun alkuteksteissä, kuten monissa muissakin noissa kokkolalainen ja ruotsalainen suominimi eroavat toisistaan, mahtaa olla ollut kummastuksen hetkiä aikalaiskatselijoilla että onko tää nyt se oikea leffa.

Trix on ruotsissa julkaissut leffan sekä Police attack (km-videon kansi) ja Jag anklagar nimillä. Teoriassa ei kai ole mahdotonta, että jälkimmäistä Trix-kanttakin olis täällä käytetty, mutta hyvinkin voi olla että ei.

Hot chair lienee ainakin lähes sama kansi kuin svedu, NMP:n julkaisu kuten muutkin mainitsemasi:

Lazer 17.8.2007 20:33
Niin ja Kaliiberi 9 on varmaan Magnan Kaliberi 44. Edullinen kauppa, saa isomman tykin samalla rahalla.

Näin varmaankin on: http://www.elitisti.net/forum/index.php?s=...ost&p=11456 (La malavita si scatena)
-jAn- 30.8.2007 12:23
Lazer ( 17.8.2007 19:40)
Hot Chairista oli joskus Jan liittänyt kuvan ihan suomikannesta tuonne foorumille jonnekin toisaalle, se on vaan aikojen saatossa hävinnyt, mulla se saattaa vielä säkällä olla jossain. Samaa tyylikästä sarjaa kuin Children of Rage, Musta nauha ym. "Minä syytän" nimi on KM-videon Poliisi-iskun alkuteksteissä, kuten monissa muissakin noissa kokkolalainen ja ruotsalainen suominimi eroavat toisistaan, mahtaa olla ollut kummastuksen hetkiä aikalaiskatselijoilla että onko tää nyt se oikea leffa.

Trix on ruotsissa julkaissut leffan sekä Police attack (km-videon kansi) ja Jag anklagar nimillä. Teoriassa ei kai ole mahdotonta, että jälkimmäistä Trix-kanttakin olis täällä käytetty, mutta hyvinkin voi olla että ei.

Hot chair lienee ainakin lähes sama kansi kuin svedu, NMP:n julkaisu kuten muutkin mainitsemasi:

Hot Chair kasetissa tosiaan oli kanteen liimattuna tarra jossa luki Gangsterisota, takakannen teksteistä en ulkomuistista osaa mitään sanoa. Saattaa olla että kasettikin on vielä minulla tai sitten se on päätynyt vaihdokkina jollekin foorumilaisista.

Trix kannesta minulla pitäisi olla skannaus jäljellä ja Timo saattaa edelleen kasetin omistaakin.

Technon Death in Haitista ei ole koskaan kasettia tullut vastaan, ainoastaan englanninkieliset kannet.

Le mans on tullut vastaan VTC:n julkaisuna, maahantuojana joku Makuunia edeltänyt yritys ja löytöpaikkana Makuunin omistaman videomyymälän alakerta.

Samaiselta löytöretkeltä jäi mukaan myös tuo Lehtisen mainitsema Sergio Martinon Mannaya (VTC), jonka vaihdoin Cine Cityn Renèlle.
-jAn- 30.8.2007 12:28
Goose ( 31.1.2007 20:04)
Onko joku oikeasti nähnyt rainbow Nordicin Tyrmääjäsaarnaaja kasettia?

kuva

Minulta saattaa jopa löytyä ylimääräisenä.
-jAn- 30.8.2007 12:32
Lauri Lehtinen ( 11.9.2006 15:28)
Curly on toinen legendaarinen "julkaistu vai ei?" ‑lafka jonka repertuaari tuntuu olevan omistajallekin hieman tuntematonta vyöhykettä. Luetteloista löytyy muitakin salatieteen piiriin kuuluvia nimikkeitä kuin Kylmäverinen peto, mm. CORPO – PARATIISI TUHOUTUU. Halutaan ostaa ja mitkä tahansa lisätiedotkin kiinnostavat.

Corpo on julkaistu, minulle kasetti kulkeutui Turun Elokuvadivarin kautta.

Pahoittelut vanhan topikin ylikuormittamisesta, mutta edellisestä vierailusta on jo "jonkin" aikaa.
Koston käsi 30.8.2007 12:34

Tervetuloa takaisin!

Jani Hietapakka 30.8.2007 12:57
shock.gif
Jarkko Kuittinen 30.8.2007 12:58

Totean jo toisen kerran tänään: No jo on perkele!

-jAn- 30.8.2007 13:25
whistling.gif

Kiitokset lämpimästä vastaanotosta ja kiitokset dodolle joka johdatti minut takaisin vanhojen paheiden pariin.
Lazer 30.8.2007 13:32
-jAn- ( 30.8.2007 12:24)
Le mans on tullut vastaan VTC:n julkaisuna, maahantuojana joku Makuunia edeltänyt yritys ja löytöpaikkana Makuunin omistaman videomyymälän alakerta.

Samaiselta löytöretkeltä jäi mukaan myös tuo Lehtisen mainitsema Sergio Martinon Mannaya (VTC), jonka vaihdoin Cine Cityn Renèlle.

Ainakin tuosta Hifi-lehden luettelosta päätellen Ville Katz olisi vastuussa näistä varhaisista VideoTapeCentereistä Suomessa.
Xialong 30.8.2007 13:49
-jAn- ( 30.8.2007 12:29)
Goose ( 31.1.2007 20:04)
Onko joku oikeasti nähnyt rainbow Nordicin Tyrmääjäsaarnaaja kasettia?

kuva

Minulta saattaa jopa löytyä ylimääräisenä.

Saa tarjota minulle 40 eurolla, voin tulla hakemaankin, mikäli vaikutusalueenasi edelleen on Turku, tai Naantali.
-jAn- 30.8.2007 13:54
Lazer ( 30.8.2007 13:33)
Ainakin tuosta Hifi-lehden luettelosta päätellen Ville Katz olisi vastuussa näistä varhaisista VideoTapeCentereistä Suomessa.

Ilmeisesti videoiden alkutaipaleella yrittäjiä riitti paljonkin, muutamia kasetteja kun on tullut vastaan ainakin Ahvenanmaalaisen, Merimaskulaisen ja tuon Makuunia edeltäneen yrityksen "maahantuomina".

Mielenkiintoista oli myös (joskus lapsena) olla paikalla todistamassa kuinka Alandia / Mariann kasetteja myytiin läheiseen kioskiin auton takaluukusta.