Festarikesä 2006

Bitnik 5.7.2006 15:00

Sehän vihaa gootteja eikä suostu edes esiintymään gooteille.

Tomi Pulkki 5.7.2006 15:34
Samvli ( 5.7.2006 14:56)
Humphrey Bogart ( 5.7.2006 14:20)
Eikös Sisters of Mercyn laulajalla ollut joku pelipaita päällä? Tosi goottia.

Heh, oisko jossain tästä kuvia?

Bändihän on tunnettu siitä, ettei keikkoja saa kuvata ellei allekirjoita sopimusta jossa sitoutuu lähettämään kuvat bändille tarkastettavaksi ennen kuin niitä käyttää yhtään missään. Tämä koskee siis ammattivalokuvaajia, yleisön edustajilta kuvaaminen on kokonaan kielletty. Ehkä joku ehti silti muutaman otoksen ottaa, itse en viitsinyt edes yrittää.

Venomin ja Sodomin esitykset menivät kyllä enemmän huvittavuuden puolelle, vaikka Venomissa toimivatkin hetkensä oli. Celtic Frost oli mahdollisesti kaikkien aikojen kovin näkemäni metallikeikka, perinteisen ikämiesosaston sun muun geriatrikkohevin kanssa sillä oli kovin vähän tekemistä.
MiR 5.7.2006 16:03

Kyseessä oli muuten Star Trek pelipaita. Rinnuksessa luki "United Federation of Planets" ja logokin oli ihan tuttu, ainakin minulle.

Tomi Pulkki ( 5.7.2006 15:35)
Bändihän on tunnettu siitä, ettei keikkoja saa kuvata ellei allekirjoita sopimusta jossa sitoutuu lähettämään kuvat bändille tarkastettavaksi ennen kuin niitä käyttää yhtään missään. Tämä koskee siis ammattivalokuvaajia, yleisön edustajilta kuvaaminen on kokonaan kielletty. Ehkä joku ehti silti muutaman otoksen ottaa, itse en viitsinyt edes yrittää.

Räpsin yleisön puolelta kuvia pitkin keikkaa, eikä kukaan tullut tuosta urputtamaan. Seisoin siinä 6-7 rivin paikkeilla, joten järkkärit ja starat näkivät kyllä hyvin puuhani. (Kamerana Canon EOS 300D ja objektiivi ihan komean kokoinen)

Tomi Pulkki ( 5.7.2006 15:35)
Venomin ja Sodomin esitykset menivät kyllä enemmän huvittavuuden puolelle, vaikka Venomissa toimivatkin hetkensä oli. Celtic Frost oli mahdollisesti kaikkien aikojen kovin näkemäni metallikeikka, perinteisen ikämiesosaston sun muun geriatrikkohevin kanssa sillä oli kovin vähän tekemistä.

Juuri näin. Kolmasosa-Venom ja väsyneen oloinen Sodom eivät iskeneet, mutta Celtic Frostin keikka pisti arvot järjestykseen. Bändi nousikin vaivatta koko festarin pääesiintyjäksi ainakin meikäläisen kirjoissa.
Lazer 5.7.2006 16:04
Samvli ( 5.7.2006 14:56)

Heh, oisko jossain tästä kuvia?

Hesarissa oli joku päivä.
Humphrey Bogart 5.7.2006 16:14
MiR ( 5.7.2006 16:04)

Kyseessä oli muuten Star Trek pelipaita. Rinnuksessa luki "United Federation of Planets" ja logokin oli ihan tuttu, ainakin minulle.

Surkeammalta vain kuulostaa.
MiR 5.7.2006 17:54
Humphrey Bogart ( 5.7.2006 16:15)
MiR ( 5.7.2006 16:04)

Surkeammalta vain kuulostaa.

Tsot, tsot, tsot! Ollaanpas nyt ihmisiksi, tai hurjat klingonit tulee ja losauttaa puoli päätä pois.
psilocybianth 6.7.2006 00:08
Bitnik ( 5.7.2006 15:01)
Sehän vihaa gootteja eikä suostu edes esiintymään gooteille.

Vois olla keikat vähän vähissä jos ei suotuisi gooteille esiintymään. Mutta eipä Eldrich muutenkaan ole ikinä orkkaansa minään goottibändinä pitänyt, joten ei tuo pelipaita nyt mikään suuri kummastus ollut. Ja ottihan se sen pois keikan edetessä.
chachi 7.7.2006 21:28

Tutun tuttu viestittelee parhaillaan käynnissä olevasta keskityslei...Ruisrockista:

haha,kaveri soitti ruisrokista että onpas ikävä iloa. Ruississa mittaavat että teltat on tasan 4m päässä toisistaan

oli ne sitte kavereitten telttoja eli ei

ja pitää olla ihan hiljaa siel alueel

porukkaa heitetty pihalle ohmy.gif

ja sit leirintäalueelle mennää bussilla ja sit on viel parin kilsan kävely sinne festarialueelle

Kuulostaa niin hyvältä jo tässä vaiheessa, että en malta olla kuulematta kuinka "hauskaa" ja "fantsua" meininki on itse festivaalialueella.
funkstörung 10.7.2006 09:35
chachi ( 7.7.2006 21:29)
Tutun tuttu viestittelee parhaillaan käynnissä olevasta keskityslei...Ruisrockista:

Kuulostaa niin hyvältä jo tässä vaiheessa, että en malta olla kuulematta kuinka "hauskaa" ja "fantsua" meininki on itse festivaalialueella.

Festivaalin järjestelyissä ei ollut mitään vikaa. Kaljaa ja vettä sai aina kun halusi, bosa-osasto oli hyvin edustettuna eikä muutenkaan mitään valittamista. Leirintä-alueesta en tiedä – enkä oikeastaan välitäkään – jos ei ole varaa hotelliin niin oma moka.
Martin 10.7.2006 10:50
funkstörung ( 10.7.2006 09:36)
chachi ( 7.7.2006 21:29)

Festivaalin järjestelyissä ei ollut mitään vikaa. Kaljaa ja vettä sai aina kun halusi, bosa-osasto oli hyvin edustettuna eikä muutenkaan mitään valittamista. Leirintä-alueesta en tiedä – enkä oikeastaan välitäkään – jos ei ole varaa hotelliin niin oma moka.

Samaa mieltä. Ainut hetki milloin vitutti oli lauantaina päivällä, kun ensin käveli sen kolmisen kilometria portille ja sitten jonotti 1.5h sisään alueelle epämääräisessä ihmismassassa, minkä piti olla kait jono. Onneksi oli evästä mukana, niin ei päässyt jano yllättämään ja krapulakin häipyi. Sisällä homma toimii paremmin kuin suurimmalla osasta muista festareista.
Spiritual Boxer 11.7.2006 18:08
funkstörung ( 10.7.2006 09:36)

Samaa mieltä. Kyllä tuolla mielestäni kaikki toimi melko moitteettomasti (paitsi oli liian kuuma): pääsin joka päivä sisään ja ulos ilman yhtään jonoa, "avaamattomat ei-alkoholijuomapakkauset sallitaan" ‑sääntö takasi sen, että askartelutaitoiset saivat sisään omaa viinaa niin paljon kuin jaksoi kantaa, kalja-alueilla tiskeille pääsi heti ja sieltä sai keikoille mukaan lonkkupulloja kunhan oli oma korkki mukana. Todella hyviä keikkoja: 1. New York Dollsien nykykunto huomattavan positiivinen yllätys, todella hauskaa menoa, melkein harmittaa että olin niin päissäni, 2. Morrissey, 3. Tool, 4. Mogwai. Leirialueelta ei kokemuksia. Auringon lisäksi vituttaa ainoastaan se liikennettä la-yönä ohjannut poliisi, joka väitti että olen kävellyt 7 kilometriä bussien lähtöpaikan ohi ja että pääsen jalkaisin nopeammin Turkuun kuin takaisin dösälaitureille kun todellisuudessa olin n. vartin päässä bussipaikalta ja supertuskallinen laskuhumalainen vaellus Turun keskustaan kesti joitain 1,5 tuntia. edit: niin ja oli edellisenä yönä paskonut oikean jalkapöytäni tohjoksi ja jalka paketissa nilkuttaminen lisäsi kivuliaasti riemuani.
Humphrey Bogart 11.7.2006 19:20

Jotkut naispuoliset olivat lehden mukaan valittaneet, että Ruisrockissa kuulemma oltiin tutkittu hameiden altakin porttitarkastuksissa.

Jakel 11.7.2006 20:05

Tuttava kiroili sitä että hänen piti käydä laittamassa kukkaroketjunsa narikkaan. Sisällä päästyään kojuissa oli samoja ketjuja myynnissä.

chachi 12.7.2006 16:50

Kukaan Elitisteistä lähdössä Ilosaareen?

Jumbu 12.7.2006 16:54
chachi ( 12.7.2006 16:51)
Kukaan Elitisteistä lähdössä Ilosaareen?

No minä ainakin ja muutama muukin Joensuun Elitisteistä.