Seann William Scott

Antti Tohka 4.1.2006 10:21

Nuoresta iästään huolimatta Seann W. Scottilla on lukuisia moderneita klassikkoja tilillään. Ylläolevista voitte äänestää parhaimman. Mainitkaa myös, valitsitteko elokuvan Scottin ikimuistoisen suorituksen vai elokuvan hyvyyden vuoksi.





Äänestin American Pie ykköstä, koska se on aivan vitun hauska leffa, se on aivan vitun nerokas, Seann Williamilla on paljon erinomaisia hetkiä siinä. Naurattaa ihan helvetisti joka kerta, kun mietin tätä heeboa:



G.P.O. 4.1.2006 10:29

Road Trip huvittaa jostain syystä aina vaikkei mikään napakymppi olekaan, myös Old School oli hyvä. Ensimmäinen American Pie oli epähauskinta komediaa aikoihin, joten en ole jatko-osiin koskenut. Huonoja näyttelijöitä, vitsinraakileita ja puolitiehen jätettyä poliittista epäkorrektiutta. Veikkaisin että muihin tuon listan elokuviin minun ei kannata tutustua...





Sean William Scott sinänsä ei heilauta suuntaan tai toiseen. Ok virnuilija komedioihin, muttei sen enempää.
Antti Tohka 4.1.2006 10:34
G.P.O. ( 4.1.2006 10:30)
Road Trip huvittaa jostain syystä aina vaikkei mikään napakymppi olekaan, myös Old School oli hyvä. Ensimmäinen American Pie oli epähauskinta komediaa aikoihin, joten en ole jatko-osiin koskenut. Huonoja näyttelijöitä, vitsinraakileita ja puolitiehen jätettyä poliittista epäkorrektiutta. Veikkaisin että muihin tuon listan elokuviin minun ei kannata tutustua...



Sean William Scott sinänsä ei heilauta suuntaan tai toiseen. Ok virnuilija komedioihin, muttei sen enempää.






American Pie kakkonenkin on melko hyvä, mutta Wedding on aivan surkea pettymys sad.gif
Esa Linna 4.1.2006 10:36

American Pie 1.





Scott oli sen verran tuore tapaus ja Stifler mainio hahmo, että harmittaa jos naama kuluu samanlaisissa rooleissa.



Tämäpä se on muuten elitistinen kysely sp_ike.gif
Dani 4.1.2006 10:37

Road trip tuli katsottua Israelissa bussissa matkalla kuolleelta mereltä ja jerusalemista tel aviviin ja sillä matkalla se kyl toimi helvetin hyvin, nauratti, eli paras.

Artisan 4.1.2006 10:42

American Pie ****½



Road Trip ****



Eli American Pie voittaa tuolla puolikkaalla. Keskeisistä elokuvista puuttuu ainakin Bulletproof Monk.
Antti Tohka 4.1.2006 10:48
Artisan ( 4.1.2006 10:43)
American Pie ****½

Road Trip ****



Eli American Pie voittaa tuolla puolikkaalla. Keskeisistä elokuvista puuttuu ainakin Bulletproof Monk.






Jätin kaikki oletettavasti aivan paskat leffat pois listasta.
k-mikko 4.1.2006 10:48

American Pie Stifflerin takia.

Antti Tohka 4.1.2006 10:50
Esa Linna ( 4.1.2006 10:37)
Tämäpä se on muuten elitistinen kysely sp_ike.gif




Esa voisi aloittaa vaikka Chaplinin parhaat- kyselyn...
JariM 4.1.2006 11:05

American Pie ja Road Trip ovat periaatteessa yhtä hyviä, mutta äänestin AP:ta koska SWS on siinä parempi.

Artisan 4.1.2006 11:05
Antti Tohka ( 4.1.2006 10:49)
Artisan ( 4.1.2006 10:43)
American Pie ****½

Road Trip ****



Eli American Pie voittaa tuolla puolikkaalla. Keskeisistä elokuvista puuttuu ainakin Bulletproof Monk.






Jätin kaikki oletettavasti aivan paskat leffat pois listasta.




American Pie 2, The Dukes of Hazzard, Old School, Dude, Where's My Car? ovat kuitenkin mukana confused.gif
Antti Tohka 4.1.2006 11:37
Artisan ( 4.1.2006 11:06)
Antti Tohka ( 4.1.2006 10:49)
Artisan ( 4.1.2006 10:43)
American Pie ****½

Road Trip ****



Eli American Pie voittaa tuolla puolikkaalla. Keskeisistä elokuvista puuttuu ainakin Bulletproof Monk.






Jätin kaikki oletettavasti aivan paskat leffat pois listasta.




American Pie 2, The Dukes of Hazzard, Old School, Dude, Where's My Car? ovat kuitenkin mukana confused.gif




Dudea ja Dukea en ole nähnyt, mutta AP kakkonen ja etenkin Old School ovat helvetin hyviä.
Ehetyz 4.1.2006 12:22

American pie 1 ja 2 ovat tottakai niitä kaikkein parhaita, mutta ei Rundownkaan hirveästi jälkeen jää. Elokuvan hienoimmissa kohtauksissa mm. apina nussii The Rockia naamaan ja toisessa The Rock teloo SWS:ää. Modernin elokuvan eittämätön klassikko.

Jarno Miettinen 4.1.2006 14:33

Jay and Silent Bob Strike Back elokuvan hyvyyden (no joo) vuoksi.





Old School näkemättä.



Naurattaa ihan helvetisti joka kerta, kun mietin tätä heeboa




Älä tukehdu nauruun.
(The Lukewarm.) 4.1.2006 14:53

Sean William Scottin paras roolisuoritus oli jossain MTV Movie awardseissa, jossa mies voitti parhaan pystin jostain. En enää muista edes mitä kohellusta siihen liittyi, mutta muistan nauraneeni, joka on kuitenkin aika harvinaista gaaloissa.



Road Trip on noista nähdyistä hauskin.