5.7.2006 15:00
Sehän vihaa gootteja eikä suostu edes esiintymään gooteille.
Eikös Sisters of Mercyn laulajalla ollut joku pelipaita päällä? Tosi goottia.
Bändihän on tunnettu siitä, ettei keikkoja saa kuvata ellei allekirjoita sopimusta jossa sitoutuu lähettämään kuvat bändille tarkastettavaksi ennen kuin niitä käyttää yhtään missään. Tämä koskee siis ammattivalokuvaajia, yleisön edustajilta kuvaaminen on kokonaan kielletty. Ehkä joku ehti silti muutaman otoksen ottaa, itse en viitsinyt edes yrittää.
Venomin ja Sodomin esitykset menivät kyllä enemmän huvittavuuden puolelle, vaikka Venomissa toimivatkin hetkensä oli. Celtic Frost oli mahdollisesti kaikkien aikojen kovin näkemäni metallikeikka, perinteisen ikämiesosaston sun muun geriatrikkohevin kanssa sillä oli kovin vähän tekemistä.
Tutun tuttu viestittelee parhaillaan käynnissä olevasta keskityslei...Ruisrockista:
Tutun tuttu viestittelee parhaillaan käynnissä olevasta keskityslei...Ruisrockista:
Kuulostaa niin hyvältä jo tässä vaiheessa, että en malta olla kuulematta kuinka "hauskaa" ja "fantsua" meininki on itse festivaalialueella.
Kuulostaa niin hyvältä jo tässä vaiheessa, että en malta olla kuulematta kuinka "hauskaa" ja "fantsua" meininki on itse festivaalialueella.
Festivaalin järjestelyissä ei ollut mitään vikaa. Kaljaa ja vettä sai aina kun halusi, bosa-osasto oli hyvin edustettuna eikä muutenkaan mitään valittamista. Leirintä-alueesta en tiedä – enkä oikeastaan välitäkään – jos ei ole varaa hotelliin niin oma moka.
Festivaalin järjestelyissä ei ollut mitään vikaa. Kaljaa ja vettä sai aina kun halusi, bosa-osasto oli hyvin edustettuna eikä muutenkaan mitään valittamista. Leirintä-alueesta en tiedä – enkä oikeastaan välitäkään – jos ei ole varaa hotelliin niin oma moka.
Jotkut naispuoliset olivat lehden mukaan valittaneet, että Ruisrockissa kuulemma oltiin tutkittu hameiden altakin porttitarkastuksissa.
Tuttava kiroili sitä että hänen piti käydä laittamassa kukkaroketjunsa narikkaan. Sisällä päästyään kojuissa oli samoja ketjuja myynnissä.
Kukaan Elitisteistä lähdössä Ilosaareen?