5.10.2006 15:15
Elokuvamaailman uutisia
6.10.2006 15:51
7.10.2006 15:54
Tämä varmaan on jo monien tiedossa, mutta minulle tämä tuli ihan yllätyksenä uusimman Imagen myötä. Oldboysta tulee jenkkiversio. Huh, huh. Ei oo kyllä jenkeillä taas tajua omasta kapasiteetistaan (tai lähinnä sen puutteesta). Luulen, kuten Oldboyn ohjaaja arvelikin, että elokuvassa ei varmaan tulla syömään kokonaista mustekalaa, eikä varmasti tekemään monia muitekaan juttuja...
Ja että huhujen mukaan Nicholas Cage pääosassa...
8.10.2006 09:51
Tämä varmaan on jo monien tiedossa, mutta minulle tämä tuli ihan yllätyksenä uusimman Imagen myötä. Oldboysta tulee jenkkiversio. Huh, huh. Ei oo kyllä jenkeillä taas tajua omasta kapasiteetistaan (tai lähinnä sen puutteesta). Luulen, kuten Oldboyn ohjaaja arvelikin, että elokuvassa ei varmaan tulla syömään kokonaista mustekalaa, eikä varmasti tekemään monia muitekaan juttuja...
Imdb:stä lainattua, Oldboy (2008) The original version was a Korean language film based on a Japanese comic book, will be remade by Taiwanese director from Orange County, California.
Eipä vain tule yhtään maanpäälliseen paratiisiin muuttanutta Taiwanilaisohjaajaa mieleen.
8.10.2006 14:41
Ohjaajan piti olla Justin Lin, jonka esikoinen Better Luck Tomorrow oli erinomainen, mutta koko remake-hanke näyttää olevan tuuliajolla.
9.10.2006 08:49
9.10.2006 13:07
Asiaa sivuten: Haneke ohjaa Funny Gamesistaan jenkkiremaken, Naomi Watts & Tim Roth esittävät avioparia.
17.10.2006 12:55
17.10.2006 17:01
No Martyhan on tähänkin asti tehnyt elokuvansa lähinnä kotikonnuillaan New Yorkissa, koska Hollywoodin toimintakulttuuri ei ole houkutellut.
18.10.2006 10:00
No Martyhan on tähänkin asti tehnyt elokuvansa lähinnä kotikonnuillaan New Yorkissa, koska Hollywoodin toimintakulttuuri ei ole houkutellut.
Niin, tuossa nyt ei tarkoitettukaan sitä Hollywoodin fyysistä sijaintia.
18.10.2006 10:21
18.10.2006 13:57
Alien Sunin tuleva suosikki – Mondo Macabro / Pete Tombs tuottaa pakistanilaisen muslimizombie-elokuvan:
http://www.bloody-disgusting.com/news/7437
http://www.fangoria.com/news_article.php?id=2946
http://zibahkhana.com/
18.10.2006 15:26
HS:
Kaurismäki kieltäytyi Oscar-ehdokkuudesta
Elokuvaohjaaja Aki Kaurismäki ei halua, että hänen elokuvaansa Laitakaupungin valot tarjotaan Suomen viralliseksi Oscar-ehdokkaaksi. Asiasta kirjoittaa Yle 24.
Kaurismäki on ilmoittanut kieltäytymisestään tiistai-iltana Suomen Filmikamarin toimitusjohtajalle Raija Nurmiolle. Ilman elokuvan ohjanneen ja tuottaneen Kaurismäen suostumusta elokuva ei voi pyrkiä Oscar-kilpaan.
20.10.2006 15:28
IS:
Kuudes aisti ‑leffan lapsitähdelle vankeutta
Entinen lapsitähti Haley Joel Osment on tuomittu ehdolliseen vankeuteen. Nyt 18-vuotias Osment sai kolmen vuoden pituisen tuomion rattijuopumuksesta ja huumeiden hallussapidosta.
Näyttelijä jäi kiinni, kun hänen kuljettamansa auto suistui tieltä heinäkuussa. Osment puhalsi 1,6 promillen lukemat, kun rattijuopumuksen raja Kaliforniassa on 0,8.
Osment muistetaan varsinkin roolistaan Kuudes aisti ‑elokuvassa, jossa hän esitti erikoislaatuista pikkupoikaa. Hän sai osasta Oscar-ehdokkuuden.
20.10.2006 15:51
Ei toi lapsitähtien elo tunnu aikuisena olevan helppoa, vrt. Judy Garland, Culkin jne.